Xantus

Renaullt 921-4s co to za kontrolka?

Polecane posty

Xantus    0

Do WOM mam inna dźwignie.

Używanie dźwigni pod siedzeniem nie daje żadnego efektu. Możliwe że tak jak piszesz może być od prędkości podnoszenia ale zauważyłem że nie stawia w ogóle oporu. Możliwe że jakieś cięgno spadło. Obecnie podnośnik trochę wolno podnosi, jak mi się uda sprawdzić czy czasem coś nie spadło i czy faktycznie jest od podnośnika to napisze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Witam.

Posiadam ciągnik Reanult 921-4s interesuje mnie kontrolka poniżej obrotomierza, od czego ona jest?

http://zapodaj.net/a00110d640d00.jpg.html

 

A druga rzecz do czego służy ta dźwignia poniżej siedzenia. Wyciągając ją nie stawia żadnego oporu.

http://zapodaj.net/3ab9824376fd9.jpg.html

 

1. kontrolka jest od filtra oleju pod kabiną.

2. szybkość reakcji podnośnika podczas regulacji siłowej <Tacto-control" (szczególnie przydatna w orce).

 

Dzwignia ta powinna być na początku całkowicie wsunięta. Jeżeli powstają drgania ramion należy powoli wyciągać ją, aż do ustania drgań.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xantus    0

1. kontrolka jest od filtra oleju pod kabiną.

2. szybkość reakcji podnośnika podczas regulacji siłowej <Tacto-control" (szczególnie przydatna w orce).

 

Dzwignia ta powinna być na początku całkowicie wsunięta. Jeżeli powstają drgania ramion należy powoli wyciągać ją, aż do ustania drgań.

 

Dziękuje za odpowiedz ;]

Pozdrawiam.

Edytowano przez Xantus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lanos1781    0

I jak kolego działa u ciebie ta dźwignia od szybkości podnoszenia?

U mnie nie ma róźnicy w ustawieniu wajchy. Ten pręt wchodzi w taki plastikowe zapięcie które jest w górnym deklu gdzie jest odpowietrznik mostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Ta dźwignia nie jest od szybkości podnoszenia, ale od szybkości reakcji podnośnika podczas regulacji siłowej.

To znaczy, jak szybko ma reagować siłownik na zmiany położenia dolnych ramion, np. orki (dotyczy drugiej dźwigni od siedzenia kierowcy).

Nie ma ona żadnego wpływu na szybkość podnoszenia.

 

Odpowietrznik znajduje się obok korka wlewu oleju przy wyjściach hydraulicznych.

Jeśli chcesz wiedzieć gdzie wchodzi to zdejm pokrywę pod siedzeniem i zajrzyj.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lanos1781    0

A widzisz.

W sumie jeśli byś mógł to napisz, jak to z tymi dzwigniami od podnoszenia jest.

Ta bliżej kierowcy jest podnoszenie góra-dół.

A ta bliżej błotnika ?

Ja sobie nią ustawiałem podczas orki wysokość ramion, tzn podnoszę opuszczam, ta od siedzenia, a ta drugą ustawiam jak nisko maja opaść ramiona.

Być może to błędne rozumowanie i błędne korzystanie.Więc proszę popraw mnie jeśli się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W dużym uproszczeniu właśnie tak, czyli dobrze rozumujesz.

 

Ta mała pod siedzeniem ma być całkowicie wsunięta. Jeżeli ramiona podnośnika drgają trzeba powoli wyciągać ją, aż do ustania drgań.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj