Zaloguj się, aby obserwować  
witek

6920s

Polecane posty

witek    2

juz niedługo bede wam w stanie cos napisac:)


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Już możesz opisać dokładne wrażenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris20    0

Powiem wam moj znajomy jeźdza taki JH ma juz 1800 mtg nakrecone narazie sie sprawuje bez zarzutów. Ma rok czasu. Przekładanie ma PowerQuad . Powiem wam ze tak duzo nie pali np. z rozrzutnikiem Joskinem 15T 10 l na mtg. A w orce z 4 lemkenem tak 14 l na mtg. Z 4 nie ma co robić 5 maja kupic. Pozdro. Jak macie pytanka jakieś to walcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterek    0

ja ma 2003rok i ma 3500mth bez większych problemów

znajomy ma takie samo cudo , ale ma juz 9600mth...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

a wymień jakiekolwiek problemy z tym ciągnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterek    0

miałem kłopoty z rewersem. rozłączal mi napęd na małych obrotach. wada materiału. tuleja na której pracuje rewers była za słaba i zamiast wycierać sie pierścienie, to ona sie wytarła,

ale mój serwis postawił sie na wysokości zadania i zrobił mi to w ramach gwarancjii pomimo że miał juz 3,5roku i 3400mth

tylko 3 sztuki na świecie podobno z tym problemem dopiero były wychwycone.

poza tym tylko wymieniać olej i rura w pole. żadnych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
miałem kłopoty z rewersem. rozłączal mi napęd na małych obrotach. wada materiału. tuleja na której pracuje rewers była za słaba i zamiast wycierać sie pierścienie, to ona sie wytarła,

ale mój serwis postawił sie na wysokości zadania i zrobił mi to w ramach gwarancjii pomimo że miał juz 3,5roku i 3400mth

tylko 3 sztuki na świecie podobno z tym problemem dopiero były wychwycone.

 

U mnie było to samo, tylko winą była jakaś malutka sprężynka :D

 

Więcej strachu jak co warte. :blink: Niby zdawało się że duży problem, a tu masz mała sprężynka potrafi stworzyć taki problem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

jak narazie mam zrobione ok 700godzin...przez ten czas jedyna co musiałem zrobic to sprystac siedzenie WD-40 poniewaz zostało przyswyczajenie z 1224 i orałem i uprawiałem przy otwartych dzwiach i przez to musiałem popsiukac siedzenie aby nie piszczało...dzieki zastosowaniu przekładni bezstopniowej (50) ciagnik jest naprawde oszczedny w orce spali ok 15-17 litrów wszystko zalerzy od waruków ale standartem jest ok 16l i to mu wytarczy....maszyna agregowana jest z pługiem IBIS XXLS 4+1 z podnoszeniem obracaniem nie mam problemów, ciagnika nie podbija...jedyne co bym zmienił to cene zakupu :lol:


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12
jak narazie mam zrobione ok 700godzin...przez ten czas jedyna co musiałem zrobic to sprystac siedzenie WD-40 poniewaz zostało przyswyczajenie z 1224 i orałem i uprawiałem przy otwartych dzwiach i przez to musiałem popsiukac siedzenie aby nie piszczało...dzieki zastosowaniu przekładni bezstopniowej (50) ciagnik jest naprawde oszczedny w orce spali ok 15-17 litrów wszystko zalerzy od waruków ale standartem jest ok 16l i to mu wytarczy....maszyna agregowana jest z pługiem IBIS XXLS 4+1 z podnoszeniem obracaniem nie mam problemów, ciagnika nie podbija...jedyne co bym zmienił to cene zakupu :lol:

 

 

a ile pali w transporcie o ile kiedykolwiek w nim chodził?

 

co do spalania w orce to witek z tego co wiem masz pola w jednym kawalku to oszczedzasz czas i paliwo na samych nawrotach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

tak to fakty pola są długie i prostokątne a wiec paliwa aż tak wiele nie trace...a co do transportu to nie chodzi...raptem dwa lub trzy razy jechałem z HL8...i nigdy nie liczyłem ile mi pali


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj