emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Panowie, powiedzcie mi ile w tym prawdy co piszą:

1. (55Nm przy 5127obr/min 2,8kW pobór prądu 161A -326zł

http://allegro.pl/rozrusznik-z-reduktorem-t-25-mtz-2-8kw-jubana-i2904642303.html

2. 55Nm 1500obr 2,7kW 225A -239zł

http://allegro.pl/rozrusznik-mtz-t25-t-25-vladymirec-papaj-belarus-i2930041857.html

3. 55Nm 1500obr 2.7kW 225A -265zł

http://allegro.pl/rolnex-rozrusznik-t25-t-25-mtz-ltz-szybkoobrotowy-i2943715632.html

Brać ten 1?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ten Jubana widać że większy i może być szybszy od reszty a tamte pozostałe to wszystko jedno ale założyłem ich parę i nikt na razie się nie zgłosił tak że trudno powiedzieć.Też muszą być dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Momenty takie same, moc ma niby większą a pobór prądu mniejszy i to mnie ciekawi, czy to prawdziwe dane. Ale fakt faktem, że wygląda najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shiller    2

Witam dziś zabrałem się za zwolnice z kołkami strzał w 10 nie było kołków,mam pytanie by wymienić zimering na osi trzeba rozpiąć taśmę hamulca i zdjąć pochwę by wyjąć pól oś przepuszczał olej między zwolnicą a pochwą tyle rozebrałem to by wymienił zimering.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Już nie pamiętam jak to robiłem ale musisz odkręcić (4 śruby) ten kawałek blachy co jest na pochwie i pod nim jest simering.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak musisz rozpiąć taśmę i zdjąć pochwę ale nie musisz wyciągać półosi tyko tak wydostaniesz uszczelniacz.Sprawdź stan łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Oryginalnie ciągnik jest w środkowym ustawieniu wysokości.Władka trzeba udoskonalać po fabryce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pewien jesteś? Wiele ciągników widziałem oryginalnie opuszczonych. Właściciele nic nie zmieniali po kupnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ja mam na średnim i nie przestawiam.Wiosną w polu jak jest mokro to wysoki ciągnik to dobry plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, ja koledzy jak swojego opuściłem na zmniejszony prześwit, to darł tylne opony że w oczach było widać jak ich ubywa i to po zewnętrznej stronie ,najwidoczniej zmienił się kąt pochylenia kół ,lub ich zbieżność ,a dużo jeżdziłem po asfaltach tak że musiałem z powrotem podnosić jak był fabrycznie i zaraz szerokość zwiększyłem, i opony dałem nowe i wówczas równo się zdzierały i w polu bardziej jest praktyczny jak jest wyżej, zawsze trochę potrwa zanim usiądzie na podmokłym i się zawiesi.Oprócz tego jak jest podniesiony jest trochę krótszy ,bardziej zwrotny, a przy tym bardziej dociążony tył, a wiadomo że i tak tył w nim jest lekki i trzeba i tak montować obciążniki na koła.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Słyszałem kiedyś, że wszystkie władki mają problem ze źle obrobionymi tzn nierówno splanowanymi pochwami. Sam tego nie widziałem, ale podobno ktoś podczas remontu wpadł na pomysł aby sprawdzić czy powierzchnie pochwy są równoległe i prostopadłe do osi pochwy i okazało się że nie są. Dał do splanowania i od tego momentu opony ścierały się już równo. Ja miałem dwa władki, teraz został jeden i w obu opony ścierały się tak samo tzn jedna strona bardziej. Od czasu jak mało jeżdżę po asfalcie wygląda że opony ścierają się równo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Po opuszczeniu traktora środek ciężkości bardzo przesuwa się do przodu a ciągnik dostaje dużego poślizgu przy normalnej pracy przez to ścierają się tylne opony

Trzeba zdemontować przednie obciążniki i dołożyć obciążniki kół tylnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To ja nie widziałem takiego w którym by się źle opony zużywały.

A jeden z ciągników podnosiłem z niskiego na średnie i nic się nie zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem jak to określić ile, ale pól nie mam pod domem i muszę dojeżdżać więc trochę się jeździ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie co jest, że mi się zagotowała jedna głowica (od strony kabiny)? Sprawdzone kawałkiem śniegu. Na jednej syczało jak z patelni i bardzo, bardzo mocno para szła, a na drugiej się tylko powoli stopił. Cylindry się nie zagrzały mocno (nie syczało). Ciągnik chodził w lekkich pracach, najpierw odśnieżanie, a potem przewiozłem 3 bele, blacha na wentylator była założona, temperatura otoczenia 0st.C. Czym to spowodowane? Wtryski? Kompresja? Wiem, że spod jednej głowicy (na środku) ulatuje... Czyli przegrzała się ta, która pracuje poprawnie, czy ta, która nie generuje prawie mocy?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Niestety olej jest też na zewnątrz :lol: i w kanałach powietrznych, ale to nie ma do rzeczy, bo by się równo grzały.

mtracz: Smarowanie klawiatury? Nie wiem, nie opłaca mi się rozbierać, bo czekam na dopłaty i będzie kapitalka silnika. Ale co to ma do rzeczy? Odprowadza ciepło?

Dodam, że jak jest zimno, to na początku nie chodzi na jeden gar tak jak trzeba, tylko trochę kuleje.

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Najwyraźniej gniazda zaworów w głowicy już powiedziały pa, pa. kompresja jak i spaliny wędrują gdzie się da i dlatego się grzeje głowica.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shiller    2

Witam mam pytanko by podgrzać świece żarowe w Iwanie kluczyk powinien być w pozycji 45 stopni a on od razu łapie i kręci wina stacyjki czy inna przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj