JumperTomek

Czujnik poziomu paliwa gdzie ?

Polecane posty

JumperTomek    9

Witam, gdzie znajdę w mtz 82 z 94r czujnik paliwa ? gdzieś od góry nad zbiornikami jest ? Nie działa mi wskaźnik i chciałbym zacząć od czujnika ale wujek google nie pokazuje w którym miejscu jest.

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Do sprawdzenia konektorów- od biedy z przodu od strony koła, w razie wymiany tylko demontaż podłogi z fotelem. Sprawdź najpierw czy zegar, lub czujnik nie zgubiły masy.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9

Odkręciłem fotel bo nie chciało mi się przeciskać tam :P wyciągnąłem pływak dogiąłem troszkę te blaszki stykowe. Ale przy zegarze cuda;/ pokazuje mniej niż zero, tak że wskazówki nie widać;/

Czerwony od żarówki to jest plus niebieski masa ? Próbowałem już chyba wszystkie konfiguracje i nic ;/ Czasami ponad połowę pokażę, ale przy włączaniu świateł jak kable pozamieniam. Gdy dałem ten fioletowy w miejsce niebieskiego to widać jak podświetlenie faluje, gdy zatrząsnę ciągnikiem czyli powinno pokazywać dobrze.

Jak macie to u Siebie podłączone ?

http://images.tinypic.pl/i/00649/x2i0h46k9s5p.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00649/g32c788nfir4.jpg


Ktoś odpowie ? :P

 

 

Chcesz ostrzeżenie za pisanie posta pod postem?

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamiast na pałę przekładać przewody, sprawdź który styk jest od czego i połącz właściwie zegar z czujnikiem. Ale wcześniej sprawdź oddzielnie sam czujnik i zegar żeby być pewnym, że są sprawne (lub nie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    9

No właśnie to chcę ustalić dlatego pytam jak wy macie..

 

Szary kabel to chyba masa od rezerwy ? bo widzę że idzie też do innych zegarów jak niebieski. Czyli tylko fioletowy jest od stanu paliwa. Muszę kupić 2 zegar, bo sprawdzając miernikiem pływak, oporność prawidłowo rosła i malała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolejny raz Ci piszę, że masz ustalić w Twoim ciągniku co gdzie jest. Pytanie jak jest u innych jest całkowicie bez sensu, bo było kilkanaście zmian w instalacjach elektrycznych, zmiany kolorów przewodów itp. Jeżeli masz schemat konkretnie od Twojego modelu to możesz się na nim oprzeć, ale jeżeli masz inny to możesz go traktować jedynie orientacyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
knoro93    215

A ja mam problem trochę innej maści. Otóż wydaje mi się ze ciągnik bierze paliwo z jednego zbiornika. Sugerując się wskazaniami na desce rozdzielczej gdy mam prawie pusty bak zalewam i wchodzi mi tylko 60 litrów. Kiedyś miałem sytuacje ze po 5 ha prania zabrakło mi ropy a więc nie możliwe żeby spalił 120 litrów. Ale ta sytuacje traktuje z przymrozeniem oka no dokładnie jej nie pamiętam. Sek w tym ze jak pokazuje mi pusty bak to wlewam 60 litrów i jest pełny. Czyżby wskaźnik był zepsuty? A może paliwo bierze tylko z jednej strony? Traktor to belarus 82 2005 rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ale masz pełno czy jak napełnisz do przelewu to przerywasz? Może po prostu kranik się zapchał...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

A ja mam problem trochę innej maści. Otóż wydaje mi się ze ciągnik bierze paliwo z jednego zbiornika. Sugerując się wskazaniami na desce rozdzielczej gdy mam prawie pusty bak zalewam i wchodzi mi tylko 60 litrów. Kiedyś miałem sytuacje ze po 5 ha prania zabrakło mi ropy a więc nie możliwe żeby spalił 120 litrów. Ale ta sytuacje traktuje z przymrozeniem oka no dokładnie jej nie pamiętam. Sek w tym ze jak pokazuje mi pusty bak to wlewam 60 litrów i jest pełny. Czyżby wskaźnik był zepsuty? A może paliwo bierze tylko z jednej strony? Traktor to belarus 82 2005 rok

 

to pranie ciągnikiem robisz ? :D


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Widać są pralki na wom. 

Zakręć kraniki, odkręć przewody i sprawdź czy z obu leje się paliwo. Jeśli zatkane to ten zbiornik masz do płukania. Jak przedmuchasz to w końcu i tak farfocel znów wpadnie do kranika. Odkręć też przewód idący od baków do odstojnika i porządnie przedmuchaj. Może coś siedzieć w trójniku.

Nawiasem mówiąc dziwię się że pytasz o takie rzeczy. To banał do sprawdzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież o wiele łatwiej jest napisać post, czy założyć temat niż sprawdzić cokolwiek samemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
knoro93    215

Przepraszam pisałem z komórki i takie słówko mi sie wpasowało oczywiście chodziło o oranie. Narazie sie nie zabierałem za to bo nie mam czasu. Chciałem zapytać tutaj bo to może jakiś pospolity problem a nie chciałem sie narobić na zapas. Oczywiście wszystkie czynności zostaną zrobione ale dopiero po zasiewach. Od tego jest własnie forum żeby pytać a nie błądzić. Chyba proste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj