MichalP

T-25 zanikajace smarowanie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalP    60

Witam. W tym roku z koniecznosci musiałem przeprowadzić remont silnika w moim t-25.  Został  wymieniony wał, pompa oleju, pierscienie na tłokach, wszystkie uszczelniacze.

Remont  wynikał z powodu tego,że   ciągnik nie maił  mocy, i  miał  słabe ciśnienie oleju.

 

Po remocie i  pracy na "sucho" ciągnik ładnie pracował  miał smarowanie  na  poziomie 4 atm.  Dziś postanowiłem nim rozwieść trochę nawozu i po  jakiś  20 - 30 minutach pracy    ciągnik zgasł .. przed tym jak zgasł   ciśnienie  spadło do zera. Po odpaleniu ponownym    ciśnienie było przez jakieś  5 minut i ponownie 0.

Olej ma stan. Zawór za alternatorem wyczyszczony wyregulowane. Rurka smoka sprawdzona jest oki.

 

Macie jakieś pomysły co może być?

Nie mam pojęcia  co sprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

zobacz czujnik czy dobry pompa oleju daje bo o jakości części nie ma co mówić dziś chodzi jutro nie i nie ma to znaczenia czy nowe czy 20 letnie

Edytowano przez rafal0079

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    60

ale, jak ciśnienie  spada  do zera, to automatycznie nie ma smarowania na klawiaturze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2112    3

Filtr oleju sprawdziłeś czy nie ma dużego luzu na ośce ?  wygląda na to że ciśnienie zanika po rozgrzaniu oleju , albo  nie dokładnie zrobiony remont albo pompa do kitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    60

ehhh,  juz nie wiem gdzie  kupować części. Wszystko celowo  kupowałem u Kisiela..  zeby było pewniej... Ehh Tyle pracy do d*py, i ile rozbierania. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A jaką pompę kupiłeś.Ja tylko zakładam z tucholi bo nie które ruskie rzekomo nie mają klina na zębatce i też mi tak się zdarzyło na tej la ruskiej i zakłam tuchole z klinem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Rok temu przy okazji generalnego remontu wymieniona została pompa oleju. Nowa od poczatku nie działała. Do sprawdzenia pompa, zawór i filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj