emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zibi16245    0

Witam panowie wymienilem pompe zasilajaca i tera bardzo dobrze chodzi

 

Ale mam drugi taki maly klopot jak go odpalam i puszczam odpreznik to on nie obraca tylko staje i nie obruci go na wcisnietym odprezniku tylko muse go podniesc i dopiero odpala w taki sposob za 2-3 razem nie wiem czego to wina czy to moga juz nie trzymac akumulatory bo juz maja jakies 8 lat czy to moze byc przyczyna akumulatorow?czy szukac w czyms innym?paliwo jest czyste bo wymienialem wszystko jakis miesiac ttemu i czyscilem wszystko takze paliwo jest pewne i dobre prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To na pewno nie wina paliwa i układu paliwowego.

Do sprawdzenia akumulatory, rozrusznik i połączenia głównoprądowe (masa, klemy, mostki, wszelkie połączenia przewodów).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie mam pytanie dzisaj patrzylem do traktoru i patrze z prawej strony kolo rozdzielacza ze wystaje ze skrzyni biegow taki okragly plastik przykrecony na dwie sruby na klucz 12 i on jest pekniety to ja go wykrecilem i patrze tam jest taka sruba i jest tez zableczka ale pewnie jak by nie bylo tej zableczki to by sie sruba odkrecila ro byla luzna sruba bo jak wyjolem zableczke to sruba idzie w palcach i nie wiem czy tak ma byc czy mam ja dokrecic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mi się wydaje czy na pierwszych minutach filmu nad klawiaturą widać turbo?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam panowie mam pytanie dzisaj patrzylem do traktoru i patrze z prawej strony kolo rozdzielacza ze wystaje ze skrzyni biegow taki okragly plastik przykrecony na dwie sruby na klucz 12 i on jest pekniety to ja go wykrecilem i patrze tam jest taka sruba i jest tez zableczka ale pewnie jak by nie bylo tej zableczki to by sie sruba odkrecila ro byla luzna sruba bo jak wyjolem zableczke to sruba idzie w palcach i nie wiem czy tak ma byc czy mam ja dokrecic?

Dokręć tą nakrętkę do oporu.Ona jest od ściśnięcia kół rewersu i wyrobiła się podkładka regulacyjna.Dociągnij nic nie powinno się dziać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje pomocy jak moj ruski chodzi na wolnych obrotach i tak na troszke wiekszych obrotach to cos tak jak by cos troszke gdziew cos tak jak by latalo czy jak by cos bilo ale czy stoje czy jade to robi tak samo ale jak mu juz dam wieksze obroty to juz tego prawie nie slychac ale cos tak sie odzywa przypomne ze olej zmnienilem jakies 10 mtg temu nie wiem co to moze byc prosze o porade,obejrzalem go dzisiaj dokladnie dwa razy do okola i nie widac nic nie pokojacego prosze o szybka pomoc

 

sruby od tlumika i koletora sa dobrze dokrecone filter powietrza i oleju czyscilem przy wymianie oleju

 

Panowie a czy jest to mozliwe ze nie ma luzu na zaworach albo ze jest za duzy luz i tak moze stukac???ale w polu silny jest dobrze sie zbiera na obroty

 

pali dobrze bez zmnian odpala za pierwzym razem filtry wymienilem na wiosne gdzies w maju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, sprawdż luz na zaworach być może za duży luz i klekocą, lub klawiatura się poluzowała, mi się kiedyś rozsypała tulejka w jednej dżwigni klawiatury i też miał dziwne stukanie, ale słyszalne wyrażnie u góry silnika ,obsłuchaj dobrze silnik i zlokalizuj w której części silnika słychać stuki, jeśli na dole to może być poluzowana stopa korbowodu na wale, tak że najpierw dobrze obsłuchaj silnik, jeśli to w silniku słychać :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie osluchalem dzisiaj silnik i takie dziwne odlaglosy slychac u gory silnika odglos se wydobywa tak jak by z pod dekli mod zaworow czyli musze jutro sprawdzic luzy na zaworach a czy moga byc za ciasne i moze to tak stukac?czy mogly sie same popuscic?

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Mogły się same popuścić, w czerwcu miałem taki przypadek, odkręciły się dość konkretnie bo nie działał na ten tłok i kopcił dość zdrowo.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

To juz tak jezdze od maja ale zaczyna coraz glosniej to tak stukac tak jak by ktos kapuste szastkowal,dzisiaj nie mialem czasu w poniedzialek sprawdze zawory i dam znac co i jak a mozna to tak jezdzic czy moze cos strzelic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,jak każda awaria nie naprawiona w czasie użytkowania, może przynieść opłakane skutki i kilkukrotnie zwiększyć koszt naprawy :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie ustawil mi chlop zawozy ale dalej tak delikatnie postukuje cos w siilniku nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale ustawil mi zawory na letnim silniku czy to moze ma cos do rzeczy chodzil ruski jakies 5 minut na trzy czwarte obrotach i potym mi ustawial zawory prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,powinien ustawiać na zimnym ,ale to jeszcze zależy jaki dał luz jeśli na ciepłym to robił, myślę że nie szewc ustawiał ,a ktoś co ma o tym pojęcie i wiedział co robi ,proponuje Ci wziąć wężyk gumowy w miarę miekki i jeden koniec przykładać do silnika,a drugi do ucha i tym sposobem dokładnie zlokalizujesz miejsce stuku w silniku ,ja tak obsłuch*je jak naprawiać mam sobie czy ludziom, a nie można trafnie inaczej znależć miejsca i przyczyny, a tak zawsze,w miarę trafnie i w miare dokładnie zlokalizujesz miejsce stukania, nawet na którym cylindrze, jeśli by to był sfożeń tłoka, czy panewka korbowodu lub spękane pierścienie, ja pamiętam że kiedyś w jakimś samochodzie za bardzo dokręciłem pokrywę zaworów komuś i zawór stukał o pokrywę i też nie mogłem znależć przyczyny ,dopiero po odpaleniu ze zdjętą pokrywą okazało się że z silnikiem wszystko dobrze, aż bliżej przyjrzałem się pokrywie i znalazła się przyczyna był ślad uderzania zaworu, a wszystko to że pokrywa już była przegięta,zrób jak Ci radzę w taki ów sposób obsłuchaj silnik przekonasz się jaka jest słyszalność przy pomocy wężyka i od tego zacznij :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale jak mi mechanik ustawil zawory i odrazu pojechalem orac i zaczelo mi kapac paliwo za pompy z pod tej rurki co idzie od tylu pompy i idzie do filtrow wymienilem dwie uszczelki i dalej kapie i nie wiem czemu ale nic nie robilem przy pompie wtrystkowej i nigdzie nie kapalo takze czemu to sie tak dzieje prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie juz nie kapie mi paliwo byc krociec popuszczony to wyminilem uszczelki i dokrecilem i trzyma ale teraz mam inyy klopot kopalem dzisiaj ziemniaki i po poludniu cos mi zaczela pompa swirowac nie chciala na wolnych obrotach podnosic kopaczki dopiero musialem dobrze przygazowac i wtedy podnosi wieczorem brony tak samo podnosil a rano oralem i bylo wszystko ok olej jest tyle co ma byc czy mogla sie pompa sama zapowietrzyc?bo jak kopalem ziemniaki to na koniec pola podjerzczalem pod gorke i nie chciala podnosic a do poludnia normalnie podnosilo bo tak daleko nie bylo takiej gorki na koncu pola prosze o pomoc nie wiem czy to wazne ale jakos tak dziwnie ta raczka co sie ja podnosi jakos tak dziwnie chodzi takjak by troche ciezej musze tez dodac ze na pusto tak samo zle podnosi a jak przygazuje to dobrze dzwiga same lancer prosze o pomoc

 

jeszcze jedna rzecz ze jak jest cos w powietrzu podniesionego i ciagnik chodzi na wolnych obrotach i chce podniesc to wyzej i daje raczne do gory to zamiast podnosic to opada do dolu a jak mu przygazuje to podnosi nie wiem co to moze byc prosze pomoc i o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,zibi w ilu jeszcze tematach będzie o to samo pytanie- opisałem Ci to w temacie hydrauliki :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
email9    1

Witam,

Panowie potrzebuje porady, w zwolnicy gwinty sie pozrywały i szpilki były tak luźno że cała zwolnica chodziła podczas jazdy. Teraz muszę przerobić to na większe bo były 12, moje pytanie brzmi czy cięzko jest to przerobić na 14? Jak to robić, należy najpierw rozwiercić wiertłem 14 i dopiero gwintować czy można tak od razu gwintować? Jaki skok gwintu jest w tych szpilkach, żeby dobry gwintownik kupił. No i na koniec w domowych warunkach da rade wykonać taka naprawę?

będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Należy przewiercić wiertłem 12 mm

a gwint 14x2 \

trzeba przetoczyć szpilkę 14 na 12 z jednej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Zamiast szpilek można zastosować zwykłe śruby M14 (oczywiście tam gdzie można). Ja bym proponował dać nieco za długie śruby tak żeby między główką a zwolnicą zmieściła się jeszcze nakrętka, najlepiej nakrętka z kołnierzem. Wkręcasz śrubę z nakręconą nakrętką w nowonagwintowany otwór, a na koniec dokręcasz tyko samą nakrętkę. W ten sposób nie niszczysz nowozrobionego gwintu, który i tak na pewno nie będzie zbyt dobrze wykonany. Poza tym śruby w dobrej klasie (minimum 8.8) będą lepsze od byle jak wykonanej szpilki. Tam gdzie śruba się nie zmieści należy zastosować szpilki. Sprawdź poza tym kołki ustalające. Na nich nie może być luzu, bo śruby będą się zawsze odkręcały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
email9    1

Czyli należy przewiercić wiertłem 13.5 i nagwintować gwintownikiem 14x2, zastosować te szpilki 14 albo tak jak pisze kolega Geo śruby M14...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj