Skocz do zawartości
tata1

914 - uszkodzony gwint pod nakrętkę końcówki WOM

Polecane posty

tata1    0

Witam

 

Odkręciła mi się nakrętka koronkowa zabezpieczająca WOM. Kompletnie uszkodziło gwint w ciągniku, tak że nie idzie zabezpieczyć końcówki (musiałem kończyć siew z wałkiem zabezpieczonym sznurkami od osłony wałka do korpusu ciągnika ;-) by końcówka nie wypadała). Co teraz? Czy ta tuleja to korpus sprzęgła (kosza?) Czy można to jakoś naprawić, czy też kosztowna wymiana?. Jeśli wymiana, to może chwycić spawarką końcówkę do nakrętki, a  nakrętkę do tulei - przecież końcówki i tak nie wymieniam na inną? Co radzicie, ba następne kawałki czekają na siew?

 

 

Edytowano przez tata1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waki330t    1

jak pospawasz to stopisz symering i będzie olej lał więc i tak czeka cię wymiana całego wom-u koszt to ok 500 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    72

Ja bym wkręcił narazie nową nakrętke i dwóch miejscach cyknął spawarką. Kilka razy tak robiliśmy w robocie i szło jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tata1    0

Poszła nowa nakrętka i przyspawałem nakrętkę do tulei. Po rozmowach ze znajomymi widze że pospawane końcówki to normalnośc w tych ciągnikach.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
    • Przez marcin7795
      Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
    • Przez Bartizi00m
      siemka jestem ciekaw czy mozna zalozyc do 80-ki przedni WOM moze sie podzielicie opiniami ze mna
×