emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76

Pod maską na skrzynce akumulatorów, obok skrzynki bezpiecznikowej. Czyli stajesz przy rozruszniku, podnosisz maskę i na ściance masz tabliczkę.

Numer silnika jest na bloku po tej samej stronie, poniżej rozrusznika i alternatora.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

a z nr ramy można odczytać rok produkcji? Ten którego jade oglądać jest akurat nie zarejestrowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem. Ale to raczej jest numer kolejny ciągnika który wychodził z fabryki. Zakodowanych informacji raczej nie będzie.

A masz jego zdjęcie?

Dokładnej daty może się nie ustali, ale po elementach ciągnika można by było posadzić go w ramach czasowych.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Zdjęć nie mam, dziś go tylko przed chwile widziałem, jutro jadę obejrzeć go dokładnie. Wiem tylko że jest sprzed 80 roku. Jeżeli dojdzie do zakupu to napewno wstawie fotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ma kabinę?

Jaki miał rozstaw dźwigni zmiany biegów?

Podłoga była amortyzowana czy na sztywno?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Kabine ma ale dorabiana. Jest z c-330 troszkę przerobiona. Lewarki nie są względem osi ciągnika, tzn. ten od zmiany kierunku jest bardziej z przodu i na lewo. Co do podłogi to Ci powiem że niewiem nawet bo nie wiedziałem o tym patencie ale jutro sprawdze to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Aha czyli na pewno lata 70.

Pytanie jeszcze jaką ma deskę rozdzielczą wąską półokrągła czy szeroką-normalną.

 

Podłogę ma na pewno nie amortyzowaną. Podłoga jak i błotniki tylne przykręcone na sztywno.

.

Ta dźwignia po lewo bardziej z przodu, bliżej pedału sprzęgła jest do wyboru przełożeń. Natomiast ta na środku rewers i wzmacniacz-podwajacz.

 

Spisz numery z tabliczek. Podasz to się sprawdzi czy numer większy czy mniejszy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

czyli ta dźwignia bliżej fotela to rewers, dobrze zrozumiałem? Z tego co zauważyłem to deska jest normalna. Jutro jade dokładnie go oblukać i przejechać się. Niestety z ruską techniką to moje pierwsze doświadczenie (nie licząc kiedyś wujaszka LTZ- ta). Na pewno to w nim akumulatory są do wymiany, ale i tak cena jest atrakcyjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dobrze zrozumiałeś.

T-25A1 1976-1978

Jak cena atrakcyjna to warto. Stara wersja :wub: Dobra ruska stal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Znajomy mechanik mówił że te wersje ruskich są najlepsze. Cena wyjściowa jest 5 tysięcy,a nowe tylne opony, tylko aku do wymiany. Muślę że z ceny jeszcze zejdzie. Przez ostatnie 10 lat pola nie widział, tylko ogród i 3 razy w roku do lasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Trwałe to są. A jaki przebieg on ma?

 

Ja ostatnio trafiłem okazję 1800mth za 6800 zł, korek wlewu oleju nie miał nawet śladu nagaru, praktycznie kolor aluminium, a pali z 1 aku 12V na oryginalnym rozruszniku bez dekompresji :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

phi ja kupiłem rok temu na przetargu władka z 85r. 418 mth za 3100zł co prawda brakowało kilka drobnych częsci, troche był skundlony i zaniedbany ale odrobina pracy przywruciła ładny blask :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

A tego tylko szmatką przetarłem, nie no wiem, że to nie aż taka okazja, ale dałem tylko przykład.

 

Chłopaki, kto był dzisiaj koło mnie na złomie i brał turbo od Golfa do Władka?

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

korek wlewu oleju nie miał nawet śladu nagaru, praktycznie kolor aluminium, a pali z 1 aku 12V na oryginalnym rozruszniku bez dekompresji :)

 

To chyba mojego oglądałeś.Tylko mój ma sporo większy przebieg i nie jest na sprzedaż. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek85    2

Przebiegu nie znam bo mnie to akurat zbytnio nie interesuje, ważny jest stan. Dziś nie miałem jak podjechać, późno skończyłem robotę a już jak ciemno to nie warto bo nic nie zobaczy się. Umówiłem się na sobote bo cały tydzień mi się zapowiada na późne kończenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Niedługo będziemy świętować 100ną stronę tego tematu :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,co do przebiegu jeśli nie ma już plomb to bym bardzo uwagi nie przywiązywał, bo mógł bez licznika chodzić, lub mogły być robione kombinerki z licznikiem jak ktoś przygotowania robi do sprzedaży i z tym akurat jest różnie, praca silnika po rozgrzaniu najbardziej powie o jego stopniu zużycia i przebiegu ,oraz ogólny stan jego :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie zrobilem ruskiego przyczyna byla prosta wymienilem ten taki grzybek ze sprezyna w srodku w rodzielaczu ten co jest pod dekielkiem na dwie sruby na klucz 14 i teraz podnosi bez zastrzezen dziekuje wszystkim za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Mialem okazje pracowac i wladkiem i c330. Fakt władek jest zwawszy do wielu,prac jak 330. U mnie też przez wiele lat było wszystko w niego robione. Opony mam takie jak oryginalne tylko trochę szersze a mimo to brakuje uciagu. C330 dwie przyczepy daje radę bez problemu a ruski toche sily nie ma

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To w końcu nie ma siły czy uciągu?

Coś na pewno masz z nim nie tak żeby nie pociągnął tego samego co C-330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Ciagnik jest dobry ale z pola ma ciezej wyjechac ze zbozem jak c330 bo tak pozatym to wszystkie roboty ida dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

A może po prostu jest za lekki ? Masz obciążniki na kołach ? Załóż mu z 80 kg na jedno koło to wtedy pogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

No fakt obciaznikow nie mam na kolach.

 

Edytowano przez mizerek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj