malkor429

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Polecane posty

malkor429    3

Witam ,w ciągniku Ford 8340 mam problem przy zmianie biegów.Przy redukcji z 2 na 3 i z 6 na 7 występuje szarpnięcie i zaświeca się na moment kontrolka cisnienia oleju w skrzyni biegów(łypnie i zgasnie).Na pozostałych biegach tego nie ma ,zmiana jest płynna.Jaka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Skalibrować można ale mrugająca kontrolka za dobrze nie wróży.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

Spróbuj  skalibrować  skrzynię

Wiesz może kto robi kalibrację w lubelskiem poza serwisem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559
Napisano (edytowany)

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

mariuszd93 dzięki z góry za pomoc,będę próbować to zrobić.Powiadomię o efektach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 

Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 

Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 

Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 

Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 

Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 

Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 

-U 21-obroty silnika za niskie 

-U22--obroty silnika za wysokie 

-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 

-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 

-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 

-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 

Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 

Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 

Gotowe. 

Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 

Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 

-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 

-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 

-U29------------------------4 za niska 

-U30-------------------------4 za wysoka 

-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 

-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 

-U33-----------------------za wysoka 

-U-34--------------------2 za niska 

-U-35----------------------za wysoka. 

Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

 

To jest opis kalibracji 3-4,czy tak samo robi się z 2-3 ,a co z 6-7?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Przeczytaj uważnie...... na  początku  jest opis kalibracji sprzęgieł  C3 I C4 potem  sprzęgieł  C1 i  C2 [ chociaż  podobno C1- C2  kalibrują  się  automatycznie  jeśli skalibruje  się  C3, C4 ]  

W  tym  traktorze  masz  4  biegi  pod  obciążeniem  i  4  sprzęgła , jak  tego nie  rozumiesz  to  lepiej  szukaj fachowca 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

mariuszd93,dzięki wielkie za podpowiedzi,kalibracja wykonana pomyślnie,problem rozwiązany.Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

Ciśnienie 180


mariuszd93 a może podpowiesz jeszcze jak zrobić kalibrację podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio również skalibrowałem skrzynię w New Holland Ford 7840. Ciśnienie na C4 wyniosło 177, zaś na C3 173. Jest to ciśnienie w normie? Jeżeli nie co może być przyczyną takiego niskiego ciśnienia? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZygiJabko    0
Dnia 1.05.2015 o 13:56, mariuszd93 napisał:

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Super to opisałem dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    165

Witam mam taki sam problem ze szarpie ciagnik po remoncie skrzyni biegów I przy kalibracji ciśnienie dochodzi tylko do 139 146 barów czy winna jest pompa czy może byc inna przyczyna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

    • Przez mario989
      Mam problem z wyświetlaczem w New Holandzie tvt 155. Nie wyświetlają się żadne kontrolki w liczniku, oprócz tej od ładownia. Ciągnik normalnie odpala 
    • Przez adam1968z
      Witam pacjent to nh 8260. Wymienione przewody paliwowe ,nowy wskaznik poziomu paliwa ,płukany zbiornik a nadal się zapowietrza dzieje się tak podczas cięższych prac np orka, talerzowanie. co może dolegać.
    • Przez LubelskiRolnik
      Witam wczoraj wyskoczył mi taki o to błąd co to oznacza?
      20210418_183517.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj