JumperTomek

MTZ 82 Podnoszenie przyczepy

Polecane posty

JumperTomek    9

Witam,  za chiny nie chce podnieść przyczepy ;/ Kiedyś mi się udało, lecz nie pamiętam dokładnie teraz jak to zrobiłem ;/ Jak powinna być ustawiona dźwignia koło siedzenia ? którym drążkiem przy kierownicy powinno podnosić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

różnie to bywa, hydrualika mtz- czarna magia. Sprobuj dać dzwignie koło siedzenia do samego końca jak najdalej możesz. A przy kieronicy zależy w jakie gniazdo wepniesz, ale z reguły ta pierwsza od kierownicy (czyli skrajna od lewej strony) do tego służy, bynajmniej u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vectra16v    0

w moim mtz dźwignia od wywrotu to ta sirotkowa i trzeba ją delikatnie do przodu popchnąć to wtedy wywraca a to z boku siedzenia do końco do tyłu musi być przesunięte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9
Napisano (edytowany)

Nie widziałem nigdzie jakiegoś włącznika, gdzie on się znajduje ?

 

Próbowałem wszystkich dźwigni i nic ;/  Jak dam do siebie obojętnie którą to słychać że olej tłoczy gdzieś ;/

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2357

włącznik pompy znajduje się z prawej strony jak siedzisz za kierownicą koło filtra powietrza


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9
Napisano (edytowany)

Dzięki jutro sprawdzę :) Jak wygląda ten włącznik jak coś ?

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
121    2

sprawdź szybkozłącze może jest uszkodzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9
Napisano (edytowany)

Czy to ta dźwignia ? W jakiej pozycji powinna być?

post-137821-0-22224800-1431505880_thumb.jpg

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompę masz załączoną. A nie wpadłeś na to żeby dać dźwignię nie do siebie ale raz do przodu? Każda jedna wajcha obsługuje dwa szybkozłącza. W zależności pod które podepniesz tak trzeba zasterować dźwignią. jest na necie dostępna instrukcja, znalezienie zajmuje 5 sekund. Szukaj i czytaj.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
121    2

jeżeli rószasz dzwignią obojętnie którą i pompa jest włączona można wyczuć , silnik będzie miał ciężej ,a podnośnik podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Szybkozłącza posprawdzaj, jeśli silnik na wolnych przydusza to podłącz przyczepę z pominięciem szybkozłącza. Jeśli da rady to wymień końcówki na nowe. Dobrze gdybyś miał manometr i sprawdził ciśnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231

A podnośnik działa ? Bo u wuja ostatnio zaciął się zawór przelewowy i hydraulika przestała działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9

Udało się w końcu :P To wysterowanie zadziałało. Nie wiem jakim cudem, bo wcześniej próbowałem i nic... ruscy naprawdę są chorzy...

 

Dziękuje wszystkim za pomoc ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam taki problem, a mianowicie chcąc wykiprować przyczepę obojętnie którą dzwignią przy kierownicy to automatycznie podnosi mi belki TUZ, jest na tą przypadłość jakiś sposób

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przestaw dźwignię regulatora koło fotela z pozycji stop jakiś 1 cm do tyłu i sprawdź. Jeśli wróci wszystko do normy musisz podregulować regulator na cięgle łączącym go z dźwignią.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nic nie dało dalej dzwignią pierwsza od lewej przy kierownicy podnosi belki i kipruje przyczepę 

Edytowano przez StanisawBednarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj