emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zibi16245    0

Witam panowie tak mysle jak bym chcial w swoim wladimircu zrobic mu kiper zeby bylo mozna wykiprowac nie raz przyczepe ale czy to tylko wystarczy ta zaslepke z tylu z prawej strony odkrecic i kupic ta koncowke tak jak do kopiru czy cos jeszcze mi potrzeba zrobic?prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Musisz mieć gniazdo i przejściówkę żeby przykręcić gniazdo do tej rurki. Jak byś chciał 2 wyjścia hydrauliczne to druga rurka jest na lewej zwolnicy.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Druga rurka nie zawsze jest na zwolnicy. W moim Władku jest zakończona krótko przy rozdzielaczu, tak było fabrycznie, a ciągnik jest z 1980r.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Panowie potrzebuje pomocy t-25 nie chce palic na stacyjke tylko pali mi na ostro pare dni wczesniej normalnie palil a dwa dni juz tak cuduje raz odpali na kluczyc a raz nie a wczoraj juz nie chcial palic na kluczyk stacyjka wogole nie daje kontaktu ale swiece grzeje tylko jak go chce odplic na kluczyc to nie odzywa sie nic prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

ale jak pale na ostro to normalnie pali ale jak chce na stacyjke to sie wogole nie odzywa a jak sprawdzic ten przeplyw pradu na stacyjce??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

nie wiem czy wszystkie władki tak mają ale mój ma na rewersie czujnik i tam są podpięte 2 kabelki może ci się któryś odłączył ?

U mnie właśnie tak było tylko ja mam te kabelki odłaczone wogóle i skręcone razem i jeden sie urwał i też nie odpalał ze stacyjki tylko za zware ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

u mnie wlasnie jest to odlaczone i tez cos raz nie chcial palic na stacyjke bo byly te dwa kabelki osobno i potem je polaczylem i palil normalnie moze faktycznie ze sie odlaczyly te dwa kabelki od siebie i nie pali jutro tam rano zobacze co sie tam dzieje a jak nie to musze odkrecic te dwa kable od stacyjki i zobacze zapalic dwoma kablami do kupy czy odpali jutro dam znac co i jak

 

nie wiem czy to wazne ale jak chce go odpalic na stacyjke to sie zapala kontrolka od dlugich swiatel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam. Przedostaje mi się olej ze skrzyni biegów do tego sprzęgła wałków co jest za pompą hydrauliczną. Tam jest simering ? Jeżeli tak to zna ktoś rozmiar ? Mam nadzieje że wymienię go normalnie przez te okienko. Może ktoś mi pomoc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po pierwsze czy to na pewno olej ze skrzyni, bo może być jeszcze z przystawki pompy hydraulicznej.

Tak tam jest simmering. Nie wymienisz go od tak przez okienko. Trzeba rozpołowić ciągnik i wyjąć wałek sprzęgłowy od strony sprzęgła. Dopiero w tedy flansza z simmeringiem i łożyskiem będzie mogła wyjść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

O to 2 Władimirec z 3 cylindrowym silnikiem.

 

 

A o to filmik jak chodzi. Piękny dźwięk silnika niczym 3p.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459
filmik jednego z użytkowników AF, też założył silnik trzycylindrowy.

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Tego to widziałem może pierwszy od Ciebie. Chyba napisałem że drugi Władimirec .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje porady dzisiaj mnie zaciekawila ta pompa hydrauliczne na dole i mam pytanie ile tam wchodzi oleju i jak go sprawdzic ile go jest czy jest tam jakas miarka czy sie odkreca jakoms srube jak tak patrzylem to jest tam prawie na dole taka sruba na klucz 19 i ja odkrecilem i sie nie wylał olej tylko nie wiem czy to jest to a wlewa sie chyba na klucz 12 to jest taka sruba z odpowietrznikiem na górze prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam takie pytanko: czy numer wybity na skrzyni biegów i numer na tabliczce koło akumulatorów muszą być takie same czy różne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Czy pompę oleju w silniku można wyjąć odkręcając od dołu miskę olejową ? W każdym ciągniku chyba tak się da a jak to wygląda we władymircu ? Bo chyba gdzieś kiedyś przeczytałem, że nie da się w ten sposób wyjąć.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

W taki sposób nie wymontujesz pompy olejowej silnika - sprawdzone organoleptycznie podczas remontu.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mam nadzieję że pompy nie będę potrzebował wyjmować w najbliższym czasie ale zaciekawił mnie temat kolego napisz jaki chwyt wymyślili konstruktorzy że nie da się wyjąć po odkręceniu miski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Zaden chwyt poprostu przykręcili pompę od czoła silnika pod pokrywą rozrządu.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje pomocy wczoraj wieczoraj robilem podorywke i bardzo dobrze szlo ale w pewnym momencie mój ruski bardzo zeslap i tak jak by mu brakowalo paliwa i ledwo co 3 szedl filtry wymienilem tydzien temu i odstojnik wtedy tez czyscilem ta rurke z baku tez wyczyscilem i bak tez wtedy wyczyscilem takze paliwo jest czyste ale nie wiem czego jest taki slaby a dzisiaj jechelem po kukurydze wozem i mi co chwile gasl ale jak mu podpompuje reczna pomka to sie wkreca na obroty ale jak przestaje pompowac to juz gasnie i musze go odpowietrzac i wtedy z bida odpala prosze o porade bo nie wiem co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Pompka zasilająca do wymiany . To samo miałem. Chodził chodził i gasł, a jak pompowało się ręczną to wkręcał się na obroty. Wymieniłem pompkę i chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj