MrCzesio123

john deere 6150m przygasa, przerywa

Polecane posty

MrCzesio123    3

Wczoraj czyli w sobotę jechałem john deere 6150m bez niczego bo tylko kolegę musiałem wyciągnąć z łąki jak szambo wywoził to siadł w bagnie i jak wracałem hamulce słabiej działały oraz zaczął silnik przerywać i nie równo chodzi  nawet 2 razy zgasł na asfalcie co się stało ?? dziś się nim przejechałem hamulce działają normalnie ale przerywa muszę to szybko zrobić bo na kukurydze zaczynam pola szykować

Edytowano przez MrCzesio123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

a tak z ciekawości ile ma on lat i moto godzin zrobionych 

 

on ma 2 lata i na razie 1200 mth

 

dzięki kolego tata wymienił dziś filtry chodzi jak powinien choć niedawno serwis wymieniał ;\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

lol ruskie paliwo ??? radze zmienic bo bedziesz niedlugo pompe paliwowa wymienial 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Co do wtrysków to ok 2,5tys 1szt (nowy) a pompa wtryskowa ok 8-10tys, bez robocizny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

Mój wujek ściąga z rosji tirem ruskie paliwo najlepszej jakości zawsze jak wlewam do zbiornika to przez takie sitko pompy by nie rozwaliło bo już od 20 lat na takim jeżdżę nawet i do samochodu wlewam ale jak pisałem filtry wymienione działa jak powinno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No takie dobre że zaraz filtry zapchało :)

A wiesz może ile ma siarki to paliwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Też leje ruskie paliwo do samochodów i ciągników i jest ok. Trzeba wiedzieć skąd się w Rosji kupuje. Jak masz pewnego dostawcę to jest ok. Co do siarki polski On sprzedawany w stacjach rożnych marek jest zrobiony z ruskiej ropy naftowej. Mało tego ruska ropa nie ma dodatków bio. Ja mam paliwo z BP ruskiego. Samochody znajomego tankują się bezgotówkowo tylko tam. Najstarszy ma 5 lat. Więc badziewia nie naleje. Mało tego kiedyś miałem mf 255 skręconego do 2250 obr oryginalnie. Czyściłem bak i zalałem 20 ruskiej. Kręcił się do 2350. Kiedyś gadałem z kolesiem, który na polibudzie w Bałymstoku studiował coś z samochodami. A że ściana wschodnia woziła wtedy ropę na potęgę passatami z Białorusi. Więc ja zbadali. Nie wiem czy mówił prawdę ale liczba cetanowa wyniosła 63. Gdzie w polskim cpn masz 49.

Bak w mf czyściłem bo jedyny raz zalałem przez lejek bez sitka i jakichś paprochów mi naleciało. I to jest jedna z wielu przyczyn dla których są problemy. Zasiarczone paliwo nie zapcha filtrów. Mogło być dużo parafiny lub innych zanieczyszczeń. Ja leje przez gęste sitko i w ciągu kilku lat miałem tak ze dwa razy, że w paliwie poleciało takie jak by coś gęstego. Wtedy właśnie paliwo przez lejek bardzo wolniutko zaczęło lecieć. A po wlaniu sitko wyglądało jak by je towotem ktoś wysmarował.

Podsumowując w polskim cpn tez można się naciąć. I nie jeden już tu pisał, że remontował pompę w dość nowym ciągniku a paliwo ponoć z dobrej znanej stacji. U mnie jeżdżą ciągniki na zwykłych pompach cav(perkins), tdi na pompowtryskach i commonrailu.

PS w Rosji tez jest masa drogich fur i ciężarówek. Nie myślcie, że oni na oleju opałowym jeżdżą jak się w Polsce wielu zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Znaczy o siarkę pytałem dodatkowo, bo jeżeli chcemy np zmieniać olej co 500godzin to jej zawartość w paliwie nie może być większa niż 15mg/1kg- takie zalecenia od JD

Ja również jestem jak najbardziej za paliwem bez bio :) właśnie czekam na takie, prosto z Niemiec, do pewnej Ruskiej nie mam dostępu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

No ja mam jak pisałem od wujka ponieważ jeździ ciągnikiem siodłowym i od szefa paliwo bierze ile chce to bierze czasem busem ok. 3 tyś litrów na raz i mi odsprzedaje bardzo tanio chcę to lepiej od niego brać a nie z cpn'u bo tam szkoda kasy jak by tak przyszło zatankować do pełna tego jd to bym majątek wydał ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

może zmieńcie temat bo jak służba celna to przeczyta to spać nie będzie mogła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj