Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel131    0

jak naciskam przycisk uruchamiający przyśpieszacz mf nie przyśpiesza. Co może byc powodem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wcześniej działał? Sprawdź sterowanie elektrozaworem, tj. czy dopływa do niego prąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

niewiem czy działał, bo niedawno go kupiłem i od początku nie działał. A gdzie jest ten elektrozawór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak się nie mylę to z prawej strony na skrzyni biegów są elektrozawory, ale dokładnie nie wiem który to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutomir    0

Tak jak kolega mówi z prawej strony jest nich chyba 5 w jednym żedzie są pod tako blażko jeszcze jest z 2 elektrozawory w innym miejscu.Jak niedziała najpierw proponowałbym zobaczyć czy dochodzi prąd do elektrozaworu.Jak dochodzi to trzeba sprawdzić elektrozawór np. podłączyć go na krótko, lub wykręcić i zobaczyć prostownikiem.pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Jak mógłbyś zrobić zdjęcia tych elektromagnesów to bardzo prosze wrzuć je na forum (żebyśmy wiedzieli o czym jest rozmowa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

ten elektrozawór jest przed dzwigniami od zmiany biegów, przy prawym przednim wsporniku kabiny, sprawdz na poczatek czy dochodzi do niego zasilanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

juz wiem co jest, elektrozawór jest spalony. Wiecie gdzie mogę dostać taki elektrozawór i za ile?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c0panda    0

Najłatwiej to wybierz się z tą cewką do zakładu przezwajania silników. Dużo nie zaplacisz i będzie chodzić. No i mam nadzieje, że młotkiem go nie tłukłeś by zaczął chodzić ;) Sprawdź jak chodzi sam zawór i czy się nie zacina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Od góry

1-hamulec przekaznika

2-przekaznik

3-blokada mostów

4-przedni napęd

5-zułw-zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Hamulec jest zeby hamował wałek gdy jest wyłączony, zwruc uwage ze gdy dzwignie od włączania przekaznika przesuniesz na srodek to wałek troche sie kreci ale nawet reką go zahamujesz a jesli dzwignie przesuniesz do konca to hamulec zadziała i wałek nie kreci sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

a można zamienić tą cewkę od przyspieszacza z cewką od wałka np. przy orce a później z powrotem je przestawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

jak sprawdzić ten elektrozawór prostownikiem? Trzeba cały wykrecić i podłączyć pod prostownik? Czy tylko cewke sie sprawdza? I jak sprawdzić że dopływa tam prąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×