Gość

Zegar temperatury t-25

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam zakupiłem nowy zegar temperatury oleju do t25 wszystko podłączyłem lecz gdy  włączam masę to wskazówka idzie w dół a gdy wyłączę idzie do góry .Co to może być , z góry dziękuje za wszystkie rady

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jest dobrze przełorzyłem kable i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam gdy dziś włączyłem w t-25 przednie światła to wskazówka zegara idzie znów do tyłu , co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian4dz    0

Mogłeś zrobić z 12v 24v sprawdź czy w obu żarówkach jest podłączona masa na ten sam zacisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jest , gdy ostatnio zakładałem nowe to tak zostalo zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mireek111    0

Witam, mam problem z temperaturą oleju, wskazówka zegara pokazuje cały czas 120 stopni nawet jak zimny co może być? jeszcze pare dni temu było ok, brak napięcia czy czujnik, zegar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam, mam problem z temperaturą oleju, wskazówka zegara pokazuje cały czas 120 stopni nawet jak zimny co może być? jeszcze pare dni temu było ok, brak napięcia czy czujnik, zegar?

Brak masy na zegarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam mam zegar w t25 od uaza ale po podłączeniu wogóle się wskazówka nie rusza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Sprawdź jeszcze ,,bąka'' czy się nagrzewa. Miałem tak  u siebie, dysze były zalepione nie było przepływu oleju i nie pokazywało temp. Przeczyszczenie pomogło, też wymieniłem zegar i czujnik bez potrzeby. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mireek111    0

"bąka" to pewno mówisz o filtrze oleju, olej mam do wymiany to może zapchało jakimś syfem. Sprawdze dopiero na wiosne ,bo teraz władek na bezrobociu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj