piotkorol

Błotniki w NH TDD + TUR

Polecane posty

piotkorol    0

mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam przy swoim metal-fach to jak do oporu skrece kierownico to kola tro o rame tura a blotniki to powysuwalem zza kola i poprzyginalem do dolu to ich niepolamie tylko troche porysuje. niektozy to wcale to turow zdyjmujo blotniki ale jak masz tur orginalny do new hollanda to by byl albo new hollanda albo stolla i wtedy by bylo git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Tebłotniki mają sporą regulację w kilka stron, nie możesz ich tak poprzestawiać aby nie tarły ci o ramę? Co do tylnej szyby to ostatnio słyszałem, że sama szyba to 600zł, a reszta to nie wiem.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

naj lepszym rozwiazaniem bedzie calkowite ich zdjecie

a mozna jeszcze ograniczyc skret aby blotniki nie obcieraly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

ale ja już przestawiłem na max i jeszcze przy ostrym skręcie na dołku lub bruździe ociera. słyszałem że ktoś wyciął kawek błotnika i wstawił gumę. za ładnie to to nie wygląda ale podobno nie ociera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

No przeróbki to szpecą. Ale jak ograniczysz skręt na ustawieniu to będzie się kiepsko zawracać. Ale złotego środka to chyba nie znajdziesz.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

a nikt nie słyszał o tym "trzpieniu" to jest coś takiego jak w lamborghini lampo 60 itp. co łączy tylnią szybę z ramą kabiny w celu uchylenia szyby (nie zamknięcia i nie otwarcia na max) bo niestety w nh tdd nie można uchylić szuby tylnej a z tyłu jest płaskownik do tego trzpienia. Może wiecie coś na ten temat :rolleyes: :) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Nie jestem pewien czy chodzi ci o ten płaskownik co mi. Ale płaskownik po prawej stronie tylnej szyby (patrząc z tyłu), jest raczej do zamocowania przedłużenia do regulacji z kabiny długości prawego wieszaka (ale dla pewności looknij do katalogu części).


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja mam NH td95d i Q45 i nic mi tam nie trze Wszystko razem chodzi po prostu GIT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad531    63

ja mam MTZ i tura z BIEDASZEK 6 i nic mi sie nie tsze po prostu wszych chodzi jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

jesli to ci przeszkadza to je zdejmnij i po problemie bo nie oplaca sie kombinowac z przerubkami bo to brzydko bedzie wygladac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

bez przednich blotnikow bedzie ci chalapac na przednia szybe wie nie wiem czy to dobry pomysl je zdejmowac


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37
ja za tylnia szybe dałem 50zł :huh: do mojego TD

to chyba nie była oryginalna szyba NH??


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusy    16
mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

ja tez mam nh td80d i mam tez agromasz ł106 musisz błotnik podniesc do gory i gites


Powered By NEW HOLLAND
Ursus: Polubisz każdą drogę

Podlasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

czy wszystkie polskie tury mają takąramę że ogranicza skręt? chyba jednak warto dożałowac te 5 - 7 tyś więcej na stolla?

 

ps. ile ksoztuje ten ł 106 z jakim osprzętem, czy ł 104 za mały jest do td?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgorot777    0
mam tura przy nh tdd i nie wiem jak wykombinować aby błotniki przy ostrym skręcie nie zawadzały o ramę tura co może skończyć się pęknięciem ich. Proszę o radę

Należy odkręcić najpierw same błotniki, a potem uchwyt lewego błotnika przykręcić do prawego koła a prawy do lewego i na to zamontować plastiki. Błotniki będą wyglądać jak w fastracu JCB ale każdy ładowacz będzie wtedy pasował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie, jak macie tura to macie blotniki założone?? bo ja w ursusie 914 niemam, bo przy skrecie i najechaniu na cos wyzszego podchoda pod rame i sie krzywią, wiec je wyrzucilem:D


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

mozna zamiast blaszanych badz plastikowych zalozyc gumowe, ale jesli ktos nie czuje potrzeby to rzeczywiscie lepiej zdjac niz pokrzywic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

tam jest fajnie zbuudowany blok że koła mogą dużo zachodzić za silnik ale żaden ładowacz nei ma tak wyprofilowanej ramy do tdd specjalnie więc pewnie dużo tracy na zwrotności, a nie można poszerzyć przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj