Polecane posty

jacek5227    7

Witam,  niedawno kupiłem Jelenia więc czeka mnie wymiana olejów w silniku i skrzyni. Mówi się, że w JD nie można żałować kasy na oleje, bo to podstawa sprawności (skrzyni i nie tylko) :P  Sprzedawca polecał mi do skrzyni oryginalnego HY-GARDa a do silnika oryginalny John Deere 15W40 albo zamiennik od FUSCHa  :rolleyes: Pytania do was: Jakie oleje macie w swoich JD? Jakie możecie polecić?  :unsure:  Proszę o pomoc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1124

Oleje dla JD dostarcza Shell, HyGard to nic innego jak Spirax S4TMX kiedyś nazywany Donax TD 10W30. Niby można wlać każdy typu UTTO który spełnia normę JDM-20 jednak ja zawsze lałem tylko Shella. Aha i jeżeli nie chcesz mieć problemów ze skrzynią to zapomnij o wywracaniu przyczep tym ciągnikiem. Do silnika polewam RImula R4 L.

  • Like 1

"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

Fusch robi bardzo dobre oleje do nowocześniejszych ciągników,zarówno do skrzyni jak i oleju a cena jest całkiem w porządku.

Tutaj jest wykaz co zalewać do tego Jelenia:

 

http://www.fuchs-oil.pl/akademia-fuchsa/dobierz-olej.html

 

Ale do silnika nawet nowych ciągników bardzo dobry jest Turdus i jeśli mógłbyś kupić go dużo taniej od Fuchsa to warto,tylko trzeba pilnować specyfikacji.

Do układu chłodzenia najlepiej dobrać jakieś Borygo,płyn chłodniczy to nie olej i nie ma co do niego jakiś sczególnych norm,grunt żeby był w miarę świeży.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Wywracać przyczepy jak najbardziej można. Tylko trzeba pilnować aby robić to jednym ciągnikiem. Ewentualnie innymi, które tez mają wymieniane na czas oleje i to najlepiej tej samej specyfikacji. To samo tyczy się innych maszyn z hydrauliką.

Fuscha 16w40 agri coś tam bo nie pamiętam nazwy dokładnie jak najbardziej do silnika można wlać. Nie ma sensu oszczędzać kupując jakieś turdusy. Bo Fusch jest dość tani. Do skrzyni możesz kupić oryginalny lub zamiennik tez fuscha, aby tylko normę spełniał jak wyżej ktoś napisał. Wymienia się raz na kilka lat więc nie widzę sensu kombinacji dla 100 czy 200 zł oszczędności.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ja mam ofertę na hy-garda luzem za ok 14,5zł netto (jak bierzesz beczkę to ok 13netto), a fusha za ile wyrwiecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj