Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do silników tej klasy, bąk jest wystarczającym. Przy właściwej jego obsłudze (a jest mało wymagającym), skuteczność filtrowania jest wysoka. 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Ci aktywniejsi w dziale t25 wiedzą że męczę was tematem z moim t25 i niebieskim dymem  :). Wracając do tematu, dziś chciałem ustawić kąt wtrysku na t2  ( znak na kole pasowym ) i okazało się że moje ustawienie na znak nabity na kole rozrządu i na tej blasze od pompy idealnie się pokrywa. I problem z tym że dymienie nie znikło. Zbieram się do wymiany kompletów napraczych bo podejrzewam że winną całego tego zamieszania są tuleje ( z uwagi zostawienia ich takie jakie były w czasie remontu dołu i zmianie głowic z pierścieniami). I teraz się zastanawiam jaki zestaw naprawczy jest najlepszy? Taki niby orginał za 150 zł z ukrainy czy może te droższe np: firmy THM  http://targrol.pl/zestaw-naprawczy-silnika-t25d144-vladymirec-stary-typ-thm-p-9.html   lub MOTORDETAL http://alegratka.pl/ogloszenie/komplet-zestaw-naprawczy-silnika-t25-t-27842387.html  . Jedyną różnicą mojego niewprawnego oka to cena. Ale ja nie jestem jakimś nie wiadomo jakim specjalistą i pytam was o radę w tej sprawie.

Edytowane przez wladek_t25
Opublikowano

Nie chciałem wymienić tylko tuleje ale jak się wymienia tuleje to wymienie i tłoki. Głowice mam nowe starego typu, takie jakie miał, tegoroczne bo wymieniałem w lipcu bo jak pokrywę zdjąłem to więcej dymu z pod sprężyn niż z tłumika.

 Zlitowałem się nad nim i ostatni raz oddałem wtryskiwacze do naprawy. Powiem tak: dziś orałem ok 10 arów nieużytku i jak go zapaliłem to kopcił tak jak zwykle a jak pochodził ok. 2 godzin to dymienie się zmniejszyło, a przed naprawą kopcił tak samo jak by przed chwilą zapalił.

Jeszcze pytanie z innej beczki: wyregulowałem sprzęgło ( łapki na 3mm od łożyska ). No i podczas orki wyłączało sprzęgło ( czasami jak już nie mógł isć to mielił i to jest właściwe, ale czasami stawał i nawet nie grzebnął ). Do tego jeszcze lekki pisk przy ruszaniu do przodu z 1 biegu ( ale tylko do przodu, do tyłu nic nie piszczy ). Czyżbym przypalił tarczę?

Opublikowano

Witam ,pytanie z innej beczki czy ma ktoś lub miał założone opony 14.9 od ciagnika c 360  do władka? mam 12,4 i już mnie wkurza jak ciągnik ma odpowiednią moc a koła przy orce kręcą sie jak wściekłe po wierzchu ,szczególnie jak troszke popada a ziemie mam cięzkie gliniaste czy taka opona wejdzie wogóle i nie bedzie zawadzać?Dodam że mam założone obciązniki na tylnych kołach troche pomaga ale jednak jest problem, a nie chcę orać na 10 centymetrów bo to się mija z celem,chyba że zakupić c 360 i problem zniknie

Opublikowano

Witam ,pytanie z innej beczki czy ma ktoś lub miał założone opony 14.9 od ciagnika c 360  do władka? mam 12,4 i już mnie wkurza jak ciągnik ma odpowiednią moc a koła przy orce kręcą sie jak wściekłe po wierzchu ,szczególnie jak troszke popada a ziemie mam cięzkie gliniaste czy taka opona wejdzie wogóle i nie bedzie zawadzać?Dodam że mam założone obciązniki na tylnych kołach troche pomaga ale jednak jest problem, a nie chcę orać na 10 centymetrów bo to się mija z celem,chyba że zakupić c 360 i problem zniknie

ja nie miałem ale czy to nie będzie za duże obciążenie na silnik  ? założenie takich 14.9 jednak to tylko 2 cylindry

Opublikowano

Mam kolejne pytanie dotyczące filtrów, tym razem paliwa- jakie kupić wkłady starego typu by nie rozłaziły się? Te rosyjskie skręcają się. Może jakieś inne patenty?

Opublikowano

To powiem tak mogą być te ruskie tylko gumki do góry z trzeba zmienić na gumki z 60 z większym otworem lub stare z większym otworem a powód jest taki że gumki zaciskają się na śrubie a pompka zasilająca je gniecie żeby przecisnąć paliwo a tak to filtry z Włocławka.

Opublikowano

Mam kolejne pytanie dotyczące filtrów, tym razem paliwa- jakie kupić wkłady starego typu by nie rozłaziły się? Te rosyjskie skręcają się. Może jakieś inne patenty?

kiedyś miałem problem ze filtry mi się ściskały paliwa i ciągnik gasł niestety zamienniki które robią odbiegają od tych które robione były kiedyś ( Rosyjskie ) . teraz mam założony cały filtr od Lublina II ale pasuje tez od MF jest bardzo podobne i to tej obudowy można kupić naprawdę dobre filtry jak Boscha , Filtrona , Mana itp   jestem bardzo zadowolony bo w każdej chwili mogę wszędzie kupić taki filtr

post-205471-0-88143400-1486505415_thumb.jpg

post-205471-0-62718300-1486505699.jpg

post-205471-0-99363100-1486505719.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jak znajdę czas zrobię zdjęcie i wstawię jak podłączyłem u siebie, wyrzuciłem cała obudowę filtra ( oryginalny ) w to miejsce przykręciłem od lublina pasuje na 2 szpilki  kupiłem 5szt oczek paliwowych i przewody olejoodporne  zamiast rurek itp podłączenie trwało do 1h nie więcej  tylko przerabiałem przelew z wtrysków żeby był na przewodzie i do obudowy filtra na górze przykręcony

 

A jak podłączenie? Jaki rozmiar końcówek?

 

post-205471-0-74431200-1486589171.jpg

post-205471-0-61263500-1488833145_thumb.jpg

post-205471-0-78578300-1488833223_thumb.jpg

post-205471-0-35478300-1488833239_thumb.jpg

post-205471-0-31670100-1488833256_thumb.jpg

Edytowane przez arofelgi
Opublikowano

Witam,

 Kupiłem Władka i okazało się że ma skrzywiony wałek przekazu mocy (wom) poradził by ktoś jak go najłatwiej zdemontować i wymienić na nowy.

Opublikowano

Władek z 80 roku bez kabiny  ok 4700 mtg z turem od 30tki sprawny, robię ok 40 mtg rocznie  jednak wyrejestrowany bez papierów  bo chodzi tylko koło domu ,myślę latem go sprzedać ile można cenić ,bo na olx nie znalazłem takiego

Opublikowano

Ok chłopaki ,też myślałem za całość 5 tyś ale zobaczę w sierpniu jak ogłoszę i czy będą telefony ,każdy towar taką ma wartość ile skłonny dać chce kupujący

Opublikowano

Witam,

 Kupiłem Władka i okazało się że ma skrzywiony wałek przekazu mocy (wom) poradził by ktoś jak go najłatwiej zdemontować i wymienić na nowy.

Nie wiem czy to jeszcze aktualne <_< ale żeby zdemontować WOM musisz odkręcić wszystkie śruby mocujące tą obudowę i wyciągnąć wałek wraz z obudową 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v