andrev1822

Regulator siłowy

Polecane posty

andrev1822    1

Witam.

 

Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem MTZ 82 z 94r. chce się was cos zapytać. Rzecz jasna szukałem po forum ale nie znalazłem jakoś jasnej jednoznacznej odpowiedzi. Powiedzcie mi czy w regulatorze siłowym można wymienic uszczelniacze? bo widze troche mokry jest regulator i na rozgrzanym oleju juzciężko podnosi (między innymi tez bede wymieniał uszczelniacze w silowniku bo delikatnie sączy na zenątrz obok pod tłoczyskiem. A jeszcze mam jedno pytanie czym różni się regualtor siłowy r80 a r50? dodam że mam 5- cio otworowy ale jaki czy r80 czy r50 to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ilością otworów, R50 ma 5, a R80 3 otwory, i bodajże w R80 jest mniejszy docisk. Co do zestawu naprawczego to nie wiem czy będzie pasował, wymieniałem ostatnio uszczelnienia w regulatorze R80, i te dwa duże oringi z zestawu były za grube.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

ale z tego co widzę i patrzę po allegro to są i r80 5otworowe. Więc najlepiej rozebrać i pójść ze starymi i dobrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kupić na sztuki, te ruskie oringi nie są zbyt dobrej jakości, mają po bokach nadlewy gumy itp.

Co do regulatora nie chce wprowadzą nikogo w błąd, bo na 100% pewny nie jestem jak to z tym jest, ale takie moje spostrzeżenie: na tej aukcji regulator 5 otworowy podpisany jako R80 http://allegro.pl/regulator-silowy-r80-oryginal-mtz-belarus-5otworow-i5278390055.html, zaś na tej akcji ten sam regulator bynajmniej z wyglądu podpisany jako R50 http://allegro.pl/regulator-silowy-mtz-r50-s-t-5-ot-i5252083310.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

jeszcze raz mam pytanie wczoraj wyciągnąłem siłownik i gdy odkręciłem dwa przewod z regulatora do siłownika to olej się sączył i to dość długo i musiałem zaślepić te otwory. Powiedzcie mi czy muszę spuszczać olej z rozdzielacza tego z przodu gdy bede chciał wykręcić egulator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja spuszczałem olej ze zbiornika, najwięcej leci rurka z pompy do regulatora. A na rozdzielaczu z przodu ustaw wajchy na pozycje pływające,  to olej powinien sam zlecieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

wiem że to troche głupie i analne pytanie teraz zadam ale pozycja pływająca to jak jest? na środku normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Witajcie

 

Panowie mam takie pytanko wyciągnąłem regulator siłowy i rozebrałem go oringi dzisiaj kupię ale powiedzcie mi tam jest taka miedziana "zębatka" , która wchodzi w cały korpus i widać ze jest trochę wyrobiona delikatny luz był zanim rozebrałem go. w czymś to będzie przeszkadzać? a i jeszcze jedno czy dostane tą plastikową tulejkę co jest w tym wsporniku od cięgna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tulejkę dźwigni kupi. Reszta pojęcia nie mam. Trzeba by zadzwonić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Masz stary typ regulatora. Chyba nie kupisz nic do środka. Im większy luz, to większe problemy z podnoszeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

stary nie stary ale wygląda jakby kiedyś był wymieniany bo wgl ma inny kolor od wspornika. Kupiłem dzisiaj oringi i jutro wymienie i bede składać i powiem co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Nie chcę zakładać nowego tematu ale powiedzcie mi założyłem zestaw naprawczy do siłownika podnośnika złożyłem (tłoczysko było wysunięte) i gdy złożyłem wszystko w razem zapalam ciągnik a tu nic nie wciąga tłoczyska o co kaman?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A regulator ruszałeś już? Nad tłoczyskiem jest taki mały zaworek, sprawdź czy nie jest wciśnięty, jeśli tak wyciągnij go kombinerkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
Napisano (edytowany)

powiem tak no regulator ruszałem wymieniałem oringi co moze być tam nie tak. Opuszczać opuszcza ale nie chce już podnosić mam na stole znowu regulator co może być nie tak?

 

 

Edytowano przez andrev1822

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź czy podnosi ciągnąc bezpośrednio za oś regulatora. Jeśli tak to wystarczy wyregulować na cięgle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Coś skopane. Są przekroje przeglądać i składać jeszcze raz. Przyczyna praktycznie nie do odgadnięcia na odległość jeśli regulator był rozbierany i nie ma pewności jak jest złożony.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pomieszałeś może tych dźwigni od regulacji pozycyjne i siłowej po prawej stronie regulatora? Kulek nie zgubiłeś? Są po dwie na dekielek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

kulki wszystkie są wszystko było rozbierane na stole powoli i pokolei. nawet ruszają c tą dziwgnią siłowo/ pozycyjną to nic się nie dzieje. A mógłby ktoś wysłać dokładny przekrój itd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A takie banalne pytanie bo nie raz można zapomnieć, te dźwignie przy rozdzielaczu pod kierownica cofnąłeś z pozycji pływającej na pozycje neutralną(stop)

 

f022ca754e63.jpg

 

Edytowano przez StaryKumurun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj