Skocz do zawartości
APT

case 5150 jak odpowietrzyć silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

APT    1

case 5150 jak odpowietrzyć silnik, zabrakło mi paliwa i ciągnik stanął co robić samo odkręcenie wytrysku na pierwszym cylindrze nic nie daje, co robić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOSSSMETOWO    1

Weż środek do tapicerek o nazwie PLAK nie samostart tylko PLAK i pryskaj w dolot powietrza w tym samym czasie odpal silnik będzie chodził jak normalnie tylko nie możesz przestać pryskać, druga osoba niech popuści pierwszy wtrysk aż poleci paliwo a po chwili dokręć wtrysk i przestań pryskać PLAKIEM i zobacz czy dalej będzie chodził jak nie to powtórz tą czynność. :)  Pozdrawiam

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego  miałem  taką  samą  sytuację  zabrakło  paliwo  musisz każdy  po  kolei  odpowietrzyć bo inaczej  nie  odpalisz to  nie  urusus  że pompą  pod pompujesz  i  od  pali  tu  jest  inaczej każdy wtrysk po  kolei  i  odpali  ci  bez  problemu  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


APT    1

Na plaka nie dał rady bo bezpiecznik od pompy rotacyjnej był przepalony i zamiast  10A był włożony 5A, po włożeniu bezpiecznika i wcześniejszemy odpowietrzeniu zapalił za pierwszym razem.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego  a  ten   bezpiecznik  gdzie  się  znajduję  od  pompy  rotacyjnej  jest  bezpiecznik  nawet nie  wiedziałem o  takim  czymś  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

APT    1

bezpiecznik jest w lewym boku kokpitu jest to ostatni na dole bezpiecznik po prawej stronie chyba nr 16 ale nie pamiętam

musi być tam 10 amper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BENNY82    34

durnie!!!! z takimi radami to do pgr. aby odpowietrzyc cumminsa musisz znalezc srubke na klucz 10 która jest wkręcona w podstawe filtra paliwa przy cienkim przewodzie podciśnienia idącym do głowicy albo inaczej od pompy paliwa idz przewodem do filtrów i też p;owinienes znalezc. znajdziesz odkręc ale nie całkiem 3 pełne obroty i krrec silnikiem aż zacznie lac sie paliwo ciągle (wygoni całe powietrze) zakrec i ciagnik powinien odpalic- gdy odpali odpowietrz 1 wtrysk a reszta sama sie odpowietrzy. napisz jak poszło . plaki to mordercy silników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

APT    1

Benny82 dzięki za radę, zrobiłem właśnie jak piszesz, paliwo było wszędzie, tylko bezpiecznik od pompy się przepalił pewnie jakieś zwarcie przy odkręcaniu śrub a tu nikt się nie przyzna z traktorzystów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbych85    0

Własnie po zimowej akcji odpowietrzalem swojego. śrubka zgadza sie odpowietrza uklad  ale bez odkrecania wtryskow nie chcial zlapac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez matingus
      Witam.
      Mam taki problem,nie chce się włączyć wom case mx 120 co może być za przyczyna.
      dodam że lampka też się nie świeci.
       
      Co może być ?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez luka582
      Witam.Mam problem z słabnącą hydrauliąi po rozgrzaniu w case 785XL.Problem ujawnia się po kilku godzinach przy intensywnej pracy ciągnika,po czym jest kłopot z uniesieniem na podnośniku jakiejkolwiek maszyny ,wspomaganie działa bez problemu.Gdy traktor ostygnie wszystko jest OK. Stan oleju jest w normie .Olej jaki jest zalany to Agrol U hydrauliczno przekładniowy.Proszę o rady czy przyczyną może być filtr hydrauliki czy już pompa do wymiany?
×