emuel

władimiriec t25

Polecane posty

himen    10

A jakie macie panowie spalanie w tych władkach ? Chodzi mi o lekkie prace typu opryskiwacz, rozsiewacz na mtg. pracy?


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mocnyfend    22

ok 2 litry ,motogodzinę ma 1800 ob w godzinie ,jak dobrze pamiętam ,a nowy Farmtrac ma 1400 w godzinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcingp5    0

Czy ktoś wie co mogą powodować dziwne dźwięki rzęzenia w skrzyni biegów t25 a gdy wciśnie sprzęgło to przestaje chałasować tak jakby coś ocierało bądż rzęziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Najprawdopodobniej luzy na kołach zębatych wałka rewersu.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mocnyfend    22

Kiedyś miałem tak i też szukałem przyczyny i miejsca gdzie rzęzi a przyczyna prozaiczna dzwignia włączania przekażnika przesunęła się lekko i tryby tarły o siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam mam takie pytanko robilem miesiac temu w swoim wladku sprzeglo wymienilem docisk i tarcze i juz bylo trzy razy podciagane bylo bo ne chcialy wchodzic biegi i dalej nie chce wchodzic biegi i nie wiem co to za przyczyna jak mu podciagne to pojezdzi tydzien czasu i po tygodniu dalej to samo prosze o pomoca jestb to nozliwe ze cos tam w skrzynu biegow jest nie tak i moze tak robic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie mam klopot w swoim wladku jak ustawie sprzeglo jest na chwile dobrze i za trzy dni dalej zaczynaja zgrzytac biegi i musze dalej podciagac ale zecz w tym ze juz nie ma gdzie podciagac a biegi trzeszcza tarcza jest nowa i docisk tez wymienilem miesiac temu i tak sie robi,na starej  tarczy i na starym docisku robilo tak samo  to rozebralismy i wymienilismy to ale musi byc inna przyczyna ale jaka i pytanie co sie dzieje?a jest to mozliwe ze na panewkach na wale jest luz i i dlatego sie tak robi ze sprzeglem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ma ktoś taki zaczep w swoim T25?Ostatnio się na taki natknąłem w sklepie,ale wygląda licho zrobiony.

 

1329573602.1881.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47
Napisano (edytowany)

Mam takowy tylko że skróciłem go 10 cm. Wygiął się po zaczepieniu pełnego rozrzutnika jednoosiowego. Ten bolec koło litery A na zdjęciu to złe rozwiązanie, założyłem tam śrubę 24 z nakrętką i teraz od 14 lat jest za***iście.

https://www.olx.pl/oferta/zaczep-dolny-t25-wladymierec-kpl-ze-sworzniami-jakosc-pl-producent-CID757-IDaz7Kl.html#da1b9e7124

taki kupiłem

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Tak, P1 to nominał.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

Witam czy te opony spasują do T-25  http://allegro.pl/nowa-opona-9-5-32-dn-104b-tyrex-agro-8pr-voltyre-i6258175718.html 

wydają się być jakieś wąskie i inny rozmiar u mnie jest 11.2-28  ale widziałem że takie były montowane w t-25 

nie wiem jaki masz na myśli rozmiar opon do władimirca ,strona się nie ładuje , ja od wielu lat jeżdżę na 12,4 x 28, kiedyś było 11,2 x 28 .U szwagra jest jeszcze inny rozmiar dużo węższe coś okoł 9 cz 9,5 ale na ile to nie pamiętam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

co robisz tym ciągnikiem? na tych wąskich to zero uciągu, znajomy takie miał i szybko się ich pozbył. nie lepiej przerzucić się na koła 28 cali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiu84    1

Witam specjalnie założyłem konto by móc napisać .

Mam T-25 z 1988r  2000 mtg i od jakiegoś czasu są problemy z ciśnieniem oleju na zimnym jest 3 atmosfery a gdy się tylko zagrzeje wskazówka  wariuje na zegarze 

z 3 na 2 i tak cały czas próbowałem podkręcić na zaworze ciśnienia oleju pomogło ale gdy jest zimy olej gdy się nagrzeje jest to samo . Moim zdaniem wina jest w filtrze oleju bo ma on luz góra dół niby można podłożyć podkładkę podkładałem ale filtr wtedy się nie kręcił . Dodatkowo z obudowy filtra wycieka olej wymieniałem uszczelkę gumową ale niewiele pomogło czy można by to na jakiś sylikon obsadzić albo dać 2 uszczelki , olej w silniku Superol F-15W40 . Za  pomoc Dziękuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

... Ja bym chciał wiedzieć czy ktoś w Polsce sprzedaje części do kabiny, w tym zamki do drzwi, albo jak inni sobie radzą z dorabianiem takich części. ... zdobyć sprężynę/cały zamek? Albo jak sensownie to przerobić bo niby drobiazg ale wstawiać inny zamek jest zabawa niestety.

Sprężynę do zamka udało mi się zdobyć w sklepie z częściami w miejscowości Łucka obok Lubartowa (Lubelskie) w cenie 6,5 zł. Sprężyna jest z drutu, a nie z nawiniętej blaszki kształt z boku identyczny.

Swoja drogą nie działa mi zamek drzwi tak aby kluczykiem zamknąć na to posiada ktoś rozwiązanie? Gdzie można kupić taką wkładkę z kluczykami?

T30-45-098-2.jpg

Edytowano przez stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie pomocy moj wladek jak jest zimny to sprzeglo dobrze bieze a jak sie nagrzeje to nie idize wsadzic biegu ale niewszystkie do przodu i do tylu wchodza normalnie a te reszta nie chca chodzicbo ja mam na dwa lewarki prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Raczej wina sprzęgła, pewnie kończy się łożysko. Jak skrzynia jest zimna to olej też jest gęsty i jakoś biegi wchodzą. Jak olej robi się rzadszy, opory maleją i łożysko się zatrzymuje. Jeszcze kilka tygodni takiej jazdy i nie będą wchodziły biegi nawet na zimnym silniku. Odkręć pokrywkę na obudowie sprzęgła pod schodkami i zajrzyj do środka. W ekstremalnym przypadku z okolic łożyska mogą się nawet sypać iskry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

A ja obstawiam na puchnącą tarczę. Też tak miałem kiedyś. Tarcze są tandetne i po rozgrzaniu puchną . 

@zibi16245 Kiedy było robione sprzęgło ? Wyreguluje sprzęgło, tu masz link poradnika : 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3



Kiedyś pisałem o falujących obrotach przy Władku okazało się że po wymianie pompki zasilającej wlałem za mało oleju do pompy.Niedawno uzupełniłem do otworu kontrolnego i jest dobrze.Chyba jednak jeszcze za mało nim przejechałem żeby ocenić czy nowa pomka wyeliminowała problem dostawania się ropy do oleju-na razie jest sucha.Przepraszam że nie na temat ale czy Rusek da radę sobie z Orkanem?Kupiec mnie olał i została słona po kombajnie, którą muszę poszatkować.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pasquallo    1

Cześć. Stawiam skrzynkę piwa za pomoc. Wladek po kapitalnym, pompa po regeneracji. Nie chce za nic ciągnąć paliwa górą jak Ruscy to zaplanowali. Dołem idzie ok. Jaka może być przyczyna? Gdzie szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Nieszczelność po drodze - rurka w zbiorniku albo na filtrze wstępnym


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj