Polecane posty

sonet21    1

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak dobrze ustawić luz międzyzębny w ursus c 330 żeby podczas jazdy nie "wyło" w tylnym moście. Pozdrawiam. :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Temat masz tu:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/21133-tylny-most-c-330/

 

Nagle zaczęło wyć, czy nie dało się już wytrzymać? Ile Mth ma ciągnik? :D

Wycie przeważnie wytwarza luz pomiędzy wałkiem atakującym a kołem talerzowym.

Niektórzy ustawiają to na "kartkę papieru" - po wpuszczeniu między tryby ma jej nie przecinać. Osobiście ustawiam na wyczucie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    1

No najpierw zaczął wyć podczas hamowania silnikiem, więc zdjąłem podnośnik i był luz dość spory tej przekładni głównej w prawo i lewo, została dokręcona nakrętka łożyska mechanizmu różnicowego z prawej strony i delikatnie z lewej i od tamtego czasu nie wyje jak hamuje silnikiem tylko podczas jazdy po prostym i pod górke. Najbardziej wyje jak jest prosta droga i tylko delikatnie musi ciągnik "ciągnąć". 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    1

 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak dobrze ustawić luz międzyzębny w ursus c 330 żeby podczas jazdy nie "wyło" w tylnym moście.

 Najpierw zaczął wyć podczas hamowania silnikiem, więc zdjąłem podnośnik i był luz dość spory tej przekładni głównej w prawo i lewo, została dokręcona nakrętka łożyska mechanizmu różnicowego z prawej strony i delikatnie z lewej i od tamtego czasu nie wyje jak hamuje silnikiem tylko podczas jazdy po prostym i pod górke. Najbardziej wyje jak jest prosta droga i tylko delikatnie musi ciągnik "ciągnąć".  Prosze o jakieś konkretne dorady. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Mi to kiedyś wujek- mechanik byłego POM- tłumaczył..... pasek gazety wciągasz miedzy tryba..... jak go nie porwie to luz jest OK. Oczywiście jak najmniejszy luz aby paska gazety nie porwało.... kiedyś tak to ustawiłem i nastała cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    1

Czyli teraz powinienem dokręcić tą przekładnie główną w prawo czy lewo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj