emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Waldekps2    2

Ruski jak ma ciężko to dużo pali. Mi na hektar orania zawsze wychodził więcej jak c-360. To traktor do lekkich prac. Np przy trząsaniu siana czy w opryskiwaczu spali około 2 litry na godzine.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hmmm u nas orane byl ruskim 25 lai temu jest orane i dziś i nigdy nie spalił mi więcej niż c-360 max 3l/MTG nic wiecej


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

A ile dobrej ziemi zaorasz na godzine? 20 arów dobrej albo max 30 arów piachu. Czyli na hektar nawet do 15-16 litrów Władek spali. Bo 1mth przy wysokich obrotach jest zbliżona do 1 godziny zegarowej. To na malych obrotach tylko wolno motogodziny lecą w ruskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ja 50 arów orałem oj 1,8mth z wykończeniem na niezbyt długim kawałku.

 

Mam pytanie wskażnik od ładowania ile powinien wskazywać jak ciągnik pracuje bo u mnie jak się zapali to jest ok 15 a potem spada prawie do zera i lampka chyba od ładowania sie lekko żaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zaraz po odpaleniu wskazówka amperomierza wychyla sie w strone +. To jaka wartość osiagnie zależy od tego jaki był rozruch, jeśli cięzki to aku troche szarpnęło i wskazanie amperomierza bedzie wieksze. Po naładowaniu aku wskazówka powinna wrócic na 0. Zalezy to także od tego w jakiej kondycji jest aku.

Co do kontrolki to przy jakich obrotach silnika żarzy sie ona?? Jaka masz żarówke włożona w kontrolkę ładowania, jakiej mocy 2 czy 4W?

Zauważyłem u sasiadów we władkach że kontrolka lubi sie lekko żarzyc przy niskich obrotach. Najlepiej to zaopserwowac w nocy po odpaleniu, gdy jest totalnie ciemno widac w tedy dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Tak dziś w nocy patrzyłem i żaży sie także na wysokich obrotach silnika.

Nie wiem jaka jest tam żarówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jesli chodzi o wskazania amperomierza to sa prawidłowe.

Co do kontrolki to nie wyglada to na usterkę, ale ja bym zmierzył napiecie ładowania i je skorygował na alternatorze.

Jednak jesli po odpaleniu miernik wskazuje 15 amperów to akumulator słaby, albo starty albo nie doładowywany za dobrze. Czyli słaby i dlatego jest ładowany duzym pradem.

U mnie po odpaleniu jak jest zimny wskazówka lekko sie odchyli na + . Ale żeby na 15 to jak zabrakło mi paliwa i sie zapowietrzył i go chwilke kreciłem.

Tak wiec zainwestuj w miernik i sprawdz napiecie ładowania, nie mówie że jest złe ale warto sprawdzić.

A jak według ciebie świecą światła dośc mocno w porównaniu przed odpaleniem?? Bo to jest jednak jakiś wyznacznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Wtedy co wskazówka wychyliła sie na 15 to byłu załozone nowe akumulatory i pierwszy raz na nich zapalał a teraz już chyba sie mniej wychyla bede to obserowował.

 

Ze swiatłami to nie wiem zobaczę nedługo i powiem ale może kupie miernik i bedzie po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

No dokładnie jak kupisz miernik to nie bedzie gdybania czy jest czy nie ma, bo po prostu sparwdzisz.

Co do tego amperomierza to 15 amperów to nie jest zły wynik ale trudno okreslic na tym amperomierzu ile dokładnie jest bo ma dośc mała skale do wartosci jaką pokazuje. Wiec jego wskazania obarczone sa dosc duzym błędem. Ale zawsze wiadomo czy cos sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Panowie mam pytanie.

jakie macie ogumienie

chodzi mi o romiar najważniejsze to jest tylne ogumienie a jakie tez miacie przednie???

odpowiedź jak możecie piszcie na gg

<PROSI>

nie wiem czy mogę wmontowac większe niz 12.4

pomóżcie

i jakie bysie nie grzebał tak czesto

i jak tył ciągnika obciążyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najwieksze jakie bym zakładał to takie jak idą do C-330, Nie pamietam jaki maja rozmiar.

Najlepszym sposobem obciązenia tyłu ciagnika jest założenie obciążeń w koła, albo jak to przewidział producent wlweajac wode w koła- opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal20    0

Elo ;)

Mam pytanie, co do kosiarki rotacyjnej do władka...szukać tej 1.35 czy nie przejmowac sie i kupować te wiekszą 1.65...? :) jak to z tym konkretnie jest...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Powiem tak z tą 1,65 kosiłem i dawał sobie rade, ale to jest dua kosiarka jak dla niego.

wszystko zalezy ile masz do koszenia. Jak masz dużo to szkoda go męczyć. Tak to sobie daje rade ale ciężko ja rozbujać. Jak nie duzo to kup jaka znajdziesz i da rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

Ja bym Ci proponowal ta mniejsza mysle ze za bardzo bys go obcazyl wiecej by spalil i widomo silnik cierpi


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Elo ;)

Mam pytanie, co do kosiarki rotacyjnej do władka...szukać tej 1.35 czy nie przejmowac sie i kupować te wiekszą 1.65...? ;) jak to z tym konkretnie jest...?

 

 

1.35 akurat Ci wystarczy, Ruski się się w niej nie zmęczy będzie w sam raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

mam takii problemm niee wieciee jak mogee pomóc T25 w roZruchu w zimee COS podgrzac czy cos takiego swieca dziala alee i tak niee palii proszee o jakies propozycjee z góryy dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

nie którzy dorabiają grzałki oleju ale nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie...


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja miałem taką grzałkę, i to jest dobre, 30 min przed wyjazdem do prądu niech się grzeje, i pali od pierwszego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Umnie była założona taka, jak w parnikach zakładana :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
aa niee wiecie gdzie moge kupic taka grzałkee?

Kupisz w punktach naprawy sprzetu AGD, badz w sklepach z tym sprzetem. Zwykła grzałka do pralki.

Te od parników maja 1400W a od pralek 2000W. Każda sie nada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj