kubas340

Tryby skrętu ładowarki teleskopowej

Polecane posty

kubas340    2

Witam stoję przed zakupem ładowarki jcb i mam pytanie,czy nie będę żałował gdy ładowarka będzie mieć tylko jeden tryb skrętu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt312v    0

90 % czasu i tak się pracuje na trybie maksymalnego skrętu, no chyba że zamierzasz dużo jeździć po drogach to wtedy lepiej skręt tylko na przód więc wybór należy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

Dobra ,ale we wąskim pomieszczeniu nie zablokuje się nie mając kraba,czy nie ma takiej możliwości i zawsze się jakoś wyrobi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel
      Czy już ktoś zakładał przedni napęd do c 385 ile jest z tym roboty jaki koszt i gdzie można kupić kompletną oś napędzaną ,a może ktoś z agrofotowiczów ma na sprzedanie napęd do czworki .Za wszystkie odpopwiedzi z góry dziekuję.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez szubinska
      Witam, czy oś pedałów sprzęgła i hamulca w C-4011 jest taka sama jak w C-360. Mam spory luz na tej osi po stronie sprzęgła, po rozebraniu i zdjęciu pedału sprzęgłą okazało się że oś jest wydarta w miejscu gdzie porusza się pedał sprzęgła. Otwór w pedale również jest wypracowany, powiększony. Myślę że pedał da się naprawić poprzez przetoczenie otworu i wstawienie tulejki ale oś trzeba będzie wymienić (no bo jak to inaczej naprawić ?). Przeglądałem sklepy internetowe i wiem że są dostępne takie osie ale do C-360. Czy do C-4011 taka oś będzie pasowała ? Wiem że C-360 ma dwa pedały hamulca wobec tego czy ta oś nie jest trochę dłuższa, inna poprostu ? Może da się ją przystosować do C-4011 po jakiejś drobnej przeróbce ? Chciałbym zachować oryginalną budowę ciągnika i jak najmniejszym kosztem zniwelować ten luz. Jest trochę denerwujące jak pedał lata na boki i obciera o otwór w kabinie (org. tzw. blaszanka). Rozbierając dopatrzyłem się że na pedale jest kalamitka do smarowania. Niestety nigdy to miejsce nie było smarowane a ciągnik ma swoje lata, stąd to zużycie. Proszę o wskazówki, rady, sugestie co z tym zrobić. Pozdrawiam
    • Przez malin1986x
      Panowie jak skręcić /szczepić przód w przyczepie wywrotce by po podniesieniu ramy koła nie zostawały na ziemi wraz z dyszlem , u szwagra jest to na sworzeń skręcane ale ja w tym miejscu mam siłownik , jakieś sugestie ?Dodam iż przyczepę kupiłem rozebraną .
    • Przez zf11441
      Panowie chciałem się zapytać o tą oś.Jaka jest wygoda z tą osią, różnice miedzy modelem z nią a bez niej ,komfort pracy i oczywiście awaryjność czy jest duża czy w ogóle  jest ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj