Skocz do zawartości
maksZ056

Przybyło mi oleju w bizonie

Polecane posty

maksZ056    0

Witam. Dzisiaj zaczołem szykować bizona do żniw.Patrzę na bagnet oleju, a tam dwa razy ponad stan.Gdy zacząłem żniwa, to olej był w normie, jednak po skoszeniu 3 ha, to stan był ponad max i trochę spuściłem.Po skończeniu żniw nie patrzyłem na poziom oleju, aż do dzisiaj.Olej jest mocno rozrzedzony i czuć bardzo mocno ropę. Co się mogło stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Jeśli czuć ON to wtryski leją albo z pompą coś nie tak. Więc  regeneracja. wymienionych podzespołów. Najlepiej wykręć wtryski oddaj gdzieś do sprawdzenia i wtedy będzie wiadomo co dalej. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzychu13    0

Ja miałem taki przypadek wciągniku i nie żadne wtryski ani pierścionki pompa wtryskowa, wykręć i daj do naprawy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Tak tylko w ciągniku pompa jest mocowana ze wyciek idzie do bloku w przypadku Bizon-a to wyciek będzie na zewnątrz bo pompa jest łączona sprzęgiem  na zewnątrz.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Rurka łącząca wtryski mogła pęknąć lub łącza wtrysków z rurką na podkładkach puszcza a popa odpada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    414

na bank trzeba sprawdzić wtryski a przede wszystkim rurki przelewowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    134

Z tego co pamientam to rurki nadmiaru z wtryskiwaczy są pod pokrywą klawiatury i tam może iść ropa do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maksZ056    0

Tak mi się wydawało że przyczyną mogą być wtryski lub rurki przelewowe. Jednak trzeba to pilnie sprawdzić.Przybywać mi zaczęło nagle, więc środek silnika raczej jest dobry(tłoki, pierścienie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×