Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Cihu

silniki euro1, euro2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cihu    123

Wiem ze sporo traktorkow na naszym rynku spelnia tylko normy euro1. Podobno nie bedzie można rejestrować tych traktorów ale czy ktos wie kiedy wejda w zycie te przepisy? Własciwie to chyba robi sie duzo szumu o nic. A moze to tylko jakis "martwy" przepis?

 

Moje pytanie bierze sie z tąd ze chce kupic Belarusa 952.2 i troche zastanawiam sie nad prawną mozliwościa jego rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiem ze sporo traktorkow na naszym rynku spelnia tylko normy euro1. Podobno nie bedzie można rejestrować tych traktorów ale czy ktos wie kiedy wejda w zycie te przepisy? Własciwie to chyba robi sie duzo szumu o nic. A moze to tylko jakis "martwy" przepis?

 

Moje pytanie bierze sie z tąd ze chce kupic Belarusa 952.2 i troche zastanawiam sie nad prawną mozliwościa jego rejestracji.

 

Z tego co wiem to wszystkie traktory wyprodukowane do roku 2007 włącznie będzie można urzywać, kupować i rejestrować dopuki będą na rynku. Natomiast od 2008.01.01 obowiązuje polskę Tier 3 czyli euro 3 ale na razie rejestruje się wszystko na podstawie okresów przejściowych i zezwoleń ministerstwa, jak długo to potrwa to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

Ja też kupuję Belarusa i gadałem z gościem co nimi handluje to powiedział , że w pierwszym półroczu na 100% będzie można je rejestrować. Ale ile w tym prawdy....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cihu    123

szukałem troche ale nie znalazłem pełnej odpowiedzi zatem:

 

Czy "da" sie w Polsce kupic nowego Belarusa 952.2 z homologocja? (czyli stary silnik euro 1, bo chyba nie ma 952.2 z silnikiem euro2 bo to juz jest wtedy 952.3) Oczywiscie nowy w sensie ja jako pierwszy własciciel bez posredników.

 

Czy pronar lub inni bezposredni importerzy mają homologacje na ten model?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

teraz obowiazuje chyba Tier 3a, a na poczatku roku chyba bedzie Tier 3b (jesli sie myle to mnie poprawcie). sa juz nawet silniki spelniajace normy czystosci spalin Euro 4 ale nie pamietam czy byly to perkinsy czy Deutz. mysle ze bez tegj normy dalo by sie jakos zarejestrowac, ale chyba nie do konca ze tak powiem "na legalu". ja slyszalem ze to jest tak pisze @mariuszonisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

w rpt pisali że deutz spełnia "4" :unsure:

ciekaw jestem tych okresów przejsciowych - do kiedy są bo tak patrząc to wszystkie belarusy wypadną z rynku, część farmtraców (70,80 na bank), nie wiem jak ursusy 4514, 5314 i 5714.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

dlatego produkuja takie modele jak ursus 6824 lub 5524 czy Farmtrac np. 690DT (nie wiem jakie modele Belarusa maja takie silniki, nie znam sie), ktore spelniaja normy IIIA. zanim na rynku pokazaly sie ciagniki z silnikami spelniajacymi Tier IV to jeszcze duzo czasu minie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Belarus ma wersje z silnikami deutza, jeden nawet jest na allegro, spełnia on normę TIERIII.

Z ciekawości przejrzałem strony firm sprzedających (oficjalnych reselerów) belarusa w kilku krajach UE.

O dziwo sprzedają tam ciągniki z silnikami euro1/tier1 czy jak to się nazywa :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×