Zaloguj się, aby obserwować  
1rajdzik

sposób obrotu pługa

Polecane posty

1rajdzik    14

oglądając zdjęcia w galerii zauważyłem, iż pług Overum CX Celesior (czyli Gumisia45 [pozro 8)] obraca się w ten sposób, że korpusy idą na dół, natomiat mój Frost obraca korpusy do góry i myślałem, że to jedyny sposób ??? chociaż oba 4-skibowe to który sposób jest lepszy ? jak uważacie ? a w jaki sposób obracają się pługi innych marek ?


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

w sumie to nie wiem ale ja mam krone mustanga i obraca sie jak twoj.na filmie widziałem pług sukov ktory sie obraca jak ten overum i to mi sie bardziej podoba bo nie trzeba wysoko podnosic pługa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
griga    273

Nie wiem jak to jest w nowych pługach, ale w moim 2-skibowym RUMPSTADT moge zmienić sposób obrotu, wytarczy zdjąć blokade przesunąć przednią część, wykonać jak by obrót i spowrotem cofnąć. A co do tego który lepszy to istotne to jest czy masz ramię do wału doprawiającego, bądz pacomat, wtedy korpusy i ramie muszą iść górą. A jeśli tego nie ma to nie ma to nie wiem czy ma to jakieś większe znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JarekWLKP    1

Jak by nie patrzeć większość pługów obraca się korpusami ku górze.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

griga ma racje.ogladałem swojego mustanga i widze że wystarczy sysunac głowice z szyny poprzecznej wykonac obrot i zmontowac.

wg mnie ma to pewne znaczenie bo wtedy ostatni korpus unosi sie do góry a nie do dołu.ja mam koło podporowe na koncu ktore przy obrocie sunie sie prawie po ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Przy tym sposobie obrotu pługa nie można wykorzystać koła podporowego do transportu...inna sprawa, że nie trzeba pługa tak wysoko podnosić by wykonać obrót, a to czasami sprawia trudność...


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a jeżeli pług ma wiecej niż 5 korpusów i obraca sie kołem na dół to ma siłownik z pamięcią??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

ja orałem kverdziem mał 4 korpusy i obracany byl tak ze skiba szła dołem a koło górą niemaiał ramiena do wału. ale miaj cylinder pamieci i był odchylany do obrotu. taki pług z cylindrem nie wymaga od ciagnika duzego zakresu podnoszenia. co do obrotu to lepiej jak skiba idzie góra bo zawsze mozna ramie do wału dołazyc i bedzie ok


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

A czy wystarczy 120KM do 4skibowego obrotowego.??

Mam DF k 120 i nie wiem czy da rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Kumpel ma DJ 125km i ciąga 4x50 obrotowy. Ciągnik sobie spokojnie daje z nim rade. Miał brać 5 skibowy ale obawiał sie o udźwig podnośnika a pół zawieszanego nie chciał.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Dać rade to z nim da tylko jakiś obciąznik na przód i w pole :) a daj jakieś foty tego ciągnika jak masz :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

niestety nie mam :rolleyes:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Narko
      Prosze o orietacyjna wycene pluga Huard TR65 na podstawie zdjec. 

    • Przez JD1052
      Witam, czy ktoś remontował/tulejował obrotnice w starym kvernie? Czy tam siędza tylko tuleje czy też jakieś łożyska? Rozebrałem ze swojego pługa i istniała tylko tylnia tuleja z tworzywa a przedniej w ogóle nie ma.. Czy z przodu ma być taka sama? I ewentualnie gdzie da sie to kupić bo narazie nic nie znalazłem, czy trzeba dorabiać i z jakiego materiału najlepiej?
       

    • Przez MF6180Dynashift
      Witam. Potrzebuję specyfikacji, ustawień zab. NonStop, wymiary od dłuta do ramy itp. pługa RabeWerk Star Avant Xd IV. Ktoś coś posiada. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, chce zakupić nowy pług który by był kompatybilny z John Deere 6140R. 
      Ukształtowanie terenu głównie równy z nielicznymi wzniesieniami. 
      Klasa ziemi lekka 3-5, głównie przewaga 4, 5. 
      Zastanawiałem się nad Kverneland 4x50 obrotowy. 
      Ale może porwać się na 5 ? Dało by rade ?
      Proszę o pomoc, może jakieś konkretne modele pługów ? 
      Z góry dzięki i pozdrawiam. 
    • Przez Guzek82
      Witam wszystkich potrzebuje pomocy w sprawie części do pługa vogel&noot.
       
      kupiłem pług obrotowy 3 skibowy vogel&noot rok 95 typ 950ss cena była adekwatna do stanu lecz moim błędem było niesprawdzenie dostępności części zamiennych oryginalne są do sprowadzenia ale niestety nie na moją kieszeń, w agromach płozy i lemiesze są a ja potrzebuje piersi i odkładnice. Pytam więc czy zna ktoś może firme która produkuje tego typu części zamienne z przyzwoitą jakością? Za pomoc z góry dziękuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.