Kolodziejczyk

Regulacja drugiego stopnia sprzęgłac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich, chciałbym zasięgnąć waszej rady mianowicie mam problem z regulacją drugiego stopnia sprzęgła w mf 255 mimo ustawienia luzu książkowego 2mm nie wysprzęglało i wciąż wałek się obraca z wciśniętym do podłogi sprzęgłem potem powiększyłem luz do 3mm i bez zmian teraz mam 4mm i to samo. Czy mam dalej zwiększać luz do skutku czy to coś poważniejszego?.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym zmniejszał luz miedzy łożyskiem a nie zwiększał ale jak je pomorze ci żadna regulacja to tarcze sprzęgłowe do wymiany :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

A komora sprzęgła jest sucha? Ja u siebie mam walnięty simmering na wałku sprzęgłowym, przez co olej dostaje się na sprzęgło, klei się tarcza i nie rozłącza sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Pewnie przyklejona możesz spróbować zablokować wałek i spróbować odpalać ale to trochę ryzykowne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Rozrzutnik jest małym obciążeniem chodzi o to żeby wałek był zablokowany i przy wysprzeglonym sprzegle przy odpalaniu albo jakimś innym kręceniu silnikiem może puści, ja tak myślę a jak nie to trzeba rozkręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    311

Czujesz jak drugi stopień wysprzęglasz. Tak z 5-6 cm od podłogi pedał sprzęgła powinien  zacząć dużo ciężej się wciskać, wtedy masz drugi stopień.

Tam są 3 śrubki M8 z nakrętkami do regulacji drugiego stopnia. na  zewnątrz sprzęgła, docisku.Tak jak

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toodziala    1

jeszcze jest regulacja sprzęgła bezpośrednio na dźwigni sprzęgłowej i jeśli na łapkach masz ustawione według instrukcji to resztę regulujesz samą dżwignią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


    • Przez Kobra66
      Koledzy, może ktoś ma w ciągniku orginalny silnik na kturym widać czy fabrycznie były montowane podkładki pod śruby i szpilki głowicy oraz w kturym miejscu są wkręcane szpilki wiem że dłuższe szpilki wkręcone są od strony wałka rozrządu. Pytam o to ponieważ nie mam żadnych śub ani szpilek oraz podkładek (oczywiście niewiem czy powinne tam być) a chciałbym poskładać to tak jak było fabrycznie więc jeżeli ktoś wie albo ma jakieś fotki umieszczenia szpilek oraz podkładek ole są potrzebne prosiłbym o podpowiedź i pomoc, pozdrawiam
    • Przez maniek183
      Na starcie prosił bym moderatorów o nie usuwanie tematu. Zamierzam opisać w nim cały remont ciągnika wraz z jakimiś zdjęciami i opisami.
       
      Jak w temacie czeka mnie kapitalka "Ferdka" bez większych problemów przepracował 30 lat.Chyba zasłużył?
       
      Z biegiem czasu zużył się zdechło kilka koni, kilka innych pewnie niedożywione. Remont był planowany za rok dwa... jednak silnik padł co przyspieszyło podjęcie decyzji. 
       
      Zapewne nie od razu ale chce wyremontować wszystko...
       
      Na pierwszy ogień idzie silnik.
       
      Wiosną w czasie uprawiania pod pszenice nagle zaczął tracić moc, aż zgasł odpaliłem niby ok przejechał kilkadziesiąt metrów i znów tym razem rozrusznik miał problem obrócić silnik. Zatarł się????
      Agregat odpięty, ciągnik na holu ściągnięty z pola. 
       
      Żeby było śmiesznie... silnik zaniedbałem czy jak? Ciekawostka przed tą pracą został wymieniony olej Turdus i filtr Filtron!! Może nie smakowało kto to wie.
       
      Chce zrobić to jak najlepiej, na co szczególnie zwrócić uwagę w czasie naprawy, co zrobić czego nie ruszać jeśli jest ok? Silnik nominał nigdy nie otwierany. 
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.