-
Podobna zawartość
-
Przez Deerf
Wiam.
mam taki rozdzielacz stałocisnioeniowy ZTS pilmetu.
Ale lekko się różni, w miejscu gdzie jest dodatkowe mieszdło (oznaczone jako 2), jest zawór od przelewu (oznaczone jako 1). dodatkowego mieszadła nie ma wcale. czyli 1. jest w miescu 2.
mam pytanie odnośnie tego zaworu (1).
- W jakim położeniu (zamkniety /otwarty) ma być ustawiony w trakcie pryskania ?
- kiedy zawór ma być ustawiony odwrotnie niż podczas pryskania ?
ja osobiście w trakcie pryskania mam zamkniety, ale nie wiem czy tak ma być. ogólnie otwarcie tego zaworu = spadek ciśnienia, zarówno przy pryskaniu jak i przy rozwadniuczu. czyli gdyby się okazało że musi byc otwarty to wymagało by to zwiekszenia ciśnienia na pokretnle do pożądanego o ile się tak da...
-
Przez dzimi5
witam wszystkich, mam dylemat co zrobić ze skrzynią przekładniową zetora 8245 ZTS, a mianowicie czy naprawiać swoją, czy wymieniać całą skrzynię na używaną, ale orginalną koszty porównywalne przy mojej wyskakuje 2 bieg i przy obciążeniu na ciepłym ojeju jadąc na zającu ma poślizg a wrzucając na żółwia jedzie bez problemu tylko że za wolno, 2 lata temu wymieniany był kamień synchronizatora oraz tarczki co jest przyczyną że 2 wyskakuje i słyszałem że te skrzynie są jednorazowe czyli naprawa nic tu nie da. proszę o podpowiedzi z góry dzięki.
-
Przez Headbot
Witam.Jak wyżej kierunkowskazy nie działają,a awaryjne bez problemu. Ciągnik to Zetor ZTS 16245 sprawdzałem bezpieczniki, sam przełącznik tak zwany zespolony to znaczy razem z włącznikiem świateł drogowych, przełącznikiem kierunkowskazów oraz klaksonem działa jak należy.
Jak ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc. Przejrzałem każdy możliwy schemat który znalazłem i dalej nie wiem czego to wina.
-
Przez tespis17
Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat 8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn. Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
-