News
bartek392

Nowy ciągnik D-F 5090.4 ga 5105.4g czy JD 5085M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartek392    0

Proszę o forumowiczów o wybór ciągnika. Gospodarstwo to ok 15 ha ciągnik będzie pracował przy pługu zagonowym 4 skibowym 1,6m oraz agregacie Unia Kombi 3,6 m. Do ciągnika dobieram ładowacz czołowy ale nie będę z nim z byt często pracował. Zakup robię oczywiście na modernizację. Cena jakie wynegocjowałem(proszę o opinie czy są to dobre ceny) to 147 tys. netto JD oraz D-F 5090.4 g 140 tys. natomiast 5100.4g 154 tys. do D-F ładowacz Stoll za 25 tys. agreat Unia 14 500. Ciągnik chcę czysto mechaniczny gdyż nie będę dużo nim pracował i nie potrzebuję jakiś specjalnych udogodnień, jeśli macie inne propozycje to bardzo prosze o opinie, czas mnie nagli, a w D-F już mają z tym problemy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzymonPraat    0

to twój wybór kolego, ja posiadam 5080r z turem nie powiem nic wiecej o eksploatacji jak klasa sama w sobie, od 2011 żadnej awarii, lecz spali naprawdę muszę oddać to ze lubi spalić, te 10. l/mtg według kalkulacji tatka pociągnie, John to mocny ciągnik, natomiast w df zaskoczy cie oszczędność paliwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek392    0

Dzięki kolego, właśnie dlatego zastanawiam się czy np. df nie będzie za słaby jak zaprzęgnę do niego pług lub agregat, sam teraz mam Johna tylko już wysłużonego, wiem że dużo się w niego leje ( te 10 l to i tak mało:))  ale oprócz drobnych napraw typu wymiana przewodu olejowego praktycznie do niego nie zaglądam. Trochę sam sobie opowiadam ale chciałbym jeszcze zaczerpnąć opinii innych użytkowników:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tygrysek    21

ja akurat mam 5080m i tak powiem niespełna 1600mth przy lekkich pracach  i turze ok 4l/h, przy beczce 6tys ok 5-6l/h a przy pługu wiadomo więcej połknie, i też zero awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez JaniszChrobak
      Witam panowie mam problem z deutz fahr 4.68 . Mianowicie problem polega na tym. Ze strasznie wolno dziala.mi hydraulika w turze wspomaganie tez ciezko . Nie mam pojecia co jest oleju juz dolalem 20l . Pompe zalozylem nowa ..i dalej kiepsko nawet 1.5t nie podnsie. Moze ktos mi cos doradzi
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.