Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widzę, że sam tego nie ogarniesz, bo nie wiesz co, gdzie i jak mierzyć. Zrób pomiary jak na schemacie poniżej:

98ed71a30b6cde2cm.jpg

Tylko nie sugeruj się jakie powinny być wartości, tylko po prostu podaj wyniki. Zacisk 15 na schemacie to Twój D+.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

mam jeszcze jedno pytanie. Jak bym podłączył dwa przewody pod B+ i jeden dał na rozrusznik a drugi pod kontrolkę i przewód z pod D+ też pod kontrolke czy mogło by tak być bo wtedy kontrolka powinna by zgasnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak powinieneś zrobić na samym początku. Jak nie zgaśnie, to alternator do naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

czyli co w nim trzeba było by wymienić. Czy gdy hontrolka przestanie swieci powinna byc roznica w ladowaniu

 

Edytowano przez ciapek16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wymienić należy to co jest uszkodzone. Ja taki alternator diagnozuję w 5 minut podłączając jeden przyrząd. Ale Ty nie jesteś w stanie tego zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Witam, alternator został  sprawdzony  i wszystko było w nim w porządku, lecz po włączeniu świateł i dmuchawy napięcie z 13,5 v spada na ok 12,5 v.  Dzieje się tak zarówno na min jak i max obrotach silnika,  czyżby winna  była ta przetwornica z przodu nad chłodnicą ??  

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli słabo był sprawdzony, albo nawet wcale. 13,5V to nie jest ładowanie. Jeżeli takie napięcie jest na B+, to przetwornica nie ma żadnego znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

witam sorry że tak długo nie pisałem ale niemiałem kompa.

Sprawdziłem alternator tak jak mówiłeś podpiołem żarówke pod d+ i B i po uruchomieniu silnika zgasła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam mam problem z ładowaniem , nie mam ładowania na prawym akumulatorze 12.5 a na lewym jest 14.5, dodam że wczesniej miałem popsutą tą przetwornice z przodu i wtedy nie ładowało mi lewego i jakiś czas tak jeździłem , a teraz nie mam na prawym, jak włącze światła to wskazówka na 10 spada, ale radio już gra. Jaka może być przyczyna i gdzie jej szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Weź daj lepiej to elektrykowi ja też kombinowałem samemu i tylko straty. Najlepiej jak zrobi to koś kto w tym siedzi :) 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj