JumperTomek

Czujnik poziomu paliwa gdzie ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JumperTomek    4

Witam, gdzie znajdę w mtz 82 z 94r czujnik paliwa ? gdzieś od góry nad zbiornikami jest ? Nie działa mi wskaźnik i chciałbym zacząć od czujnika ale wujek google nie pokazuje w którym miejscu jest.

Edytowano przez JumperTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agromatik    242

Do sprawdzenia konektorów- od biedy z przodu od strony koła, w razie wymiany tylko demontaż podłogi z fotelem. Sprawdź najpierw czy zegar, lub czujnik nie zgubiły masy.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    4

Odkręciłem fotel bo nie chciało mi się przeciskać tam :P wyciągnąłem pływak dogiąłem troszkę te blaszki stykowe. Ale przy zegarze cuda;/ pokazuje mniej niż zero, tak że wskazówki nie widać;/

Czerwony od żarówki to jest plus niebieski masa ? Próbowałem już chyba wszystkie konfiguracje i nic ;/ Czasami ponad połowę pokażę, ale przy włączaniu świateł jak kable pozamieniam. Gdy dałem ten fioletowy w miejsce niebieskiego to widać jak podświetlenie faluje, gdy zatrząsnę ciągnikiem czyli powinno pokazywać dobrze.

Jak macie to u Siebie podłączone ?

http://images.tinypic.pl/i/00649/x2i0h46k9s5p.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00649/g32c788nfir4.jpg


Ktoś odpowie ? :P

 

 

Chcesz ostrzeżenie za pisanie posta pod postem?

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamiast na pałę przekładać przewody, sprawdź który styk jest od czego i połącz właściwie zegar z czujnikiem. Ale wcześniej sprawdź oddzielnie sam czujnik i zegar żeby być pewnym, że są sprawne (lub nie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JumperTomek    4

No właśnie to chcę ustalić dlatego pytam jak wy macie..

 

Szary kabel to chyba masa od rezerwy ? bo widzę że idzie też do innych zegarów jak niebieski. Czyli tylko fioletowy jest od stanu paliwa. Muszę kupić 2 zegar, bo sprawdzając miernikiem pływak, oporność prawidłowo rosła i malała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolejny raz Ci piszę, że masz ustalić w Twoim ciągniku co gdzie jest. Pytanie jak jest u innych jest całkowicie bez sensu, bo było kilkanaście zmian w instalacjach elektrycznych, zmiany kolorów przewodów itp. Jeżeli masz schemat konkretnie od Twojego modelu to możesz się na nim oprzeć, ale jeżeli masz inny to możesz go traktować jedynie orientacyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
knoro93    191

A ja mam problem trochę innej maści. Otóż wydaje mi się ze ciągnik bierze paliwo z jednego zbiornika. Sugerując się wskazaniami na desce rozdzielczej gdy mam prawie pusty bak zalewam i wchodzi mi tylko 60 litrów. Kiedyś miałem sytuacje ze po 5 ha prania zabrakło mi ropy a więc nie możliwe żeby spalił 120 litrów. Ale ta sytuacje traktuje z przymrozeniem oka no dokładnie jej nie pamiętam. Sek w tym ze jak pokazuje mi pusty bak to wlewam 60 litrów i jest pełny. Czyżby wskaźnik był zepsuty? A może paliwo bierze tylko z jednej strony? Traktor to belarus 82 2005 rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    372

Ale masz pełno czy jak napełnisz do przelewu to przerywasz? Może po prostu kranik się zapchał...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    56

A ja mam problem trochę innej maści. Otóż wydaje mi się ze ciągnik bierze paliwo z jednego zbiornika. Sugerując się wskazaniami na desce rozdzielczej gdy mam prawie pusty bak zalewam i wchodzi mi tylko 60 litrów. Kiedyś miałem sytuacje ze po 5 ha prania zabrakło mi ropy a więc nie możliwe żeby spalił 120 litrów. Ale ta sytuacje traktuje z przymrozeniem oka no dokładnie jej nie pamiętam. Sek w tym ze jak pokazuje mi pusty bak to wlewam 60 litrów i jest pełny. Czyżby wskaźnik był zepsuty? A może paliwo bierze tylko z jednej strony? Traktor to belarus 82 2005 rok

 

to pranie ciągnikiem robisz ? :D


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

He he. Widać są pralki na wom. 

Zakręć kraniki, odkręć przewody i sprawdź czy z obu leje się paliwo. Jeśli zatkane to ten zbiornik masz do płukania. Jak przedmuchasz to w końcu i tak farfocel znów wpadnie do kranika. Odkręć też przewód idący od baków do odstojnika i porządnie przedmuchaj. Może coś siedzieć w trójniku.

Nawiasem mówiąc dziwię się że pytasz o takie rzeczy. To banał do sprawdzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież o wiele łatwiej jest napisać post, czy założyć temat niż sprawdzić cokolwiek samemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
knoro93    191

Przepraszam pisałem z komórki i takie słówko mi sie wpasowało oczywiście chodziło o oranie. Narazie sie nie zabierałem za to bo nie mam czasu. Chciałem zapytać tutaj bo to może jakiś pospolity problem a nie chciałem sie narobić na zapas. Oczywiście wszystkie czynności zostaną zrobione ale dopiero po zasiewach. Od tego jest własnie forum żeby pytać a nie błądzić. Chyba proste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
    • Przez ceston
      Czy jest możliwość kupienia samej gwiazdy na 8 szpilek do mtz 820 na przednie kola?
    • Przez MazurTOP
      Witam!!!
       
      Mam problem w MTZ 82 wyskakuje mi co jakis czas po trasie 9wiątka co jest???. skrzynia cicho pracuje
    • Przez johenek
      Witam
      Przepraszam jeśli temat się powtaża ale zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi, a nie mogę nigdzie znaleźć podobnego tematu
       
       
      Mianowicie mam problem z odpalaniem mojego Belarusa, gdyż czasami odpala normalnie z kluczyka, a czasami słychać tylko takie tyknięcie przekaźnika po przekręceniu kluczyka i trzeba odpalać na zwarcie.
      Nie wiem co może być popsute ponieważ nie znam się dobrze na elektryce.
      Może ktoś się już z takim problemem spotkał i wie co trzeba wymienić
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.