emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76

O i właśnie to podejrzewałem. Czyli brak uciągu, a nie mocy.

Pokręć się po złomach, obciążników od Ursusów jest od groma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Juz mi to nie potrzebne. Szkoda ruska na ciężkie roboty. Nowy sprzęt w gospodarstwie jest to władek odpocznie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Przed chwilą przywiozłem Władka. 4,500 zapłąciłem. Przebiegu nie znam bo licznik motogodzin nie działa ale stan jest nie zły. Nr VIN 80582. Tak jak rozmawiałem to najprawdopodobnie 76 rocznik. Później wstawie fotki do galerii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Własnie,wstawiaj jak najszybciej zdjęcia rusjana.

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Zdjęcia dodane. Jeżeli będzie czas wolny oraz za sprawą zasobności portwela będzie udoskonalany, jest jeszcze troszkę roboty przy nim.

@mtracz i jak z tym rocznikiem po numerze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ma mniejszy numer od mojego, więc jeśli są to numery kolejności to rocznik 75-76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No i opijamy 100tną stronę tematu :lol:

 

ładny Władimirek. Ja bym od razu kabinę wymienił, bo ta jest za mała :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Kabina jest w miare, nie ma co wymagać za dużo. Traktor jest mały a kabina od trzydziestki. Narazie są ważniejsze wydatki niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam pytanie dotyczące podłączenia kontrolki ładowania. U mnie jest ominięty przekaźnik rozrusznika i chcąc podłączyć tą kontrolkę wystarczy jeden kabel z alternatora a drugi z '-' na amperomierzu? Będzie działać prawidłowo?

Edytowano przez krzychu28055

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Kontrolka ładowania to inaczej kontrolka wzbudzenia,do niej dochodzą dwa kable, + bierze z alternatora a - musisz podłączyć.... do minusa :P

Edytowano przez Potajtany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli przekaźnik pozostał to nic nie musisz zmieniać. Przyjrzyj się schematowi. Przewód od kontrolki łączy się na nim z przewodem od alternatora.

Jeśli przekaźnik demontujesz, to to połączenie pozostaje. Dobrze połączyć i zaizolować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie pod minus ciągnika, tylko między np obie śrubki alternatora, bo będzie działać odwrotnie :lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Mam takie trochę głupie pytanie ale nie znalazłem na nie odpowiedzi w instrukcji obsługi. Gdzie znajduje sie korek spustowy oleju hydrauliki oraz gdzie go się wlewa? Z okazji zakupu przydało by się wszystkie płyny wymienić a z tym akurat mam problem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Z tyłu pod siedzeniem masz zbiornik oleju. U góry po prawej stronie masz duży korek na klucz 22 lub 24, spust masz na dole też z prawej. Śruba wkręcona w bok zbiornika. Tez na jakiś większawy klucz.

  • Like 1

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli zmieniasz olej w hydraulice to wymień w miarę możliwości cały.

Korek spustowy wspomniany powyżej.

Odkręć przewód zasilający pompę hydrauliki. Całą.

Pod pompę postaw coś na olej, a w rozdzielaczu poruszaj dźwigniami.

Odkręć od siłownika obydwa przewody, wyjmij górny sworzeń tłoczyska i odchyl go do tyłu. Oczywiście możesz zdjąć całego. Wsuwaj i wysuwaj tłoczysko aby wylać jak najwięcej.

Kolejna ważna rzecz to filtr hydrauliki, ukryty z lewej strony tylnego korpusu. Czyli z lewej strony siedzenia z dużym korkiem. Odkręcasz na nim 4 śrubki M8 na klucz 12 i wyciągasz wkład filtrujący który płuczesz w ropie,

Tylko nie ruszaj zaworka kulowego, nie rozkręcaj z tej strony.

Składasz wszystko, a olej wlewasz przez korek filtra hydrauliki. Oleju jak zapewne wiesz 7,5l. Jeśli spuściłeś wszystko.

Wlej trochę oleju(ale nie wszystko na raz i nie za dużo, bo przy odpowietrzaniu potrafi go wywalić przez odpowietrzniku) odpal silnik i niech chwile popracuje, a dźwignie rozdzielacza w pozycji neutralnej. Potem zacznij podnosić i opuszczać. Oczywiście korki pozakręcane podczas pracy.

Potem dolej oleju. Miarka kontrolna z prawej strony korpusu wkręcona koło korka zbiornika na klucz 14.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Wielkie dzięki koledzy. Jutro wszystko zobaczę i wymienie olej. W instrukcji nie stety jest tylko o filtrze a o reszcie brak jakich kolwiek info.

Kupiłem dzisiaj akumulator 12V 145Ah 900A Jenox-a. Kręci jak ta lala :D

Edytowano przez lukaszek85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2
20130307141028.jpgMam we władku taki przełącznik do świateł. Może ktoś wie jak go podłączyć? Po lewej jest nr 19, u góry 58, na dole 57 a po prawej 56. Jest to firmy OWS Kraków i niestety na ich stronce nie ma żadnego schematu itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ten przełącznik starszy od władka, stosowano w syrenie. Moim zdaniem zasilenie to 19. Dajesz zasilanie na 19 i po wyciągnięciu na raz sprawdź gdzie pojawiło się napięcie i następna pozycja przełącznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Też mi się wydaje żę 19 będzie od zasilania, ale powinno być też i podłączenie masy (przynajmniej w "zwykłych" przekaźnikach tak jest).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Masa we włączniku? :blink:

Po co? Żeby piękne zwarcie zrobić? :D

Do włącznika , przełącznika doprowadzasz tylko zasilanie - plusa i odejścia do odbiorników.

Jest pewna ewentualność gdy mamy podświetlanie włącznika.

W przekaźnikach tak potrzeba dla zasilania cewki.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Myślałem poprostu że włącznik ma wbudowany przekaźnik w sobie. Gabarytowo tak to wygląda. Jest w nim taka plontanina kabli że poprostu nie chce mi się jej ogarniać i wole od nowa kłaść. Czyli rozumiem że gdzieś jeszcze powinien być gdzieś przekaźnik międźy włącznikiem a światłami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W oryginale nie było przekaźnika do świateł. Był zwykły włącznik.

Po prawej stronie są-powinny być dwa włączniki. Jeden do świateł z tyłu na błotnikach i do świateł do jazdy, czyli pozycja i mijania-drogowe. Wszystko załączane jednym włącznikiem.

Światła mijania i drogowe przełączane są 3pozycyjnym włącznikiem na kolumnie kierowniczej.

A jak jest teraz u Ciebie? Rebus. :)

 

Edit:

Stare włączniki były właśnie dużych gabarytów co niosło za sobą zaletę trwałości i wytrzymałości.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Światła tylnego nie mam ale za to włącznik jest podłączony. Przełącznik krótkie-długie też jest, kwestia tego czy działa. Narazie głowie się z tym włącznikiem ale skoro nie trzeba masy podłączać do niego to jesteśmy już w domu. Włącznik znajdowałe się po prawej stronie, tak jak w orginale.

Na włączniku jest data produkcji 1985 :D

Edytowano przez lukaszek85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tym przełącznikiem można byłoby przełączać pozycyjne-mijania-drogowe, a tak zamontowany po prawej stronie pewnie służył tylko do włączania świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj