Skocz do zawartości
News
panmino

Czy ktoś używa opony 13,6" na feldze 10" r20?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
panmino    6

Według Petlasa opona 13,6/20 pasuje na felgę od 10" do 12". Według Belshiny powinna to być felga 12". Czy ma ktoś z forumowiczów oponę 13,6 założoną na felgę 10"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

ja mam na feldze 12" w jednym traktorze 13,6 a w drugim na takiej samej feldze 12,4 i 10" felga do opony 13,6 raczej będzie za węska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panmino    6

A możesz zmierzyć jaką faktycznie szerokość ma ta starowska felga? I skąd masz opony, nowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    362

ta felga jest normalna ja będe włanie teraz zakładał opona ma szerokośc około 35 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    6

To znaczy, że zakładasz oponę 12" samochodową na oryginalną starą felgę mtz, tak mam to rozumieć? Ja pytam o możliwość założenia opony 13,6" na felgę w10 (10").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    362

tak ja na tą starą ruską zakładam 12:00 r 20 T45 bieżnik i mam nadzieje że mi ją w zakładzie wcisną bo twarda że można z kałasznikowa walić ;)


zakładaj tą 13,6 r 20 ale zależy jakie masz z tyłu opony  16,9 r 38 to się powinno zgrać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

13,6 na felgę 10 cali założysz spokojnie i nawet nie ma tragedii. Opona za rant felgi wystaje około 2 cm.  Zobacz do mojej galerii ja mam takie założone.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    6

A opona 360/70/20? Ona jest jeszcze szersza, bo 14,2". Trochę mnie te przeróbki martwią, uda się?

 

Seweryn, a dokładnie od czego masz swoje felgi? I jaki mają rozmiar wewnątrz?

post-42907-0-35603700-1428594722_thumb.jpg

post-42907-0-02224600-1428594736_thumb.jpg

Edytowano przez panmino

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Oryginalne ruskie felgi. Na nich kupiłem ciągnik. Do opony 360/70R20 trzeba felgi wymienić. 

Rozmiar teraz trudno mi powiedzieć. Ale mierząc po oponie i odliczając to ile wystaje wychodzi 240 mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, mam problem z moim Belarusem 952, ładowanie alternatora następuje dopiero po uzyskaniu 1000 obrotów. Przedni regulator napięcia jest nowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
    • Przez Matey06
      Kupię zetora jak w temacie badź MTZ'a. Może być sprowadzony przygotowany do rejestracji, bądź z ważnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeniem.  Do 25k
    • Przez pakitoo
      Witam, z góry przepraszam że zakładam setny temat o ładowaniu w mtz, ale nie znalazłem nigdzie informacji, jakie mnie interesują.
      Po zamontowaniu czterech halogenów i dwóch dmuchaw okazało się że oryginalny alternator(?) czy co to za wynalazek nie daje rady.
      Nie chcąc kombinować z zakładaniem altka od samochodu połasiłem się na  coś takiego: http://catalog.jubana.com/pl/alternator/143701011
      Stwierdziłem, że jak ma 1400W i 100A to musi ogarnąć ładowanie a ja nic nie muszę kombinować z napinaczami i mocowaniami jak w przypadku samochodowego.
      Podłączyłem to ustrojstwo, wywaliłem ten regulator co jest z przodu przy serwomechanizmie (bo ten nowy alternator ma mostek prostowniczy, czy jak to się nazywa) odpalam radośnie traktor i... Cóż. Obroty 600 - 11,9V na akumulatorze, 12,3 na wyjściu  z altka. Gaz w podłodze - na altku 14,1 na akumulatorach - zawrotne 12,7. Półtora V gdzieś po drodze coś zeżera. Poprawiłem instalację (na chłopski rozum). Kabel + z alternatora szedł gdzieś w stronę deski rozdzielczej więc go przełożyłem pod rozrusznik i puściłem taki sam kabel bezpośrednio z alternatora do rozrusznika, żeby ograniczyć straty na tych kilometrach ruskiej, zawiłej instalacji. Tym sposobem odzyskałem około 0,5V. Nie jest źle ale wciąż mało. Znajomy mi poradził że przy alternatorze nie może być wpięty amperomierz, bo skoro altek ma 100A a amperomierz -20/+20 to tylko  te 20 A przepuszcza a resztę  blokuje i żeby to prawidłowo działało to bym musiał 5 takich  amperomierzy równolegle ze sobą spiąć i podłączyć pod instalację. O dziwo, pomogło.
      Najnowsze wyniki:
      600 rpm:
      12.34 na wyjściu alternatora
      12.31 na rozruszniku
      12.31 na akumulatorach
      Straty opanowałem   Rozpisałem się na ten temat po to, aby uniknąć pytań o przeczyszczenie klem i przekroje kabli.
      Teraz to co mnie martwi.
      Realne ładowanie rzędu 14,2 bez obciążenia zaczyna się na 1700rpm i  w górę.
      Pod pełnym obciążeniem jest nieznacznie niższe, około 14,02.
      Przy 2300-2500rpm jest już bajka
       
      Panowie, co robić? Przecież nie będę non stop piłował na max obrotach.
      Alternator jakiś trefny? Czy coś pominąłem przy montowaniu? A może jednak  ta puszka z przodu (chyba regulator) powinna dalej zostać?
      Obwód koła na wale to ok 59cm, obwód koła na alternatorze jakieś 28cm. Z mojej niezbyt szerokiej wiedzy wynika że alternator przy ok 2000-2500 rpm powinien już dać trochę mocy rzędu 70% co przeliczając dawałoby jakieś 70A przy 1000-1300 rpm. A ten dziad poniżej 1500rpm  prawie nie ładuje.
      Może wytoczyć mniejsze koło żeby dawało stosunek  1:3 zamiast 1:2?  Da to coś?
       Proszę o dobre rady.
       
      Ps.  Nie mam instalacji 12/24. Wrzucone mam  dwie szóstki  po 215Ah 1150A.
       
       
    • Przez Tomasz3p
      Panowie w moim mtz jest tak że plus idzie na rame a minus na rozrusznik i czy to dobrze w mtz. Bo mi by był potrzebny  cały czas prąd do radia by miało pamięć. A tu jak mam tera to gdy włącznik jest wyłączony to prąd jest na minusie a gdy włączony to na plusie. I co z tym zrobić i czy w ogóle da się coś? Można zamieć klemy i by grało czy nie bardzo? 
      Doradźcie coś
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.