emuel

władimiriec t25

Polecane posty

balcerek1    92

Jak nie grzały od samego początku to może źle przewody podłączone na stacyjce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sprawdź na stacyjce najlepiej kontrolką jak przekręcasz kluczyk na świece to pojawi się prąd i odłącz ten kabel potem ciągnij dalej stacyjką do oporu i sprawdzaj na którym zacisku pojawi się prąd.Być może stacyjka jest walnięta i ktoś podłączył pod grzanie świec.Tu masz link na schemat instalacji http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i51.tinypic.com/f1badv.jpg&imgrefurl=http://www.agrofoto.pl/forum/viewtopic.php?t%3D506%26postdays%3D0%26postorder%3Dasc%26start%3D4975%26sid%3D5c1cca184609a52333afffa0b085ca4d&h=1599&w=1175&sz=223&tbnid=Rk2YrPYZPNwVJM:&tbnh=102&tbnw=75&zoom=1&usg=__5iDtHh_YBvkMUByXTC4aBLdEHPY=&docid=811mKzV6rGUNaM&hl=en&sa=X&ei=O4UNUdS7O8bJsgbtiYCQDA&ved=0CFwQ9QEwBw&dur=571

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Zabrałem się za wymianę uszczelek w okolicach pompy hydraulicznej w moim T25 ponieważ po 36 latach sparciały. Zdjąłem pompę, napęd pompy, odkręciłem pokrywę złącza wałka sprzęgłowego z wałkiem skrzyni. Po zdjęciu właśnie tej pokrywy wylało się ponad 0,5l oleju (poziom oleju jaki był zaznaczyłem czerwoną kreską na zdjęciu znalezionym w necie). Z tego co mi się wydaje to tego oleju raczej nie powinno tam być. Nie ma tam ani wlewu ani wypustu tego oleju. W napędzie pompy poziom był odpowiedni, ponieważ niedawno był tam olej zmieniany. Mam wlać od nowa tam ten olej czy szukać przyczyny dlaczego tam się dostał? Z góry dzięki za odp ;)

post-19303-0-44305700-1360104987.jpg

Edytowano przez Piotrek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie skrzynię bym raczej wykluczył bo tam mam czysty olej, a ten co wylał się po zdjęciu pokrywy był bardzo brudny, identycznie wyglądający kilka miesięcy temu wypuściłem z napędu pompy. Bo raczej to nie możliwe żeby dostał się tam olej z hydrauliki? Bo tam też przed wymianą olej miał podobny wygląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,najprawdopodobniej z napędu pompy olejowej i to nie jest żaden wyjątek u Ciebie po prostu często tak jest, ja u siebie tam też miałem olej i u kogo bym nie robił w tym miejscu też w 90-ciu procentach ciągników tak było, to nie żadne nowum i tam nie nalewaj oleju bo tam być nie powinien a przez kilka lat po trosze się dostaje i to się zawsze u ciuła po kilku latach i to nie powód do zmartwień. ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki za odpowiedzi. Ostatni raz za tą pokrywę to zaglądali ruscy w fabryce w 1977r, wiec przez tyle lat sie musiało nazbierać :) . Reszte oleju co tam została usunąłem, jutro poskładam na nowych uszczelkach, zaleję napęd pompy nowym olejem i co jakis czas zerknę czy nie ubyło. W instrukcji do napędu pompy zalecają hipol 15 ale ten już jest nie osiągalny, lecz jest hipol 15F, chyba nie ma jakiejś różnicy między nimi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A z obudowy sprzęgła nie kapał olej u dołu z otworu z zawleczką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic nie kapie z tego otworu. Ostatnio zaglądałem do sprzęgła przez ten otwór rewizyjny to był tylko znikomy zaciek od strony skrzyni i dookoła rozbryzgany nadmiar smaru z łożyska oporowego. Jedyne miejsca w których ciągnik jeszcze gubi olej to obudowy hamulców, pewnie simmeringi od strony skrzyni albo zwolnic są do wymiany, ale tym to zajmę się na wiosnę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,na hamulce olej najczęściej puszcza uszczelniaczem na wałku który wchodzi do skrzyni biegów, na którym jest osadzony bęben hamulcowy, a to dlatego że przy montażu zwolennicy z owym wałkiem lubi sprężynka spaść z uszczelniacza i trzeba bardzo uważać na to przy montażu zwolennicy z ów wałkiem ,na ten uszczelniacz, u mnie od nowości tam puszczało, jak to zdemontowałem to okazało się ze ów sprężynka była na wałku zamiast na zimeringu ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Panowie niestety nie wszystko poszło zgodnie z planem przy składaniu tego napędu pompy. :unsure: Tryb jak i cały wałek w napędzie pompy mają luz , według mnie zbyt duży. Nagrałem filmik jak to wyglada (przepraszam za słabą jakość ale miałem pod ręką tylko telefon). Do wymiany będą dwa łożyska w obudowie napędu, czy coś jeszcze muszę wymienić? Pierścień segera który znajduje się na końcu wałka zaraz przy łożysku jakimś cudem pękł i został przemielony.

http://youtu.be/EWNACtLE7Rc

Edytowano przez Piotrek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Szukaj drugiego napędu, bo obudowa rozwalona jak gacie kobiety spod latarni...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Gdzieś ja już to widziałem. :unsure:

Tokarz, tokarka i jest jak nowe. Przynajmniej ja tak robiłem. Dla mnie koszt był niewielki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rozkręciłem to na części pierwsze, tryb, wałek nie uszkodzone,w obudowie tylko zewnętrze gniazdo łozyska ma luz, łożyska w stanie jak na filmie, luz ogromny, pierścienie segera przemielone w pył. Jutro kupuję łożyska, pierścienie, to gniazdo łożyska które ma troche luzu jakoś ''uciaśnię'' i powinno chodzić. Nowy napęd kosztuje 300zł, a sama obudowa ponad 100, ale myślę że ta regeneracja wystarczy, ciągnik nabija rocznie około 20mth więc powinno starczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, z tego co widzę na filmiku to spokojnie zmieścisz między łożysko a obudowę sporą tulejkę.

Co do oleju to w obudowę wchodzi niewiele, ale na pewno koła zębate przeniosą ten olej dalej i dalej...

Pompę u siebie zmieniałem ale na łącznik nie zaglądałem, bo i napędu nie ściągałem.

A olej miałem z wodą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Można napęd z odzysku taniej kupić, ale nie wiadomo, czy też nie będzie do remontu, ale trafiają się dobre :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie potrzebuje pomocy moj ruski nie chce podniesc pluga,wcale nie dryga ale jak podnosze na pusto to podnosi a jak stane na listy to ju nie chce podniesc i jak podnosze to daje wajche do samej gory i jak podniesie do gory to wajcha powina odskoczyc sama a teraz nie odskakuje nie wiem czy to wazne ale na szabelke od pomiaru oleju nie pokazuje nic czy jest to mozliwe ze jest za malo oleju w pompie i nie ma sily podniesc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To pierwsza rzecz którą trzeba sprawdzić uzupełnić.

Tak brak oleju może takie objawy mieć bo w końcu nie wiadomo czy cokolwiek w zbiorniku jeszcze jest.

Uzupełnij odpowietrz i w tedy będzie wiadomo co mu dolega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Na zapalonym ciągniku kilkakrotnie dźwignią rozdzielacza podnieść i opuścić. Tak by siłownik zrobił kilka pełnych ruchów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, powiem tak ja nigdy nie odpowietrzałem, samo się odpowietrza, tylko ciągnik na wolnych obrotach niech pyrka, i dżwignią raz na podnoszenie drugi opuszczanie siłowe i potem na tgz. pływanie (wajcha do końca do siebie) i po kilku takich ruchach masz odpowietrzone ,tylko pamiętaj na wolnych obrotach bo mogą wywalić uszczelniacze, lub pękać przewody mogą na wyższych obrotach, i po odpowietrzeniu ponownie sprawdż poziom oleju w zbiorniku hydrauliki aby był stan :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

I mógł zaciąć się zawór przelewowy pod tą klapką na dwie 14 na klucz po prawej stronie na rozdzielaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj