Skocz do zawartości

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,w ciągniku Ford 8340 mam problem przy zmianie biegów.Przy redukcji z 2 na 3 i z 6 na 7 występuje szarpnięcie i zaświeca się na moment kontrolka cisnienia oleju w skrzyni biegów(łypnie i zgasnie).Na pozostałych biegach tego nie ma ,zmiana jest płynna.Jaka moze byc tego przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 

Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 

Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 

Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 

Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 

Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 

Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 

-U 21-obroty silnika za niskie 

-U22--obroty silnika za wysokie 

-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 

-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 

-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 

-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 

Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 

Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 

Gotowe. 

Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 

Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 

-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 

-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 

-U29------------------------4 za niska 

-U30-------------------------4 za wysoka 

-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 

-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 

-U33-----------------------za wysoka 

-U-34--------------------2 za niska 

-U-35----------------------za wysoka. 

Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

 

To jest opis kalibracji 3-4,czy tak samo robi się z 2-3 ,a co z 6-7?

Opublikowano

Przeczytaj uważnie...... na  początku  jest opis kalibracji sprzęgieł  C3 I C4 potem  sprzęgieł  C1 i  C2 [ chociaż  podobno C1- C2  kalibrują  się  automatycznie  jeśli skalibruje  się  C3, C4 ]  

W  tym  traktorze  masz  4  biegi  pod  obciążeniem  i  4  sprzęgła , jak  tego nie  rozumiesz  to  lepiej  szukaj fachowca 

Opublikowano

Witam. Ostatnio również skalibrowałem skrzynię w New Holland Ford 7840. Ciśnienie na C4 wyniosło 177, zaś na C3 173. Jest to ciśnienie w normie? Jeżeli nie co może być przyczyną takiego niskiego ciśnienia? 

Opublikowano
Dnia 1.05.2015 o 13:56, mariuszd93 napisał:

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Super to opisałem dzięki 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v