Skocz do zawartości
News
bartek392

Nowy ciągnik D-F 5090.4 ga 5105.4g czy JD 5085M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartek392    0

Proszę o forumowiczów o wybór ciągnika. Gospodarstwo to ok 15 ha ciągnik będzie pracował przy pługu zagonowym 4 skibowym 1,6m oraz agregacie Unia Kombi 3,6 m. Do ciągnika dobieram ładowacz czołowy ale nie będę z nim z byt często pracował. Zakup robię oczywiście na modernizację. Cena jakie wynegocjowałem(proszę o opinie czy są to dobre ceny) to 147 tys. netto JD oraz D-F 5090.4 g 140 tys. natomiast 5100.4g 154 tys. do D-F ładowacz Stoll za 25 tys. agreat Unia 14 500. Ciągnik chcę czysto mechaniczny gdyż nie będę dużo nim pracował i nie potrzebuję jakiś specjalnych udogodnień, jeśli macie inne propozycje to bardzo prosze o opinie, czas mnie nagli, a w D-F już mają z tym problemy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzymonPraat    0

to twój wybór kolego, ja posiadam 5080r z turem nie powiem nic wiecej o eksploatacji jak klasa sama w sobie, od 2011 żadnej awarii, lecz spali naprawdę muszę oddać to ze lubi spalić, te 10. l/mtg według kalkulacji tatka pociągnie, John to mocny ciągnik, natomiast w df zaskoczy cie oszczędność paliwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek392    0

Dzięki kolego, właśnie dlatego zastanawiam się czy np. df nie będzie za słaby jak zaprzęgnę do niego pług lub agregat, sam teraz mam Johna tylko już wysłużonego, wiem że dużo się w niego leje ( te 10 l to i tak mało:))  ale oprócz drobnych napraw typu wymiana przewodu olejowego praktycznie do niego nie zaglądam. Trochę sam sobie opowiadam ale chciałbym jeszcze zaczerpnąć opinii innych użytkowników:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tygrysek    21

ja akurat mam 5080m i tak powiem niespełna 1600mth przy lekkich pracach  i turze ok 4l/h, przy beczce 6tys ok 5-6l/h a przy pługu wiadomo więcej połknie, i też zero awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.