Krzychu_912235

hamulce ursus c-385

Polecane posty

:)Witam moze mi ktos pomoze i powie jak sie wymienia klocki??? ??? i co trzeba zrobic aby wymienic czy trzeba sciagac koło ...dziekuje i pozdrawiam wszytskich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Trzeba zdjęć koło i zwolnice. A zwolnica trochę waży  ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Trzeba zdjęć koło i zwolnice. A zwolnica trochę waży  ;D

 

co ty nie powiesz ;)

 

fajnie się ją zdejmuje we dwoch.

zaklada jeszcze fajniej.

wyobraz sobie ze dwie osoby ważące po 65 kg zdjęły ją i zalożyly ;)

ale nigdy więcej.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Z ojcem pare lat w stecz zdejmowaliśmy. Fakt tato trochę waży. Ale ja wtedy ważyłem jakieś 50 pare kilo :D. Teraz niewiele więcej ale od kiedy żucam palenie to tak jak bym puchł (Nie pale 3 tygodnie i już 5 kg więcej waże)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0
Z ojcem pare lat w stecz zdejmowaliśmy. Fakt tato trochę waży. Ale ja wtedy ważyłem jakieś 50 pare kilo :D. Teraz niewiele więcej ale od kiedy żucam palenie to tak jak bym puchł (Nie pale 3 tygodnie i już 5 kg więcej waże)

Mój tato warzy jakies 70pare kilo ja miałem koło 16 (ale z 80kg) lat jak robilismy je w 60 Lekkie nie były ale duzo czasu nam to nie zajeło Trzeba troche wprawy i ostroznosci Ojciec pracował w SKRze wiec wiedział jak sie do tego zabrac. Po pierwsze 2 metrowa rura (zeby na nogi nie spadła jak coś) 2 osiłkó do unoszenia i jeden nie musi bycbardzo wyrosniety do celowania. Rure w poprzek zwolnicy trzymac koniecznie poziomo zeby zwolnica nie zsuneła sie po niej drugimu na rece.

@kat gratuluje wytrwałości i zycze Ci jej jeszcze wiecej. Ja nie potrafie rzucic palenia a "troche" kasy na to idzie Rada dla nie palących Nigdy nie zaczynajcie bo to głupota!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

W 360 to zwolnica jest o wiele lżejsza niż w 914 ;D.

 

Co do palenia to też myślałem że nie dam rady. Ale jak na razie się jakoś trzymam. Ale nie rzuciłem jeszcze całkiem bo zapale sobie tak jednego, dwa a jak mam dobry dzień to wcale 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

jak bedziesz zdejmował zwolnice to najlepiej załuz nowe podkałdki sprezynowe  bo napewno cześć z nich bedzie zniszczonych,i nie zamocno ani zasłabo ich nie dociskaj.Umnie zamocno pracownik kiedys w 902  docisnol( poprzeciagał gwinty w bloku)wczesnioej tzrteba było je codzień dociskać i czesto zdejmować i kombinować zeby je jakos  docisnąć a wkoncu sie wyłamały mam cały blok pospawany i na wieksze  sruby  porozwiercany a to wszystko przez osobe która wzieła róre 2 m i z całej siły dociskała! zwolnice ja z tata jakos wyjmujemy i wsadzamy ale mnie to wiele siły  kosztuje a mój wójek jeden sam se zmieniał i mówił ze wcale taka cięzka nie jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

@Kat

No w wiekszych ursusach do zwolinic sie jeszcze nie dobierałem bo nie miłem okzji.

@Wojtek

Ja znam kolesia który z Twoim wójkiem mógłby sobie "podac reke"

kiedys przywiózł sobie kowadłoze złomu Takie "sporawe"

Ale ze nie było mu potrzebne to go nie zdejmował. Przyjechali sasiedzi porzyczyc przyczepy a ze koles bardzo w porzadku to dał bez problemu. Kazałi im tylko kowadło zdjac bo nie miał czasu. No to poszli we 2 i sie przymierzaja, szarpia i kombinuja ale nie moga go nawet ruszyc. Własciciel zobaczył i przyszedł im pomóc. Odsunął ich na boczek kowadło wział pod pache i zaniusł sobie do grazu jakby nigdy nic. Sasiedzi zbaranieli i az ich zatkało. Inny swietej juz pamieci pojechał na skup z wieprzkiem a ze kolejka była długa to poszedł i zapytał tych którzy byli przed nim czy by go nie przepuscili bo ma tylko jednego małego wiepszka a mu sie spieszy. Pozwolili. A ze facetowi sie nie chciało ciagnikiem ruszac to wzioł go pod pache. Ludzie zgłupieli jak zobaczyli tego "wiepszka a waga pokazała 130 kg... Obaj zawodnicy postury niedzwiedzia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

mój wójek tez nigdy nie miał problemu z załadunkiem swiń, takie po 130kg wieprzyki jak mu niechciały same wejsć na przyczepke to brał za ucho i za ogon i swinia nogami podłoza nie dotykała i kilka sekund i załadowana ale teraz troche  oslab bo ma 50lat ale jeszcze ze 2 lata temu był duzo silniejszy ale ostatnio jak brał odnas przenice w workach to wzioł jeden 50kg worek w jedna reke a drugi w  drugą i se na przyczepe zaniusł dosłownie jak  by niusł dwie torebki cukru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

Powiem tak robiłem w tym ciagniku hamulce i wszystko inne ciagnik znam jak własna kieszeń jak cos wiecej chcecie wiedzie to napiszcie na moje gg 2923654 postaram sie w jak najszybszym czasie napisac na forum jak i co robiłem i ile mnie kosztowąło ale sorki nie moge narazie najwyzej gg jak bnde miał chwileczke czasu

 

 

 

powiem tak ja to sam powoli robiłem to dwa dni posiedziałem nad tym . trezba zwolnice zdjąc i te zwolnic chamulca jeszcze roboty tam w srodku nie ma za duzo tylko zaciski siedzą i dwie tarcze odkrecasz zacisk od płaskowników takich co to jak ciśniesz pedał to one uruchamiaja te zaciski wkładasz tarcze zaciski przykrecasz ołaskowniki wkładasz druga tarce i dalej juz zwolnice i koło i koniec . pamietaj sprzewdz jaki stan maja dociski bo ja miałem tak zdarte ze wgłabienia sie zrobiły bo tarczy juz nie było sama blacha i darły oblache i sprzezynki na dociskach jeszcze u mnie zprzegrzania topopekały i sruty z docisków sie wysypały i juz w tedy to nawet nie tarło o blache u jak zwolnice zkrecisz to daj nowe podkładki sprzezynowe bo mi to np lubiała sie zwolnica poluzoowac musiałem wszystkie sruby do okoła zwolnicy przymocowac do druta i leciutko chewtnąc je do drucika i juz luz nie chciało mi sie tego rozbierac na nowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sqadak    0

Witam, mam taki problemik jakieś 2 miesiące temu robiłem hamulce w c-385 i wszystko było ok, nagle 2 dni temu coś się zaczęło dziać z hamulcem w lewym kole, a mianowicie jak naciskam na hamulec (nie ważne czy ręczny czy roboczy) to koło nie hamuje płynnie tylko od razu blokuje się na ostro i przy tym jest słyszane takie charakterystyczne stukniecie, proszę o jakiekolwiek podpowiedzi, co to może być i jak się za to zabrać, dodam, że hamulce poluzowywałem i niema żadnej różnicy poza niższym pedałem hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

a rozpieracze zmieniałeś?,czy tylko tarcze?bo u mnie tak blokuje przy cofaniu, podobno to wina tych rozpieraków,miałem to wymieniac ale nie wiem sam czy to tego wina na pewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

a sprężynki pomiędzy tymi (rozpieraczami) zmieniłes?? bo gdy one są już słabe to też się tak dzieje!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kolego napraw to jak najszybciej, bo narobisz sobie kłopotów może dojść do przypadkowego zablokowania koła – szkoda ciągnika. Jak masz wymienione tarcze to albo doszło do od nitowania tarcz albo winne są rozpieraki ze sprężynkami nic więcej tam się nie może popsuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sqadak    0

Wymieniałem tylko same sprężynki, bo reszta była w porządku z drugiej strony wymieniałem tarcze i rozpieraki i nowy rozpierak był cieńszy niż ten stary w tym kole, kurcze chyba znowu trzeba zdzierać zwolnice :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

ja mam takie hamowanie na codzien. nie wiem czy wszystkie tak maja ale moj 912 de luxe ma hamulce mechaniczne i hamuje za ostro. we wszystkich de luxach widzialem ze sa hamulce mechaniczne a nie hydrauliczne. nie wiecie czasami co zrobic zeby ten hamulec wyregulowac tak aby plynnie sie hamowalo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

zaciąg reczny na pierwszy ząbek i przejedz kilkanascie metrow, potem na drugi i tylko kilka, na trzeci jak sie daje i sprubuj ruszyc, masz nie wyrobione tarcze i rozpieraki... oraz tarcz nowa i zbyt gwałtownie hamuje, popracuj nad regulacją tam z tyłu ciagnika, zeby na oba kola brało równo, a ten rozpierak jak był wezszy o nie wiecej niz 3 mm to nic, wszystko musi sie dotrzeć i ułożyć, tak to jest z hamulcami ciernymi, tarczowymi...


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Witam potrzebuję informacji jak wymienić cylinderki hamulcowe w 80-tce. Co trzeba wykręcać i czy trzeba ściągać zwolnice ?? I czy po wymianie cylinderków trzeba coś regulować. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam :

Teddy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

zwolnice po co nie ma nic prostrzego jak ta wymiana one są z tyłu ciągnika na zwolnicy wystarczy że odkręcisz dwie śruby i ściągniesz go i założysz nowy i tyle tylko jeszcze odpowietrzenie i jazda i zostaw zwolnice w spokoju :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

podłączam się do tematu.

Czy cylinderek może odpowiadać za to że koło nie hamuje???

i ile kosztuje taki cylinderek hamulca???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

może, pod warunkiem, że się zapiekł (dość mało prawdopodobne) lub przecieka

spróbuj podregulować, jeśli się wysuwa tłoczek po naciśnięciu hamulca, tylko nie przesadź i hamulca nie spal

 

jeśli się wysuwa, płyn z układu nie ucieka, to zwykle okładziny na tarczach do wymiany

 

jeśli ucieka płyn, to zlokalizuj wyciek

 

czy ręczny hamuje na 2 koła??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

płyn nie ucieka nigdzie pompki hamulcowe są dobre mają już z dwa lata ale od początku nie hamowało tamto koło, wyrównywacz był wymieniony. A ręczny też hamuje tylko na prawe koło.

wysuwa się tłok. niedużo ale wysuwa się.

Jeszcze tylko ma 1 ha do zaorania i w zimie muszę za silnik się wziąć i wtedy wymienię tarczę hamulcowe. Myślałem że może wina tego cylinderka a jego wymiana jest dość szybka więc się podłączyłem. dzięki za odpowiedź i za rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Problem niby blachy i prosty a jednak.
      Godzinę odpowietrzalem układ bo prawe koło nie hamowało. Myślę że mało płynu bo spojrzałem to nie było widać w zbiorniku. Lewe koło brzytwa trochę nacisne pedał lewy i bierze. Prawy 2 razy papnac  trzeba i wtedy na końcówce bierze koło zatrzymuje dość mocno. Zasilanie dochodzi. Olej tryska bez powietrza z obu odpowietrznikow. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 
    • Przez Mbanita
      Witam wszystkich. Może miał ktoś z Państwa taki problem. Wymieniłem w swoim zetorze 7245 rok. 1992 obie pompy hamulcowe (na oryginalne czeskie). Zalałem je płynem hamulcowym Dot 4. Odpowietrzyłem uklad. Wszystko działało prawidłowo. Po trzech tygodniach pedały hamulca zaczęły znowu wpadać w podłogę. Nie da się ich odpowietrzyć, tak jakby pompy nie dawały cisnienia, a przecież są nowe. Nie mam już pomysłu co z tym dalej robić. Może ktoś z was miał taki przypadek. Nie wiem czy do tego ukladu musi być jakiś specjalny (dedykowany) płyn hamulcowy. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam Mariusz 
    • Przez MatiRol92
      witam, szukam pomocy bo w moim ciagniku nagle sprężarka przestała działać... niby ten drążek dobrze załącza, ale nic nie pompuje. jaka moze byc przyczyna?
    • Przez poniec
      Witam. Proszę o pomoc kupiłem gotowy zestaw do rozbudowy układu pneumatycznego na dwu obwodowy. Ursus 385. I mam problem na złączu żółtym pojawia się  ciśnienie, bez duszenia hamulca . Ktoś miał taki problem ? taki zestaw. https://sklep.mizar.com.pl/doposazenie-instalacji-pneumatycznej-ursus-c-385-hamulce-jedno-i-dwuprzewodowe-p-23555.html?fbclid=IwAR0o2ea1g6w4bxbE38uedt2uv_g1EDz4CahIti6jMqX-yY5t7b7F7z5Ktco
    • Przez seba836
      Witam od pewnego czasu wyciekał mi płyn hamulcowy tyle tylko że nie było widać wycieków wszędzie suchutko pod ciągnikiem, hamulce były bardzo słabe. praktycznie ich wgl nie było. Wymieniłem pompe hamulcową i teraz wgl nie mogę odpowietrzyć hamulców bo płyn nie leci, i wgl ich nie ma. Co może być przyczyną może być że założyłem nie sprawna pompę ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj