Polecane posty

pawel131    0

jak naciskam przycisk uruchamiający przyśpieszacz mf nie przyśpiesza. Co może byc powodem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wcześniej działał? Sprawdź sterowanie elektrozaworem, tj. czy dopływa do niego prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

niewiem czy działał, bo niedawno go kupiłem i od początku nie działał. A gdzie jest ten elektrozawór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak się nie mylę to z prawej strony na skrzyni biegów są elektrozawory, ale dokładnie nie wiem który to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutomir    0

Tak jak kolega mówi z prawej strony jest nich chyba 5 w jednym żedzie są pod tako blażko jeszcze jest z 2 elektrozawory w innym miejscu.Jak niedziała najpierw proponowałbym zobaczyć czy dochodzi prąd do elektrozaworu.Jak dochodzi to trzeba sprawdzić elektrozawór np. podłączyć go na krótko, lub wykręcić i zobaczyć prostownikiem.pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Jak mógłbyś zrobić zdjęcia tych elektromagnesów to bardzo prosze wrzuć je na forum (żebyśmy wiedzieli o czym jest rozmowa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

ten elektrozawór jest przed dzwigniami od zmiany biegów, przy prawym przednim wsporniku kabiny, sprawdz na poczatek czy dochodzi do niego zasilanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

juz wiem co jest, elektrozawór jest spalony. Wiecie gdzie mogę dostać taki elektrozawór i za ile?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c0panda    0

Najłatwiej to wybierz się z tą cewką do zakładu przezwajania silników. Dużo nie zaplacisz i będzie chodzić. No i mam nadzieje, że młotkiem go nie tłukłeś by zaczął chodzić ;) Sprawdź jak chodzi sam zawór i czy się nie zacina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

mi jeden mechanik mówił że nic sie nie da już zrobić z tą cewką i trzeba ją wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Od góry

1-hamulec przekaznika

2-przekaznik

3-blokada mostów

4-przedni napęd

5-zułw-zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Hamulec jest zeby hamował wałek gdy jest wyłączony, zwruc uwage ze gdy dzwignie od włączania przekaznika przesuniesz na srodek to wałek troche sie kreci ale nawet reką go zahamujesz a jesli dzwignie przesuniesz do konca to hamulec zadziała i wałek nie kreci sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

Rysunki są z katalogu Mf zapewne


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam na płytach CD jest w wersji elektronicznej seria 30xx 61xx 31xx 36xx 81xx,chyba jest oddzielny temat o katalogach?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

a można zamienić tą cewkę od przyspieszacza z cewką od wałka np. przy orce a później z powrotem je przestawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

jak sprawdzić ten elektrozawór prostownikiem? Trzeba cały wykrecić i podłączyć pod prostownik? Czy tylko cewke sie sprawdza? I jak sprawdzić że dopływa tam prąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sparta    1

żeby wykręcić elektrozawór to odkrecasz cewke a potem ten zawór, aby sprawdzić czy działa to musisz spowrotem wkrecić cewke na zawór. na prostowniku mase podpinasz pod elektrozawór(najlepiej obok gwintu zaraz przy cewce) a plusa dajesz na wystajace mocowanie na kabel, jesli wciągnie elektro zawór do środka to działa, jesli nie to przeczyść go powietrzem pod ciśnieniem potem wodą lub ropą i tak w kółko, nie zapomnij go na koniec wysuszyc bo mi nie działał jak nie wysuszyłem ;x a jak sprawdzić czy prąd dochodzi to proste- od tego jest miernik a gdy nie masz to, w momencie gdy włączasz przyśpieszacz to niech druga osoba wyciągnie lekko kabelek z elektrozaworu, tak aby troszeczke był rozłączony to bedzie widać jak przeskakuje prąd :) ja tak sprawdzilem czy prąd dochbodzi do elektrozaworu z żółw-zając :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

przyspieszacz u mnie działa tylko trzeba cewke wymienić. A jest możliwe że 4 elektrozawory naraz przestały działać? Sprawdzałem miernikiem i prąd nie dochodzi chyba że źle sprawdzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj