emuel

władimiriec t25

Polecane posty

dawid12    49
A więc tak Na któtko kręci noramanie ale z kluczyka tylko pyka nie maiłem dotąd styczności z Władkiem ale wasze wypowiedzi pewnie sporo mi pomoga ale i tak na razie dzisiaj czeka go praca przez cały dzień więc na grzebanie nie bedzie czasu.

 

Chyba założę mu po 2 obciązniki na koło od C-330(nie swoje) I opony 12,4/28 co o tym myślicie?

Pracowałem już nim troche silnik ma sporo mocniejszy niz mój ciapek ale uciąg taki sobie ale może poprostu przeba się nauczyć nim pracowac.

 

 

lepiej zaóż mu opony 11 bo 12 to troche zaciężko na skrzynię


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

cooooooooooo???????????? ja w obuch wladkach mam 12 i jest duzo lepiej niz te cieniutkie 11 a uciag bez porównania


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Oj pracowałem całą sobote tym Władkiem i jedna rzecz mnie denerwuje Hałas w kabinie i to duzy wiem że tak nie powinno być ale co zrobić żeby było ciszej? Tłymik mam stary taki jak od ciapka to wiem trzeba wymienić ale wydaje mi sie ze wyje dotego tylny most lub skrzynia jak co może byc tego przyczyna i jak to wyeliminować (bo u siebie w cipku mam ciszej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
lepiej zaóż mu opony 11 bo 12 to troche zaciężko na skrzynię

Ja wiem u nas są opony od c330 lepiej się na pewno jeździ cienkie są trochę denerwujące ale bieżnik od błotnika jest przerwa ok 5cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
A gdzie to sie sprawdza?

Po prawj stronie ciagnika. Jest tam taki duży korek na skrzyni. Mniej wiecej pod pedałem gazu. Nie sposób go nie zauważyc. Odkręca sie go, i trzeba miec troszke cierpliwości bo ma drobny gwint.

Postaw go na plaskim żeby sparawdzanie był dokładne oraz żeby ci olej nie wyciekł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ja mam t-25 kupił go kiedyś ojciec od kuzyna był to pierwszy traktor w wiosce do niedawna było nim robione wszystko ale skrzynia zaczęła sie sypać teraz ma ponad 8 tys mth a licznik nie liczy od 5 lat wiec uważam ze to dobry traktor był to ten z tych pierwszych z 2 długimi dźwigniami do zmiany biegów i bez kabiny nawet go nie probujemy sprzedać robi sie nim lekkie prace


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaWeL07    351

Mam mały problem, może ktoś z was miał już taki problem w swoim władku więc liczę na pomoc. Mianowicie po wyłączeniu hebla ta czerwona lampka nie gaśnie a jedynie słabiej świeci, wygląda na to że hebel nie wyłancza tak jakby do końca. Jakieś sugestie co z tym zrobić, narazie się do tego nie zabierałem bo nie mam czasu ale boję się jak ciągnik postoi kilka dni bez odpalania to mu aku padnie :o


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Sprawdz przewód klema- wyłacznik masy. Może przetarła ci sie izolacja przewodu w przejściu do kabiny i łaczy. Ale także może byc uszkodzony ten wyłacznik. A jakiego typu masz wciskany czy przekręcany?

Masz alternator 9 diodowy wiec rozładowanie aku do takiego stopnia że go nie odpalisz ci nie grozi. Jesli jednak bedzie stał dłużej to po prostu odkręc kleme. Albo wes sie za naprawe. :o:o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Czy do wykiprowania Autosana D47 musze robić dodatkowy zbiornik oleju to ten co jest to mieći 7 l.

Jam mam pełny zbiornik oleju to ni chce mi przyczepa opać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ja mam kilka pytań:

Odkęciłem ta srubę kontrolną do oleju w skrzyni i tam nie ma oleju do krawędzi tego otworu tylko mniej o gdzieś 2cm wiec czy dolac tyle zeby nbyło pod sam otwór po śrubie i ile ile oleju tam może wejśc.

Czy do hydrauliki leje sie oleju pod sam korek?

 

W silowniku od podnosnika miedzy przewodami wchodzacymi do podnośnika jest taki mały czpyczek który sie wciska i jak go wciśnolem to podnośnik nie opada czy jesli zapale ciągnik to podnośnik opadnie czy trzeba coś innego robić i do czego ten czpyczek wogóle jest jakas blokada podnośnika czy co?

 

Ps: Jesli ktos by mi keidys powiedzial że Władek idzie w orce lepiej od trzydzieskti to bym go wysmiał ale teraz musze powiedziec że wole orać T-25 niz C-330 bo dużo szybciej idzie(orze 2-ka) lepszy widok i jest sporo silniejszy do mojego 25 letniego ciapka.

Jutro bedzie próba orki na 3-klasie na ok 23-25cm zobaczymy jek sobie bedzie radził bo jak na razie orał tylko 4-tą klase.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W korku hydrauliki powinna być miarka, w skrzyni zalej do poziomu dolnej części otworu. Ten zaworek wyskoczy , a służy on do ustawiania wysokości podnoszenia poprzez przesunięcie zderzaka w odpowiednie miejsce (ale nie spotkałem nikogo kto by używał tej możliwości, ba nawet o niej wiedział).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Co do miarki oleju hydrauliki to nie ma go w korku od zbiornika a jest obok. Zaraz obok tego korka jest łepek śruby na klucz chyba 14, odkrecasz go i to jest właśnie miarka.

 

Co do tego bolca na siłowniku to mozna wcisnąć go ręka albo ustawionym zderzakiem. po jego wcisnięciu opuszczasz podnosnik na rozdzielaczu i siłownik sie blokuje i juz nie opadnie. Mozna np. wyłaczyc pompe.

Aby ponownie muc nim operowac wystarczy ustawic rozdzielacz na podnoszenie i w tym momecie ten bolec wyskoczy i tylko w ten sposób.

Ale nie jest on do ustawiania wysokości podnoszenia, Tak jest w MTZ. We Władku słuzy to do ustawiania wysokości do jakiej może opaść lub zostac opuszczony. Lub blokady siłownika i w tym momecie cisnienie nie działa na rozdzielacz.

Ja robie tak gdy jezdze z opryskiwaczem. Podnosze go , blokuje i wyłaczam pompe i cały dzień jeżdze z tak zawieszonym, bo nie mam po co nim sterować.

 

Blokada ta może słuzyc również do np. ustawienia głebokości pracy z maszynami(takimi bez kółka podporowego). Ustawiamy te blkade na odpowiednia wysokość(głebokość maszyny). Opadnie tylko do wyznaczonej i sie zablokuje, a podnosic bedzie normalnie do samej góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Tylko tem moj Władek sporo pali na ok 50 arów orki z dojazdem ok 2-3km w jedną strone spalił mi 8litrów to nie za dużo???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak dla mnie to troche za dużo.

Ile dokładnie czasu to trwało?? Zegarowo i w Mth?

Jaki pług jak głęboko orałeś, jaka klasa ziemi, na jakim biegu??

 

Sprawdz filtr powietrza, czyli olej i wkłady filtrujace. To takie 2 gabki, jak są nowe to sa białe. Jeśli filtr powietrza jest brudny to jego przepustowosć spada a co za tym idzie wzrosat spalania.

Tak samo lejące wtryski powoduja przepał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

orałem pługiem 2x30 na 2-ce ziemia 3 klasy na ok 20-23cm.

Czyściłem filtr powietrza zmieniłem olej a u mnie nie ma głabek tylko taki jakiś wkład znie wiem z czego.

Czy jak ma 1200mth to może miec wtryski do roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Filtr powietrza składa sie z miski olejowej, wkładu filtrujacego z siatki i 2 okragłych gabek z dziura w środku.

Pradwopodobnie nie zajrzałes do tego filtra. Po zdjeciu miski olejowej i tego pierwszego wkładu filtrujacego wkładasz reke do obudowy filtra i wyciagasz gabki , które po prostu same sie trzymają i nie wypadna.

 

Co do wtrysków to nie mówie że będą złe ale wszystko zalezy na jakim paliwie było jeżdzone. Ale może wymagaja kontroli i lekkiej regulacji.

A jak z moca i reakcja na gaz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Miało być "wysokości opuszczania", rypnąłem się. Co do miarki, to wydaje mi się, że w ciągniku teścia była w korku. Zaglądałem tam 5 lat temu i mogę się mylić co do jej lokalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
Filtr powietrza składa sie z miski olejowej, wkładu filtrujacego z siatki i 2 okragłych gabek z dziura w środku.

Pradwopodobnie nie zajrzałes do tego filtra. Po zdjeciu miski olejowej i tego pierwszego wkładu filtrujacego wkładasz reke do obudowy filtra i wyciagasz gabki , które po prostu same sie trzymają i nie wypadna.

 

Co do wtrysków to nie mówie że będą złe ale wszystko zalezy na jakim paliwie było jeżdzone. Ale może wymagaja kontroli i lekkiej regulacji.

A jak z moca i reakcja na gaz??

Zagładałem do filtra i tam nic nie ma moze poprzednio ktos juz je wywalił jest tylko ten wkład z siatki. Moc moim zdaniem ma i na nacisniecie prdału niezle reaguje ale może i trzeba sprawdzić te wtryski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj