ferguson235

Zetor 8011 - ogólne informacje

Polecane posty

ferguson235    0

czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ? ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    5

JA jestem użytkownikiem takiego sprzętu, mam juz ok 5 lat, jak narazie nie mam problemu a nawet moge pochwalic ze jak na te lata to sprawuje sie bardzo dobrze, wada moze jest to ze nie ma amortyzowanej osi przedniej, i brak ściętej maski


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

ja tą maszynke mam od niedawna i jeszcze jej dobrze nie sprawdziłem ;) ale mój posiada amortyzowaną oś przednią i ściętą maskę :D

 

ale mi to się wydaje że jest to czeski odpowiednik URSUSA C385 :)

pozdro dla wszystkich urzytkowmików ZETOR-a 8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcin91    282

Ja użytkowałem Zetora 8011 przez 8 lat i naprawdę muszę go pochwalić... Przez ten czas wymieniliśmy w nim jedynie tarczę sprzęgłową pomimo swojego wieku, który miał... Są to wytrzymałe, trwałe ciągniki i przede wszystkim w razie zepsucia łatwy i tani w naprawie... Wadą tych ciągników jest niestety to, że zimą jest niekiedy problem z odpaleniem... Jeżeli chodzi o wygląd wizualny to zawsze można zmienić wg własnego uzania... ;) Zetor 8011 jest to odpowiednik polskiego Ursusa C385/902...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Marcin91 a czy miałeś w swoim Zetorze przy chłodnicy zbiorniczek wyrównawczy ?

 

Bo ja nie mam. Zauważyłem że kapie mi woda z chłodnicy więc odprowadziłem traktor do mechanika żeby to sprawdził. I kolo powiedział, że chłodnica nie jest dziurawa tylko trzeba założyć właśnie ten zbiorniczek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    282

U mnie nie było... A czy powinno być to nie wiem... U mnie jedyny problem z płynem chłodniczym jaki był to uszczelka, która się rozwaliła na samym spodzie pod silnikiem i przez to co jakiś czas ubyłwało płynu w chłodnicy... Ale naprawa nie była ani droga ani trudna więc uporaliśmy się z tym bez problemu...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

hmm u mnie pewnie będzie to samo w takim razie bo kapie dokładnie w tym samym miejscu ;)

 

 

EDIT: mam takie jedno pytanie :D może i głupie ale cóż :)

 

 

a mianowicie kiedy i z jakimi maszynami używać jakiej regulacji ?? Kiedy siłowej, kiedy pozycyjnej i kiedy mieszanej :)

 

z góry dzięki za odp

 

( specjalnie napisałem posta pod postem żeby pojawił się w zakładce NOWE POSTY ) bo takto by pewnie nikt nie zajrzał :)

 

za takie pisanie to poleci ostrzezenie-zabronione to zabronione a i tak by to zobaczyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    282

Nie wiem z jakimi maszynami na której powinno się pracować, ale ja w swoim 8011 zawsze miałem tą dźwignie na jednym poziomie... Tak jakoś się przyzwyczaiłem i regulowałem tylko podnośnikiem...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

a na jakim poziomie ją miałeś ? na maxa do tyłu ? (siłowa) :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

aha <_< no to według instrukcji obsługi to była to : mieszana-siłowa :rolleyes: dobrze szedł w pługu tzn trzymał głębokość czy raz szedł głębiej a raz płyciej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam Zetora 8045, ale to taki sam silnik jak w 8011 tylko ma przodek. Mamy go już 5 lat i nic poważnego się z nim nie dziej. Do polskich Ursusów są podobne, bo przeciez Ursus wykupił licencję. Ale ja wolę czeskiego Zetora od polskiego Ursusa, chociaż prawie to sam w nich jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    3

No włąśnie jak powinna być ustawiona ta dźwignia wiem ze przy pługu ona ma znaczenie????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    282
aha :rolleyes: no to według instrukcji obsługi to była to : mieszana-siłowa :) dobrze szedł w pługu tzn trzymał głębokość czy raz szedł głębiej a raz płyciej ?

 

Tzn. ja zawsze głębokość regulowałem sobie dźwignią podnośnika... <_< A głębokość trzymał dobrze... Czasami jak szedłem pod górkę, to było czuć po ciągniku, że ma ciężej, bo pług się zagłębiał... Ale na prostej już to nie było tak odczuwane...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Nie zaleca sie pracy z regulacją siłową i mieszanymi przy resorowanych zwrotnicach, trzeba je zablokować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

To taki wynalazek że masz amortyzowaną przednią oś, każda zwrotnica ma sprężynę i zderzak gumowy w obudowie. Płyniesz wtedy ciągnikiem :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

czyli jak mam w swoim ZETOR-ku miękką oś z przodu to powinienem jeździć tylko na pozycyjnej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Niekoniecznie, tylko siłowa wówczas działa niezbyt dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

czyli do orki jakiej najlepiej używać ? :rolleyes: jak się ma ciągnik z resorowaną przednią osią ? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Zależy od gleby i warunków pracy, najlepiej jak sam dostosujesz do własnych potrzeb. Mieszana siłowej w kierunku pozycyjnej jest dość dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    282
To taki wynalazek że masz amortyzowaną przednią oś, każda zwrotnica ma sprężynę i zderzak gumowy w obudowie. Płyniesz wtedy ciągnikiem <_<

 

Czy to tzw. "miękki przód"??? :rolleyes:


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0
Czy to tzw. "miękki przód"??? :rolleyes:

 

 

tak <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dejwu26
      Witam, 
      Chciałbym się dowiedzieć jakie spalanie powinno być w orce w zetorze 8045 turbo. Klasa ziemi 4, orka wykonywana na około 20 cm. 
    • Przez Jakubb9
      Witam wszystkich.
      Mam pewien problem z wymianą osłony na przedniej osi (amortyzowana)
      Otóż nie mam pojęcia jak się do niej zabrać. Jest na górze jedna śruba i na dole kolejne 3 i dalej nie wiem co robić. Wybijać coś trzeba czy powinno to luzem jakoś wyjść.
      Pomoże ktoś? Może już ktoś to rozbierał i  podzieli się doświadczeniem.
    • Przez seba1718
      Witam wszystkich mam problem z moim zetorkiem 8245, postanowiłem rozbudować trochę hydraulikę dałem rozdzielacz 2 sekcyjny podłączyłem wydaje mi się książkowo dobrze na zasilanie do starego rozdzielacza dałem trójnik i przewód do zasilania do rozdzielacza, powrót też dobrze podłączony i potem zasilanie i powrót z rozdzielacza do euro złączy ale gdy chciałem podjąć próby testów tych modyfikacji po podłączeniu pługa podnośnik nie da rady go podnieść dopiero gdy wkręci go się na obroty to lekko podskakuje do góry gdzie wcześniej bez problemu praktycznie bez gazu podnosił go bez problemu ( waży ok 1 tony) do tego po podłączeniu przewodów hydrauliki rozdzielacz w ogóle nie reaguje, bo wciśnięciu taj kulki w euro złączce olej leci ciągiem a po naciśnięciu dźwigni nie się nie dzieje gdzie mam jedno wyjście podpięte pod stary rozdzielacz i tam dopiero po naciśnięciu dźwigni idzie olej. Może się to nie którym śmieszne zakładanie takiego tematu ale całkowicie nie mam doświadczenie w tych sprawach i nie mogę się dalej ruszyć bo nie wiem co robić, może ktoś mógłby coś doradzić, może ktoś miał podobny problem, na moje nie wprawione oko układ jest zapowietrzony ale jakoś nie bardzo wiem jak go skutecznie odpowietrzyć do tego sprawa tego rozdzielacza może być uszkodzony fabrycznie ? 
    • Przez remus7
      Witam niedawno robiłem pompę i wtryski w moim ciągniku zetor 12045, co jest jeśli pompa wtryskowa jest popuszczona na srubach chodzi równiutko, jak ją dokręce to kuleją obroty, czy grubsza uszczelka pod pompę coś zmieni? 
    • Przez remus7
      Witam, mam problem, po uzupełnieniu oleju w pompie wtryskowej zetor 12045 kuleje na wolnych obrotach, dodam że pompa i wtryski po remącie 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj