emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Waldekps2    2

Pociesz sie tym, że dół jest dobry skoro ciśnienie jest dobre. A w ruskim to nie ma wcale dużo roboty. Zdejmiesz głowice, potem tuleje i masz tłoki na wierzchu. Wywalasz stare dajesz nowe i składasz. Zwróć uwage czy tulejka w główce korbowodu nie jest obrócona, bo jak jest to trzeba korbe wyciągać i wymieniać tulejke, a to już w sumie dwa razy więcej roboty. Niestety niewiem ile zestaw naprawczy do t-25 kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
15 litrów!? To do władka wchodzi 7litrów wogóle. To przy takim przepale niemożliwe żeby nie stracił nic mocy. A korkiem wlewu jak zdejmiesz to też dmucha i olej wywala? Pewnie bedzie silnik do kapitalki :P .

Nie stracił na mocy bo olej uszczelnia, góra do remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
Nie stracił na mocy bo olej uszczelnia, góra do remontu.

Ale takie zużycie oleju zakłuca proces spalania. Mieszanka staje sie mniej palna a więc sprawność silnika spada a wraz z nią moc. To chyba logiczne.

Pioter123 jak bedziesz wyjmował celindry to najpierw unieś troche cylinder i potem zatkaj szmatami otwór w bloku tam pod cylindrem. W razie jekby były jakieś kawałki pierścieni to ci nie powpadają do środka, bo troche głupio by było odejmować miske tylko dlatego żeby wyciągać jakieś śmieci. Chyba, że jak rozbierzesz i zobaczysz że brakuje jakichś kawałków pierścieni a może nawet tłoka to wtedy warto ściągnąć miske i sie upewnić że nic tam niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ale takie zużycie oleju zakłuca proces spalania. Mieszanka staje sie mniej palna a więc sprawność silnika spada a wraz z nią moc.

Te całe zużycie to nie tylko spalanie ale znaczną część po prostu wydmuchuje przez odmę. Nie znamy kaloryczności olejów silnikowych i trudno powiedzieć jak przebiega proces spalania a druga sprawa, to olej gorący nie koniecznie jest trudniejszy w zapłonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Zorzyk2 zrób sobie experyment. Wlej 5 litrów ON+2 litry przepalonego superolu. Zobaczysz jaki power będzie. To tak jakbyś np. do dwusówa za dużo oleju do paliwa dolał. Pół mocy traci odrazu. A o wyżucaniu przez odme wlaściciel tego władka nie wspominał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

Mam takie pytanie jak oram dlugie moje pole to mi bieg wyskakuje i ciagnik staje ?? :(


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Mam takie pytanie jak oram dlugie moje pole to mi bieg wyskakuje i ciagnik staje ?? :(

ale pytanie jasne że sie zatrzyma ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
Ale mnie chodzi o to czemu wyskakuje

Kilka stron wcześniej jest napisane o wyskakiwaniu biegów w T25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Zorzyk2 zrób sobie experyment. Wlej 5 litrów ON+2 litry przepalonego superolu. Zobaczysz jaki power będzie. To tak jakbyś np. do dwusówa za dużo oleju do paliwa dolał. Pół mocy traci odrazu. A o wyżucaniu przez odme wlaściciel tego władka nie wspominał.

Ale tu spalamy najpierw rozpylony ON i przy okazji opary silnikowego. Nie jest możliwością aby cały olej się spalał, część jest wydmuchiwana, część odparowuje w skutek przedmuchu gorących gazów. . Nie porównuj dwusuwa benzyniaka do diesla, tutaj pozostanie niespalona część paliw w spalinach i czarny dym. Przy złym stanie silnika dymek jest niebieski, siwy. Co do spalania oleju, to może być tak że stoją pierścienie olejowe i cały olej z gładzi będzie spalany, oprócz tego jest problem zużytych zaworów i szczelności prowadnic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

No dobrze to zapal rozpylony ON w czystym tlenie, w powietrzu a potem w oparach oleju. Napewno różnica nie jest mała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarolek19    0

mój dzidzio ma bladymira powiem jedno ten traktor ma dobry podnośnik mocny niedaleko nas goście groch tyczyli władkiem na dwa żędy aż tył podnosiło ale dawał rade ten traktorek fajna maszynka chociaż Rosyjskiej produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
ten traktorek fajna maszynka

Jasne że fajny. :(

A to że od "przyjaciół" ze wschodu to chociaz wytrzymały, Ale mi to nie przeszkada, mój juz tyle lat w Polsce że to juz Polak no i ma polskie papiery. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarolek19    0
Jasne że fajny. :(

A to że od "przyjaciół" ze wschodu to chociaz wytrzymały, Ale mi to nie przeszkada, mój juz tyle lat w Polsce że to juz Polak no i ma polskie papiery. :)

 

 

 

 

jak ma polskie papiery to lux hehehe

ale w polu daje rade nieprawdasz?

2 skiby i odjazd :(:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Może czasami ten odjazd na dwie skiby bo u mnie to czasem nie daje rady takiemu pługowi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
No dobrze to zapal rozpylony ON w czystym tlenie, w powietrzu a potem w oparach oleju. Napewno różnica nie jest mała.

Wydaje mi się że to jałowa dyskusja, obejrzyj w fachowej literaturze jak wygląda proces spalania i rozchodzenia się płomienia w cylindrze silnika wysokopręznego. Z silnikami mam do czynienia od niemal trzech dekad i trochę wiem. W czystym tlenie bez zapalania to i sam smar może się zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
Wydaje mi się że to jałowa dyskusja, obejrzyj w fachowej literaturze jak wygląda proces spalania i rozchodzenia się płomienia w cylindrze silnika wysokopręznego. Z silnikami mam do czynienia od niemal trzech dekad i trochę wiem. W czystym tlenie bez zapalania to i sam smar może się zapalić.

Najlepiej niech każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu bo i tak sie nie dogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Najlepiej niech każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu bo i tak sie nie dogadamy.

ok. Więc wracając do meritum, tzn, wyganianie oleju przez wydech. Na miejscu właściciela pomierzyłbym ciśnienie w cylindrach i zaczął od sprawdzenia głowic-zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

mam putanie co moze byc zepsuee w t25 jesli chce ruszyc a blokuje sie jedno kolo a drugie ciagnie ale jak rusz troche do tylu jest ujz ok i ciagnik dalej smiga????????


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

:rolleyes: A może hamulec ci sie blokuje.

Które to koło??

Może rozłącz pedały hamulców i jeśli możesz uzywaj tylko tego z tej dobrej strony. Okaże się czy dalej sie bedzie zacinać.

A zawsze sie tak dzieje po zatrzymaniu, czy tylko raz na dzień?? Opisz dokładniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

blokuje sie lewe kolo i juz myslelismy ze to chamulce ale to nie to a to dzieje sie jak ciagnik postoi 2 lub 3 dni i wiecej


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj