Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gigix

1400 Na biegu jałowym

Polecane posty

gigix    1

Przyszłą pora pogrzebac troche przy 3512.Do wymiany poszły koncowki wtryskiwacza, membrana w pompie zasilającej,mała regeneracja pompy wtryskowej, regulacja zaworów,wymiana oleju i filtra.Odpaliłem i obroty od razu na 1400.Why????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpowietrzyłeś jak należy? Jak jest zapowietrzony to robi takie numery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

jak by był zapowietrzony to by dawał na niebiesko,przynajmniej moj tak ma.Zastanawiam sie nad kątem wtrysku,a może cholera wtryskiwacze lipne albo zle wyregulowane?

 

słabiaki sie nie znacie? ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy66692    10
słabiaki sie nie znacie? ;):)

 

nie pisz posta pod postem :D

 

temat zalozyles wczoraj i juz bys chcial aby dzis bylo 100 odpowiedzi :) nie kazdy caly dzien siedzi na forum a najwiekszy ruch jest wieczorem takze radze jeszcze poczkac z tym stwierdzeniem :)

skoro slabiaki to zrob sobie sam bez niczyjej pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
jak by był zapowietrzony to by dawał na niebiesko,przynajmniej moj tak ma.Zastanawiam sie nad kątem wtrysku,a może cholera wtryskiwacze lipne albo zle wyregulowane?

 

słabiaki sie nie znacie? ;):D

Może krokowy sie zawiesił? Yyy, a nie, to nie ta bajka :)

 

Jeśli pracuje miękko i równo tak jak pracował wcześniej to kąt wtrysku i wtryskiwacze odpadają, a poza tym to nie mają one nic do obrotów.

 

Obstawiam regulator obrotów... Próbowałeś wyregulowac jałowe obroty (na pompie powinne być dwie śrubki, od dawki i obrotów)??

 

Kiedyś dłubałem przy u układzie paliwowym w dużym MF bo jakiegoś syfu zatankowałem, zaczął nierówno chodzić i gasnąć. Zabiło sitko przed pompą ale sprawdziłem szczegółowo wszystko. Poskręcałem, odpowietrzyłem, odpaliłem silnik, dodałem gazu a ten wskoczył na 1600rpm i już nie chciał zejść :) Co u licha?! Dopiero po chwili znalazłem banalną przyczyne... zaczepił sie gdzieś pancerz linki od gazu, ot taki szczegół a wprowadził mnie w zakłopotanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Regulator nie był ruszany a przed remoncikiem było ok, dzwignia przepustnicy na pompie tez jest ustawiona na minimum czyli opiera sie o tą sróbke regulacyjną, hmmm. Dlaczego pisanie posta pod postem jest takie denerwujące dla was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

pisanie posta pod postem nie jest denerwujace ;) -jest zabronione! radze zapoznac sie z regulaminem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

A co myslicie o złym ciśnieniu ustawionym na wtryskiwaczach.Z braku innych możłiwości zaniosłem do faceta ktory zajmuje sie samochodami ,nie znał ciśnienia to zaproponowałem mu według ksiązki "użytkujemy ciągniki mf" cisnienie z mf 255 17,2Mpa. w sumie nie było mnie przy robocie , może żle ustawił a może ja mu złe podałem,ile powinno byc w 3512?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzTyWnY    0

ja jak zmieniłem pompe w 360 i odpaliłem to tez miałem obroty cos 1200 i juz byłem lekko w strachu odejmuje mu gazu a tu nic i po chwili zauwazyłem ze linka sie zaklinowała między kabiną a skrzynią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

MF 255 i 3512 z tego co wiem, to silniki i ich osprzęt [w nowszych oprócz sprężarki/alternatora] ma indentyko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Ale ta linka to jest do gaszenia (odcięcie dopływu paliwa), gaz sterowany jest poprzez cięgna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

W zwykłej C360 może tak ale nie w 3P... Daj na 800rpm jak zaleca książka, choć 700 też jest OK ale nigdy mniej w tym silniku. Ja mam bodajże 750rpm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Po coś w instrukcji napisali jakie powinne być obroty jałowe :o Czasami od zbyt niskich obrotów lubią pękać wały przed pierwszą korbą. Nie wiem, może jakaś wada materiałowa ale znam dwa takie przypadki w 3P które sobie pyrkotały na luzie, najciekawsze jest to że silnik nic sobie z tego nie robi i dalej pracuje tyle że kółko pasowe stoi :D

 

Tak czy inaczej na niskich obrotach masz niskie ciśnienie smarowania połączone z dłuższym chwilowym obciążeniem panewek co pewnikiem odbije sie na ich trwałości. W niektórych angielskich MF z tym silnikiem spotkałem obrotomierze z czerwonym polem do 800rpm, ot tak sobie tego nie namalowali. Ale każdy robi jak chce :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mój CD-360 3P od 20 lat ustawiony jest na 500 rpm i nic nigdy się nie stało. A jak robiłem remont to szlifierz powiedział, że dopuszczalne zużycie wału wynosi 0,02 mm a u mnie było 0,015 mm i teoretycznie szlif nie był by potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No i właśnie mówie po kiego ciorta dawać mu 800 obr jak może spokojnie chodzić na 500.Banan575 a Ty masz prądnicę? Bo na pądnicy może Ci się palić ale na altku raczej nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    16

W 3p jest alternator i mozliwe ze swieci sie kotrolka na takich obrotach. U mnie tez chodzil na 500obr i moze to bylo takze przyczyna dwukrotnego pekania walu korbowego na korbie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×