Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mogli by produkować normalne ursusy jak kiedyś tylko z innymi skrzyniami,silniki one miały bardzo dobre tylko skrzynie do d*py takie ursusy miały by niezłe wzięcie wśród rolików i nie potrzebne by nam były ciągniki z zachodu,gdy by ursusy miały inne skrzynie tylko 

Gość BestZetor
Opublikowano

Mi się podobają te stare, tradycyjne modele.

Gość BestZetor
Opublikowano (edytowane)

W 100 % zgadzam się z tobą RolnikWM. Stare Ursusy są niezastąpione, a udoskonalone to już byłyby po prostu świetne.

Połączone:

Ja sądzę i to chyba jest prawda, że w nowych Ursusach to polska jest tylko nazwa i kierowca.

Edytowane przez BestZetor
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

Jeszcze kabina, maska i inne drobiazgi jednak nowości nie odkryłeś... Przede wszystkim jest polski właściciel i polska marka. Lepiej niech będzie składane z markowych podzespołów i niż "klepane" jak w starym Ursusie, co to żadnych kontroli jakości już nie było. Ważne aby firma się nie wykręcała od odpowiedzialności za swoje produkty i zapewniła odpowiedni serwis gwarancyjny i pogwrancyjny.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie,jak sprzęt jest wadliwy i zdarzą się jakieś choroby wieku dziecięcego to żaden problem pod warunkiem że servis w ramach gwarancji skutecznie i za darmo usunię każdą wadę i usterkę,ewenetualnie wymieni cały sprzęt na nowy bądź zabierze go zwracając wszystkie pieniądze.

Nawet najlepszym zdarzają się jakieś niedoróbki,grunt to wźiąść za to odpowiedzialność ale obsługa klienta w Polsce jest na bardzo niskim poziomie.

I to nie tylko w maszynach rolniczych.

Zapewnienie klientom poczucia bęzpieczeństwa i pokazanie że firmie na nich zależy nawet gdy już zapłacą bardzo dobrze świadczy o firmie/marce.

Podejrzewam że gdyby producent bez żadnych problemów wywiązywał się z gwarancji i rozeszło by się to po ludziach to od razu dużo chętniej kupowaliby sprzęt takiego producenta nawet gdyby był trochę droższy.

Edytowane przez Rolnik1111
Gość BestZetor
Opublikowano

Chodzi o to, że on ma się nie psuć ! Nie dość,że drogi, to jeszcze trzeba dołożyć do paliwa, a części to już całkiem dziadostwo ! Dobrze się nie zamontuje, to jeszcze nie pasuje, jakość słaba i po kilku motogodzinach siada i znowu koszty !


Czego wy się podniecanie się tym Ursusem ! Nowe ciągniki tego producenta nie są godne nazywać się jak te legendarne i niezastąpione modele ! Po prostu wstyd !

Gość BestZetor
Opublikowano (edytowane)

Jeszcze kilka lat i znów upadnie, bo na pewno jest  winny swoim podwykonawcom i pamiętaj, że nigdy nie będzie lepszy, m.in. z powodu ceny, części i jakości, a transmisji nie widziałem i nie zamierzam, bo nadal uważam, że to złom. Właściciele nowego Ursusa przyczynili się do rozbioru fabryki w Warszawie i po tylu latach nagle zaczynają produkcję w Lublinie.  Żałosne ! Nowy Ursus nigdy nie będzie lepszy od starego ! Poza tym Polacy stracili o nim dobrą opinię i raczej jej nie odzyskają. Ty masz 15 lat i cieszysz się z byle pierdoły. Powiedz mi, co ty widzisz w tym Ursusie ?!

Edytowane przez BestZetor
Opublikowano

Boże człowieku, daj wszystkim spokój i opuść ten temat, jak ci się nie podoba to twój problem a nie w kółko nawijasz jedno i to samo, nie wiem już czy się z Cb śmiać czy płakać nad twoją głupotą... 

Opublikowano (edytowane)

A czy ja mówię, że będzie lepszy od starego? Tyle co mogę powiedzieć że lepiej wygląda i z pewnością będzie za jakiś czas lepszy od zetora. Bo te nowe zetory z tego co słyszę od kolegów co mają to tylko z ceny są ok, a gdy kończy się gwarancja to naprawa za naprawą.

BestZetor ogarnij się. A i mam pytanie zdecydowałeś się w końcu co chcesz na I komunię świętą?

TheBociek1996 w temacie http://www.agrofoto.pl/forum/topic/2448-co-z-tą-pol-fabryką/page-328 idealnie to ujął :D Pozdro dla niego :) Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

Dzisiaj byłem w Kielcach i oczywiscie odwiedziłem stoisko Ursusa, i tak jak 99% ogladajacych te ciagniki tylko przyszedlem zobaczyc jak to wyglada i szczerze powiem że to jest kompletne dno i co chwile slyszalem negatywne wypowiedzi o tych ciagnikach. Najlepiej prezentuje sie ursus H a reszta to jest porażka, nie bede nawet komentowal tego wykonania. Jedynie gdyby dali mi jakaś nowa 360 za free to bym bral, ale żeby dac za to 100 tys ? Nie pojete, to juz za te pieniadze MTZ ma lepiej wykonana kabine. A i jeszcze taka ciekawostka gdy porownywalem Ursusa i Zetora w obecności przedstawiciela z ursusa, to nie zostawial na Zetorze suchej nitki,wiekszośc informacj wyssane z palca, a najlepsze bylo to jak komentowal filtr dpf, ze jest to cos najgorsze co moze byc, ze co chwile sie zapycha i ciagnik bardzo duzo pali i życzy mi powodzenia z Zetorem który posiada DPF bo bardzo szybko sie to zj**ie, a gdy porozmawialem z osobą techniczna ursusa bo bylem ciekawy co Ursus zrobi aby spelniac normy spalin Euro3B to okazalo sie że rowniez zaloza filtry DPF, Wiec jak to tak ? Bedą zakładac cos co sie tak jeb*e i sami przedstawiciele o tym mowia tak źle ?

Jak dla mnie Ursus już dawno sie skonczyl i juz nie powroci. Juz nie mamy zadnej polskiej fabryki jest tylko montownia podzespolow z calego świata.

Opublikowano

Zejdź na ziemię. Widzisz przecież, że jest w planach własna skrzynia biegów, ale nie wyssają jej z palca. Chcesz polskiego ciągnika, polskiej fabryki? To inwestuj w firmę, która do tego dąży.

Kabiny faktycznie nie są porządnie wykończone, ale to tylko pierdółki. Przecież gumową wykładziną nie napędzasz ciągnika. A sama konstrukcja kabiny jest dosyć twarda.

Nie musisz się też martwić, bo nikt Ci nie da Ursusa za free ani nie każe kupować go, więc w czym problem?

Ci  goście na targach (dealerzy też) faktycznie mają zróżnicowaną wiedzę na temat Ursusów. Kiedyś byłem u dealera DF-a, który też sprzedawał Ursusy, to mieli ogromny problem z ustaleniem mocy Ursusa 11054.

Ale pewne jest jedno: jak sprzedaje Ursusy, to będzie je chwalił. Chyba się nie spodziewałeś, że zacznie gadać, że te Ursusy są kiepskie, itp.?

Opublikowano

Jak prawie zawsze Ursusa negatywnie źle oceniają Zetorowcy, kiedy dacie sobie spokój, wiem że wolny kraj i każdy wyraża swoją opinie ale trochę przesadzacie juz z tymi komentarzami. O zetorach ( nowych) też słyszałem złe opinie a o starych to już nic nie pisze bo mam jednego na podwórku i sprzedam to jak tylko bd miał pieniądze na nowego Ursusa ( TAK KUPIE NOWEGO URSUSA ! ) bo już mnie kur...ca bierze z tym badziewiem.

Opublikowano

Części z 2011 roku przestarzałe ? Skrzynia to stary patent, ale na pewno udoskonalony, sprawdzony i prosty w obsłudze oraz na pewno w dzisiejszych czasach Ursus by go ulepszył .

 

 

Co tam było z 2011roku? Konstrukcja pamiętała lata 80te.

Nie kompromituj się.

Możliwości konstrukcyjne tych skrzyni były już skończone, co tam więcej zmienisz? Zostaje tylko wstawienie nowej konstrukcji.

Opublikowano

Teraz to za późno, żeby cokolwiek robić z tymi skrzyniami, ale jeśli dobrze się orientuję, to Proximy są na tych skrzyniach, tylko oczywiście wielokrotnie modyfikowano te przekładnie. I jak widać możliwości były.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v