chrap17

Wymiana zwolnicy Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
chrap17    0

Witam podczas orki pękła mi prawa zwolnica (fakt była już wcześniej spawana) i nie wiem jak ja wyjąć. Odkrecilem wszystkie śruby od pochwy i tu dalej nie wiem jak. Czy wyjmuje ją się razem z wałkiem czy z tych dużych łożysk?? Czy może ten wałek ma jakieś zabezpieczenie typu seger?? Pomozcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Musisz zaciągnąć błotnik odkręcić rurke od hamulca i zaciąga ja razem z ta okrągła przystawka bo wzroku masz zabezpieczenie several na walki trzyma bęben od hamulca
I dołącz cięgno od blokady i ręcznego hamulca
odkręcasz śruby w koło i wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

black_shadow    42

odkręconą zwolnicę wysuniesz z mostu razem z wałkiem półosi i bębnem hamulcowym - nie ma tam żadnych zabezpieczeń -  tylko wcześniej musisz zluzować taśmę hamulca ręcznego by bęben hamulcowy wysunął się z niej bez problemów(zdejmujesz  blaszaną pokrywkę na moście pod nią od strony tyłu ciągnika masz nakrętkę 19 mm którą luzujesz taśmę ) i odkręcić przewód hamulcowy od cylinderka hamulcowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wyciągnij ją na jakimś wózku bo trochę waży
Sorry bo zapomniałem o taśmie hamulca ręcznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Jeśli odkręciłeś śruby łączące pochwę ze zwolnica to jej nie wyciągniesz. Musisz odkręcić pochwę od tylnego mostu i zdjąć razem ze zwolnicą. Dopiero po zdjęciu bębna hamulca z półosi zabezpieczonego segerem  rozdzielisz pochwę od zwolnicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheEnd
      Cześć, skrzynie zrobiłem teraz czas na most. Most ze skrzynią rozdzielony i nie wiem jak się dobrać do wałka ataku i jego łożysk, ma luz wzdłużny około 4 mm i boczny też spory. Czytałem sporo i już nie wiem w którą stronę to ma wyjść, czy do mostu czy do skrzyni? 
      pozdrawiam
    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez kiken
      Witam od kilku dni próbuję  ustalić czym fabrycznie zastąpiono korpus pośredni łożyska wałka WOM w  c 360 3P   po 1990 roku  w ciągnikach w których zastosowano nowy typ zaczepu transportowego jak na zdjęciu , zmieniono również obudowę łożyska będę wdzięczny za info. czy takie coś jest do nabycia i pod jaką nazwą pozdrawiam
    • Przez Maciek90
      W moim C-360 mam problem z blokadą. A mianowicie jak obraca mi się jedno koło i wcisnę blokadę to czuję tylko że coś tam przeskakuje a drugie koło dalej stoi. Tak samo jest kiedy wcisnę najpierw sprzegło i potem blokadę, dalej kręci tylko jedno koło. Słyszałem już wiele o tym że blokady w C-360 są bardzo nie udane i często się psują. Jak to jest z nimi naprawdę i na czym polega ewentualna ich naprawa?
    • Przez szymon360
      sprzedam koła 9.5 32. w bardzo dobrym stanie kompletne z gwiazdami. Były przy Ursusie c 4011. Więcej info wiadomością
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.