dragonmt852

Dmuchawa nie działa

Polecane posty

dragonmt852    106

Witam, ostatnio zamieniłem 2 kable na przekaźniku od dmuchawy (nie pytajcie dlaczego ;) ) i od tej pory dmuchawa nie działa, wymieniłem przekaźniki i nadal nic, czy przyczyną może być spalony włącznik i zamiast 12v to zamówiłem 24v przekaźniki i czy to też może być przyczyną? czy nie przeszkadza że są 24v?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

Na takim przekazniku nie bedzie dzialac wg mnie chociaz nigdy nie mialem okazji przetestowac. Sprawdz bezpiecznik, wlacznik, napiecia w gniezdzie przekaznika a jak nie wiesz jak to popros jakiegos kolege ktory wie jak sie robi takie rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Przeszkadza że jest załozony przekaźnik na napięcie 24V.Podaj bezpośrednio napięcie do dmuchawy.Sprawdzisz czy ona działa.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

 

Tutaj zdjecia silnika i opronika. Silnik wygląda ok a opornik to nie wiem, sami oceńcie ;)

 

 

 

20150408-170146.jpg

 

20150408-170133.jpg

 

20150408-170205.jpg

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro dmuchawy działały przed wymianą przewodów to teraz też muszą działać, przekaźnik na 24v nie ruszy na 12v prawdopodobnie nie podłączyłeś odpowiednio przewodów do pinów wpisz model przekaźnika w google i zobacz schemat podłączenia i podłącz tak jak na schemacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

te stare przekaźniki chyba nie działają bo kiedyś przestawiłem kable i chyba spaliłem te przekaźniki ;) czy nie spaliło przekaźnika tylko włącznik?

Edytowano przez dragonmt852

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

ale te przekaźniki są oryginalne, więc już są stare ;) to mogły się spalić

Edytowano przez dragonmt852

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

24 V raczej nie pójdzie na 12V. To tak jakby próbować odpalić silnik 230V na 12V.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A co może być przyczyną że dmuchawa i wycieraczka ma tylko jeden bieg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

taki że dmucha na wszystkie dziury dośc mocno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czy może Mi ktoś podpowiedzieć czy płytkę która trzyma szczotkę dmuchawy można zastąpić płytką z plastiku ?Pożyczyłem sobie zdjęcie kolegi , może się nie pogniewa .                       Już nie ważne , nie było pytania B) .                                         20150408-170146.jpg

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze. Ja sie nie pierd... kupuje nowe zakladam i ma chodzic. W starej instalacji zewsze bedzie problem. Bo zawsze cos zasniedzieje lub nie bedzie laczyc. Bierzesz katalog i zamawiasz oryginal na tzm kalisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

a jaki bieg ma ta duchawa? bo ja tez mam problem 1 i 2 nie dmucha 3 dmucha czy to moze byc ta spirala spalona? gdzie jej szukac ja mam 10540

 

Coś z zabezpieczeniem termicznym, szukaj przyczyny w tym co kolega podał w linku, słaby styk lub przepalony bezpiecznik termiczny. Był temat podobny w Renault.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jakiej mocy jest ta dmuchawa jeśli około 100W to regulator bezstopniowy od poloneza i nie ma lepszej alternatywy. Tani i prosty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    72

jak sprawdzic czy zobaczyc ze on jest na 100% spalony, szukalem tej spirali nie moge jej znalezc tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

No na początek musisz znaleźć opornik dmuchawy w swoim ciągniku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj