emuel

władimiriec t25

Polecane posty

balcerek1    92

No to wyrzuć filtry i sprawdź bez filtrów tylko zakręć puste szklanki.Jak chodzi to wina uszczelek środkowych filtrów zaciskają dojście paliwa na śrubie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja zrobiłem eksperyment, wyciągłęm te uszczelki z filtrów i dałem oringi olejoodporne na wierzch, bo mi się nie podobały takie ciasne....


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Patrzcie co znalazłem. Gość ma MEGA łeb.

Owijarka w trybie stacjonarnym z agregatem pompowym, sterowana pilotem, ale Władek :)

 

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie mam klopot moj wladek sie zaczyna grzac czy to jest normalne?mialem temperature pomiedzy 50 a 80 tak w polowie czekam na odpowiedz i co mam zrobic zeby sie  nie grzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Jeśli silnik pracuje to normalne że temperatura wzrasta i to jest normalne, tylko zależy co się robi ciągnikiem czy ma lekko czy ciężko wówczas temperatura wzrasta w zależności od obciążenia pracą silnika jak też temperatury otoczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Dzisiaj siałem nawozy po orce robionej 10 dni temu ,susza  gorączki większe jak w żniwa ,koleiny duże i temperaturę też miałem oleju dużą była na 100 ale władek radził sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Władka zagrzać do 80 jest nie lada wyzwaniem. Trzeba go dobrze przydusić jak jest wszystko ok żeby taką temperaturę złapać. U nas kiedyś walczyliśmy z grzaniem i okazało się, że przyczyną były zużyte pierścienie i przedmuchy do miski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Tak jak piszesz nasz silnik już swoje przeszedł ,jednak słyszałem że olej może nawet wyższe tem, wytrzymać to jest maszyna lat 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

witam mam problem z chmarami niebieskiego dymu z tłumika w moim władku. Ostatnio przeszedł może nie kapitalkę ale miał wymianę pierścieni, głowic i jednego tłoka ponieważ był inny niż ten drugi. Tuleje były nieruszane choć miały znikome ślady użytkowania. Oleju też już nie bierze a dymienie dalej jest. co robić?

Jeszcze podczas bronowania po podorywce bronami 3 był mułowaty. Nie to co przed dwoma czy trzema latami co przy takiej pracy dorównywał mf'owi 255.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

tak były na nowo ustawiane bo jeden miał 150 a drugi 162. Teraz oba 168 biorąc pod uwagę zużycie pompy. Końcówki zmieniałem jak zaczęły lać przed pierwszą interwencją 2 lata temu bo oleju przybywało. Z kątem wtrysku bawiłem się całą niedzielę i jest prawidłowy. Temperaturę też ma w normie moment łapie 40 stopni ale żeby doszło do 80 to musiałem około godzinę grabić 7 gwiazdową. Ogólnie ciężko go zagrzać do 100 stopni chyba by musiał cały dzień madę orać bo ja z żuław

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Piszesz oleju nie bierze to wersja że po wadliwym remoncie spala olej odpada ,zostaje kąt wtrysku ,nigdy pompy nie wyciągaliśmy to tobie nie pomogę ,bo w innych ciągnikach np Farmtrac obrót pompą w fasolkach o 1-2 mm to albo idealnie alba chmura dymu ,u mnie dymienie niebiesko to wina wtrysków po daniu dobremu fachowcowi aby ustawił ,zero dymu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

czyli sugerujecie że wtryski ustawić na 170 i nowe końcówki? Jakie polecacie końcówki polskie wzm czy te co niby ruskie są? bo ja mam te niby ruskie. Jak odkręciłem wtryski kiedy był remont to końcówki były całe w sadzy. Jak mówiłem wcześniej oleju już nie bierze, przez pierwsze 10 do 15 mtg brał to dolałem ok 0,5l. Teraz ma 38 mtg od remontu to raczej pierścienie się ułożyły.

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Najtaniej teraz wyjdzie sprawdzić wtryski. Jak kupiłeś te tańsze to może być po nich a wtedy objawy są bardzo podobne jak dla zużytych prowadnic zaworowych czyli niebieski/biały dym szczególnie na zimnym silniku. Dodatkowo jak leją to mogą kamuflować ubytki oleju bo w skrajnych przypadkach oleju będzie przybywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

dzięki panowie będę miał wolny czas w przyszłym tygodniu to wykręce wtryski i zobaczę co i jak. Oleju nie przybywa bo jak by tak było to byłby rozrzedzany i byłby spadek ciśnienia (tak myślę). Jeszcze bardzo zaniepokoiło mnie pierwsze odpalenie jeszcze bez tłumika. Tam gdzie pierścienie na tłoku były pęknięte (olejowe i nie po mijając faktu że jakiś nieudolniak po zatarciu kilka lat temu po zakład tak pierścienie że chromowany był drugi zgarniający 3 a uszczelniający ostatni) bardziej kopcił na niebiesko. Oczywiście teraz są dobrze pozakładane, nie ma mowy że źle. Luz na zamku i w rowku też był prawidłowy.

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie mam pytanie slizga mi sie sprzeglo w wladku i co mam zrobic zeby sie nie slizgalo?jak to zrobic?

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Witam panowie mam pytanie slizga mi sie sprzeglo w wladku i co mam zrobic zeby sie nie slizgalo?jak to zrobic?

 

Cały czas się ślizga , czy tylko pod większym obciążeniem? Było coś ostatnio wymieniane ?Może wystarczy tylko popuścić na cięgle pod kabiną.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

nic nie bylo wymieniane tylko bylo regulowane i chwile bylo dobrze a pojechalem radlowac to po chwili nie dalo sie zmnienic biegu tylko jedzie do przodu caly czas nawet jak wcisne sprzeglo to niema roznicy tylko jedzie jednakowo i co teraz mam zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

nic nie bylo wymieniane tylko bylo regulowane i chwile bylo dobrze a pojechalem radlowac to po chwili nie dalo sie zmnienic biegu tylko jedzie do przodu caly czas nawet jak wcisne sprzeglo to niema roznicy tylko jedzie jednakowo i co teraz mam zrobic?

 

Czyli sprzęgło nie ślizga się tylko nie wysprzęgla. Co było przyczyną regulacji? Wcześniej też nie wysprzęglało? Trzeba jeszcze trochę podciągnąć albo na łapkach albo na cięgle pod kabiną chyba , że łapki rozregulowane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

bylo regulowane bo tez ciagnelo i biegi trzeszczeli,to jak mam podciagnac na tym cięgle pod kabina popuscic te cięglo czy dokrecic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert25a    0

Panowie pomocy raz jeszcze. Problem jest z temperaturą Władka. Jak go kupiłem nie działał wskaźnik temperatury (oryginalny). Wymieniłem go na nowszą wersję (taki z miejscem na żarówkę do jego podświetlania) razem z czujnikiem temperatury. Instalacja elektryczna pozostała stara-oryginalna. Latem przy temperaturach 30 - 35 stopni w cieniu w zimnym Władku jak przekręcam hebel masy wskaźnik od razu pokazuje 45-50 stopni a po ok 20 minutach jazdy samym traktorem wskazówka idzie poza 120 stopni. Tak na moje oko Władek się nie grzeje tylko są złe wskazania. Co byście radzili zrobić?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sprawdź masę na zegarze bo chyba masz ten plastikowy i on ma trzy wyjścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj