Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marek71a    0

WITAM WSZYSTKICH. JESTEM TUTAJ NOWY MAM PROBLEM Z MF365 Z 91ROKU. JAKIŚ CZAS TEMU ZAUWARZYŁEM ŻE OSŁABŁO MI WSPOMAGANIE KIEROWNICY. I ZACZĘŁA MRUGAĆ PIERWSZA OD GÓRY PO LEWEJ STRONIE KONTROLKA (na czerwono taki trybik z kropelką). TERAZ ZACZĘŁA ŚWIECIĆ CAŁY CZAS. NIE WIEM CO TA KONTROLKA OZNACZA?.CHCIAŁEM DOLAĆ OLEJU DO WSPOMAGANIA ALE NIGDZIE NIEMA ZBIORNICZKA.MYŚLĘ JESZCZE WYMIENIĆ FILTR OLEJOWY PRAWDOPODOBNIE OLEJ JEST BRANY ZE SKRZYNI BIEGÓW.JAK BY KTOŚ MIAŁ INSRTUKCJE OBSŁUGI ALBO WIEDZIAŁ GDZIE JĄ MOGĘ ZNALEZĆ.DZIĘKI ZA JAKĄ KOLWIEK POMOC.POZDRAWIAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najprawdopodobniej masz zawalony filtr oleju hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W moim Fergusonie podobna kontrolka oznacza zapchanie filtra oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0

Czy w tym modelu wystepuje zbiorniczek wspomagania kierownicy i czy może pobiera olej ze skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Jak już zauważył Mariusz jest to kontrolka od filtra oleju hydraulicznego i oznacza że musisz go jak najszybciej wymienić. Wszystko chodzi na oleju ze skrzyni stąd problemy ze wspomaganiem...

 

 

PS: pisanie z włączonym CAPS LOCKIEM odbierane jest jako krzyk, więc nie krzycz niepotrzebnie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie jestem pewien, ale raczej bierze olej ze skrzyni, MF chyba nie stosuje oddzielnych zbiorników oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0

dzieki jutro wymienie filtr :rolleyes: <_<

 

panowie nie wiecie gdzie mógł bym dostać instrukcje obsługi i napraw tego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
panowie nie wiecie gdzie mógł bym dostać instrukcje obsługi i napraw tego modelu.

Z tym to będzie ciężko... poszukaj na allegro.pl choć wątpie żeby ktoś miał.

 

Małe sprostowanie, bo ta kontrolka jest faktycznie od ciśnienia oleju hydraulicznego a nie samego filtra, więc przyczyną jej zapalenia może być równie dobrze zbyt niski stan oleju w skrzyni jak i też wspomniany filtr, w najgorszym wypadku kończąca sie pompa. Filtrów w skrzyni masz jeden, dwa lub trzy... Jeden jest wyjmowany z dołu skrzyni (jak w MF 255), trzeba spuścić olej, może być też bąk (w górnej części po prawej lub gdziekolwiek indziej :rolleyes:), jeśli masz dodatkową pompe hydrauliczną to ona też ma swój filtr. Chyba że ten model MF to jakaś nietypowa konstrukcja ale wątpie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

witam

 

wlasnie kupilem ciagnik MF 390 z silnikiem A4.248 z 96 roku potrzebuje jakiejs instrukcji albo kontaktu z osoba ktora uzytkuje taki ciagnik poniewaz nie wiem co i do czego i jak zeby nie popsuc

 

gg 935690

 

mail raf_17@tlen.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szpilus    0

Nie chcę nic się wtrącać ale sam filtr nie wystarczy i też trzeba wymienić olej bo sam filtr nic nie da. Miałem taki sam problem ale u mnie jeszcze pompa była do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek17    0

u mnie mruga kontrolka od lewej strony, druga od dołu dlaczego ona mruga??????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Taka kropelka w trybiku? Coś z olejem w skrzyni (pewnie niski poziom), jutro sprawdze dokładniej... Obok masz dwie kropelki w trybiku, brudną i czystą, to od filtra oleju...

 

W nowszych modelach sprytni inżynierowie MF wykazali sie przezornością i do mrugających kontrolek dołożyli przenikliwy brzęczyk, piszczy to tak wkurzająco że nie sposób z tym jeździć :) Wyrwanie kabli spod konsoli w przypływie furii może okazać sie chybionym rozwiązaniem ponieważ zazwyczaj unieruchamia to ciągnik do czasu przyjazdu wykwalifikowanego serwisu który z pełnym profesjonalizmem wystawi fakturke że kapcie spadną. Także nie bagatelizowałbym mrugajacej kontrolki, może to coś z czujnikiem a może hiroszima w skrzyni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

czerwony trybik z kropelka to kontrola cisnienia oleju w układzie hydraulicznym> w Serii 300 wspomaganie i hydraulike obsługuje pompa przy silniku z przod z prawej. Filtr oleju po prawej stronie silnika można dobrac z filtrona np symbolu teraz nie pamiętam filtr jest bez bypau ale podstawa filtra przy ciągniku ma bypas. Filtr pod skrzynia biegów pod tym deklem z 3 śrubami jest od pompy podnosnika. Mam 390 wszystkie filtry oprócz powietrza da sie dobrac z oferty filtrona jak na taki sprzet wystarczy. Przyczyna palącej się kontrolki może byc stary olej jego niski poziom lub zuzycie pompy oleju można to sprawdzić skrecając koła do oporu trzeba przytzymac kierownice jeśli pompa daje dobre ciśnienie silnik bedzie przygasał podobnie dzieje się jak przesuwamy do oporu dzwignie hydrauliki zewnetrznej gdy przytrzymamy dłużej silnik bedzie przygasał na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

wie ktos czy w MF 3xx , 6xx , 42xx itp smarowanie zwolnic tylnych idzie ze skrzyni biegow ??? bo niema w nim korkow wlewowych ani spustowych oleju tak jak np w ursusie 5314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WojtekBauer    6

Witam, a wie ktoś może co się dzieje gdy kontrolka od ładowania miga cały czas przy odpalonym silniku? (mf365)

Edytowano przez WojtekBauer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WojtekBauer    6

Skoro miga cały czas to nie masz ładowania. Robiłeś jakieś pomiary?

Nic nie robiłem, Kupiłem go w tym roku i nie miałem czasu się dotego przybrać, a pytam się bo możecie mi przecież coś poradzić a ja sie za bardzo nie znam szczerze mówiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Postaraj się o jakiś miernik i pomierz jakie masz napięcie na wolnych obrotach, na wysokich i przy obciążeniu. W moim zetorze też lekko mruga, a ładowanie jest ok. Jeśli mruga tak bez ładu do pełnej jasności żarówki, to można na początek sprawdzić poprawność mocowania przewodu wzbudzenia, a nawet na próbę podłączyć nowy przewód od akumulatora do alternatora(podłączyć tam gdzie jest cienki przewód (zakładam że regulator masz wbudowany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WojtekBauer    6

Postaraj się o jakiś miernik i pomierz jakie masz napięcie na wolnych obrotach, na wysokich i przy obciążeniu. W moim zetorze też lekko mruga, a ładowanie jest ok. Jeśli mruga tak bez ładu do pełnej jasności żarówki, to można na początek sprawdzić poprawność mocowania przewodu wzbudzenia, a nawet na próbę podłączyć nowy przewód od akumulatora do alternatora(podłączyć tam gdzie jest cienki przewód (zakładam że regulator masz wbudowany).

 

Ok dzięki za info. W najbliższym czasie jest chwila wolnego to trzeba to sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×