Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Quadzik    0

Witam mam pewne pytanie co do klimatyzacji w mf 3065. Kupiłem go 7 lat temu i klimatyzacja nie była sprawna bo nie była nabita. Jakieś 3 lata później poleciała mi skrzynia i korzystając z okazji podczas remontu skrzyni nabili mi też klimatyzacje. Pamiętam że coś dam dawała ale nie nacieszyłem się nią ponieważ za parę dni znowu musieli coś tam zrobić i czynnik spuścili. Sprawdziłem elektrykę i po włączeniu klimatyzacji na panelu jest podany na nią prąd. Tylko sprężarka chodzi bez żadnego oporu i nie wiem czy to jest spowodowane tym że teraz nie ma w niej czynnika czy jest popsuta. Wiecie może czy jest możliwość samemu to rozebrać i zobaczyć czy jest zardzewiała w środku, i wtedy zostaje tylko kupno nowej bo koszt regeneracji przewyższy zakup nowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

jeżeli nie masz czynnika sprzęgło magnetyczne na sprężarce się nie załączy. Jeżeli rurki od klimy były rozłączone to możliwe, że osuszacz też będzie do wymiany.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quadzik    0

Czyli nawet po takim czasie sprężarka nie musi być zepsuta. Jechać gdzieś gdzie nabijają klime i spróbować nabić czynnik? A wiecie ile taka operacja może mnie kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    147

Nabicie czynnika jest raczej uzależnione od ilości jaka muszą wpompować ale sugeruję żeby sprawdzili jej szczelność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Podłączę się do tematu. Czy po wymianie oringów na przewodach przy kabinie osuszacz też trzeba by było wymieniać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

no w autach tak zalecają... przy każdym otwarciu instalacji klimy podobno osuszacz do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.