Skocz do zawartości
emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Władimiriec
Waldekps2    2

Ruski jak ma ciężko to dużo pali. Mi na hektar orania zawsze wychodził więcej jak c-360. To traktor do lekkich prac. Np przy trząsaniu siana czy w opryskiwaczu spali około 2 litry na godzine.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

A ile dobrej ziemi zaorasz na godzine? 20 arów dobrej albo max 30 arów piachu. Czyli na hektar nawet do 15-16 litrów Władek spali. Bo 1mth przy wysokich obrotach jest zbliżona do 1 godziny zegarowej. To na malych obrotach tylko wolno motogodziny lecą w ruskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pablo21    26

Ja 50 arów orałem oj 1,8mth z wykończeniem na niezbyt długim kawałku.

 

Mam pytanie wskażnik od ładowania ile powinien wskazywać jak ciągnik pracuje bo u mnie jak się zapali to jest ok 15 a potem spada prawie do zera i lampka chyba od ładowania sie lekko żaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Zaraz po odpaleniu wskazówka amperomierza wychyla sie w strone +. To jaka wartość osiagnie zależy od tego jaki był rozruch, jeśli cięzki to aku troche szarpnęło i wskazanie amperomierza bedzie wieksze. Po naładowaniu aku wskazówka powinna wrócic na 0. Zalezy to także od tego w jakiej kondycji jest aku.

Co do kontrolki to przy jakich obrotach silnika żarzy sie ona?? Jaka masz żarówke włożona w kontrolkę ładowania, jakiej mocy 2 czy 4W?

Zauważyłem u sasiadów we władkach że kontrolka lubi sie lekko żarzyc przy niskich obrotach. Najlepiej to zaopserwowac w nocy po odpaleniu, gdy jest totalnie ciemno widac w tedy dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Tak dziś w nocy patrzyłem i żaży sie także na wysokich obrotach silnika.

Nie wiem jaka jest tam żarówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jesli chodzi o wskazania amperomierza to sa prawidłowe.

Co do kontrolki to nie wyglada to na usterkę, ale ja bym zmierzył napiecie ładowania i je skorygował na alternatorze.

Jednak jesli po odpaleniu miernik wskazuje 15 amperów to akumulator słaby, albo starty albo nie doładowywany za dobrze. Czyli słaby i dlatego jest ładowany duzym pradem.

U mnie po odpaleniu jak jest zimny wskazówka lekko sie odchyli na + . Ale żeby na 15 to jak zabrakło mi paliwa i sie zapowietrzył i go chwilke kreciłem.

Tak wiec zainwestuj w miernik i sprawdz napiecie ładowania, nie mówie że jest złe ale warto sprawdzić.

A jak według ciebie świecą światła dośc mocno w porównaniu przed odpaleniem?? Bo to jest jednak jakiś wyznacznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Wtedy co wskazówka wychyliła sie na 15 to byłu załozone nowe akumulatory i pierwszy raz na nich zapalał a teraz już chyba sie mniej wychyla bede to obserowował.

 

Ze swiatłami to nie wiem zobaczę nedługo i powiem ale może kupie miernik i bedzie po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

No dokładnie jak kupisz miernik to nie bedzie gdybania czy jest czy nie ma, bo po prostu sparwdzisz.

Co do tego amperomierza to 15 amperów to nie jest zły wynik ale trudno okreslic na tym amperomierzu ile dokładnie jest bo ma dośc mała skale do wartosci jaką pokazuje. Wiec jego wskazania obarczone sa dosc duzym błędem. Ale zawsze wiadomo czy cos sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Panowie mam pytanie.

jakie macie ogumienie

chodzi mi o romiar najważniejsze to jest tylne ogumienie a jakie tez miacie przednie???

odpowiedź jak możecie piszcie na gg

<PROSI>

nie wiem czy mogę wmontowac większe niz 12.4

pomóżcie

i jakie bysie nie grzebał tak czesto

i jak tył ciągnika obciążyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Najwieksze jakie bym zakładał to takie jak idą do C-330, Nie pamietam jaki maja rozmiar.

Najlepszym sposobem obciązenia tyłu ciagnika jest założenie obciążeń w koła, albo jak to przewidział producent wlweajac wode w koła- opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal20    0

Elo ;)

Mam pytanie, co do kosiarki rotacyjnej do władka...szukać tej 1.35 czy nie przejmowac sie i kupować te wiekszą 1.65...? :) jak to z tym konkretnie jest...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Powiem tak z tą 1,65 kosiłem i dawał sobie rade, ale to jest dua kosiarka jak dla niego.

wszystko zalezy ile masz do koszenia. Jak masz dużo to szkoda go męczyć. Tak to sobie daje rade ale ciężko ja rozbujać. Jak nie duzo to kup jaka znajdziesz i da rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Ja bym Ci proponowal ta mniejsza mysle ze za bardzo bys go obcazyl wiecej by spalil i widomo silnik cierpi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Elo ;)

Mam pytanie, co do kosiarki rotacyjnej do władka...szukać tej 1.35 czy nie przejmowac sie i kupować te wiekszą 1.65...? ;) jak to z tym konkretnie jest...?

 

 

1.35 akurat Ci wystarczy, Ruski się się w niej nie zmęczy będzie w sam raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

mam takii problemm niee wieciee jak mogee pomóc T25 w roZruchu w zimee COS podgrzac czy cos takiego swieca dziala alee i tak niee palii proszee o jakies propozycjee z góryy dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja miałem taką grzałkę, i to jest dobre, 30 min przed wyjazdem do prądu niech się grzeje, i pali od pierwszego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Umnie była założona taka, jak w parnikach zakładana :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71
aa niee wiecie gdzie moge kupic taka grzałkee?

Kupisz w punktach naprawy sprzetu AGD, badz w sklepach z tym sprzetem. Zwykła grzałka do pralki.

Te od parników maja 1400W a od pralek 2000W. Każda sie nada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×