Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

case 5150 jak odpowietrzyć silnik, zabrakło mi paliwa i ciągnik stanął co robić samo odkręcenie wytrysku na pierwszym cylindrze nic nie daje, co robić ?

Opublikowano

Weż środek do tapicerek o nazwie PLAK nie samostart tylko PLAK i pryskaj w dolot powietrza w tym samym czasie odpal silnik będzie chodził jak normalnie tylko nie możesz przestać pryskać, druga osoba niech popuści pierwszy wtrysk aż poleci paliwo a po chwili dokręć wtrysk i przestań pryskać PLAKIEM i zobacz czy dalej będzie chodził jak nie to powtórz tą czynność. :)  Pozdrawiam

  

Opublikowano

kolego  miałem  taką  samą  sytuację  zabrakło  paliwo  musisz każdy  po  kolei  odpowietrzyć bo inaczej  nie  odpalisz to  nie  urusus  że pompą  pod pompujesz  i  od  pali  tu  jest  inaczej każdy wtrysk po  kolei  i  odpali  ci  bez  problemu  .

Opublikowano

Na plaka nie dał rady bo bezpiecznik od pompy rotacyjnej był przepalony i zamiast  10A był włożony 5A, po włożeniu bezpiecznika i wcześniejszemy odpowietrzeniu zapalił za pierwszym razem.

 

 

Opublikowano

bezpiecznik jest w lewym boku kokpitu jest to ostatni na dole bezpiecznik po prawej stronie chyba nr 16 ale nie pamiętam

musi być tam 10 amper

Opublikowano

durnie!!!! z takimi radami to do pgr. aby odpowietrzyc cumminsa musisz znalezc srubke na klucz 10 która jest wkręcona w podstawe filtra paliwa przy cienkim przewodzie podciśnienia idącym do głowicy albo inaczej od pompy paliwa idz przewodem do filtrów i też p;owinienes znalezc. znajdziesz odkręc ale nie całkiem 3 pełne obroty i krrec silnikiem aż zacznie lac sie paliwo ciągle (wygoni całe powietrze) zakrec i ciagnik powinien odpalic- gdy odpali odpowietrz 1 wtrysk a reszta sama sie odpowietrzy. napisz jak poszło . plaki to mordercy silników

  • Thanks 1
Opublikowano

Benny82 dzięki za radę, zrobiłem właśnie jak piszesz, paliwo było wszędzie, tylko bezpiecznik od pompy się przepalił pewnie jakieś zwarcie przy odkręcaniu śrub a tu nikt się nie przyzna z traktorzystów...

Opublikowano
Dnia 5.05.2015 o 18:45, BENNY82 napisał:

durnie!!!! z takimi radami to do pgr. aby odpowietrzyc cumminsa musisz znalezc srubke na klucz 10 która jest wkręcona w podstawe filtra paliwa przy cienkim przewodzie podciśnienia idącym do głowicy albo inaczej od pompy paliwa idz przewodem do filtrów i też p;owinienes znalezc. znajdziesz odkręc ale nie całkiem 3 pełne obroty i krrec silnikiem aż zacznie lac sie paliwo ciągle (wygoni całe powietrze) zakrec i ciagnik powinien odpalic- gdy odpali odpowietrz 1 wtrysk a reszta sama sie odpowietrzy. napisz jak poszło . plaki to mordercy silników

Mam taki podobny problem ciągnik podczas pracy zgasł myślałem że nie ma paliwa ale okazało się że paliwo jest jeszcze gdy odkręciłem śrubkę na filtrze bąbelki szły i na wytryskach więc go odpowietrzyłem ale okazało się że nadal nie odpala co mu pod pompuje pompka i zacznę kręcić zacznie kopcić dymem i nic nawet po plaku gdy psiukałem łapał ale zaraz gasł co to może być ?

Opublikowano

zanim pójdziesz w koszta sprawdż przewody paliwowe czy nie sparciałe pęknięte(od baku do pompki zasilającej) bądz zatkane!!! odkręc srubke na podstawie filtrów i zakręc rozrusznikiem i sprawdz czy leci paliwo. jeżeli przewody są ok to pompka zasilająca do weryfikacji ale zweryfikować powinno ją już odpowietrzanie przez śrubke w podstawie filtrów - podaje dobrze paliwo czy nie? do weryfikacji zawór odcinajacy w pompie idzie do jego kabelek nie pamietam czy ma swój bezpiecznik... ale prawdopodobnie pompa wyzioneła skoro jakoś na wtryski podaje paliwo jakkolwiek.

 

Opublikowano
5 godzin temu, BENNY82 napisał:

zanim pójdziesz w koszta sprawdż przewody paliwowe czy nie sparciałe pęknięte(od baku do pompki zasilającej) bądz zatkane!!! odkręc srubke na podstawie filtrów i zakręc rozrusznikiem i sprawdz czy leci paliwo. jeżeli przewody są ok to pompka zasilająca do weryfikacji ale zweryfikować powinno ją już odpowietrzanie przez śrubke w podstawie filtrów - podaje dobrze paliwo czy nie? do weryfikacji zawór odcinajacy w pompie idzie do jego kabelek nie pamietam czy ma swój bezpiecznik... ale prawdopodobnie pompa wyzioneła skoro jakoś na wtryski podaje paliwo jakkolwiek

5 godzin temu, BENNY82 napisał:

zanim pójdziesz w koszta sprawdż przewody paliwowe czy nie sparciałe pęknięte(od baku do pompki zasilającej) bądz zatkane!!! odkręc srubke na podstawie filtrów i zakręc rozrusznikiem i sprawdz czy leci paliwo. jeżeli przewody są ok to pompka zasilająca do weryfikacji ale zweryfikować powinno ją już odpowietrzanie przez śrubke w podstawie filtrów - podaje dobrze paliwo czy nie? do weryfikacji zawór odcinajacy w pompie idzie do jego kabelek nie pamietam czy ma swój bezpiecznik... ale prawdopodobnie pompa wyzioneła skoro jakoś na wtryski podaje paliwo jakkolwiek.

 

Dzisaj kupiłem nową pompkę prosto z banki paliwo pociągnąłem ale miał ciężko więc pomogłem mu z plaka i odpalił więc pogodził trochę zgasiłem znów odpaliłem późnej gdy podłączyłem prosto do baka znów nie odpalił pomogłem mu znów Plakiem pochodził trochę zgasiłem go spowrotem odpaliłem było dobrze Postal z godzinę nie chciał znów odpalić więc pomogłem mu Plakiem gdy się rozgrzał chodził gdy zgasiłem znów odpalił a póznej nie

Opublikowano

Jeszcze zanim pójdziesZ w koszta. Gdy odpalisZ to dymi na biało siwo? Wymień wszystkie podkładki miedziane w układzie paliwowym , masz wstawiony przed pompką filterek z zaworkiem zwrotnym który zapobiega cofaniu paliwa?

Opublikowano
5 godzin temu, BENNY82 napisał:

Jeszcze zanim pójdziesZ w koszta. Gdy odpalisZ to dymi na biało siwo? Wymień wszystkie podkładki miedziane w układzie paliwowym , masz wstawiony przed pompką filterek z zaworkiem zwrotnym który zapobiega cofaniu paliwa?

Nie jak odpale nie dymi nic mam taki filterek ale nie jest założony gdy się pierwszy raz zapowietrzyl się wyjąłem go bo myślałem że w nim siedzi jakiś paproch i założyłem bez pośrednio do pompki .Czy on musi być ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v