Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja mam ciekawostkę dla  Ursusiarzy. Wiadomo , że  lepiej wspierać swoje, i ja się podpisuje pod tym!  Zetor jest czeski a niby polski Farmtrac, który jest 100 %%%%  hinduski.

 

ha  polska reklama dla polskich rolników polskiego Farmtraca

 

 

 

 

Opublikowano

to jest tak samo jak z pronarem ruski i belaruski ale mówią że polski :) może chodzi oto że farmatrac dał nową wersie ciągników którą zrobił w polsce i tyle a tamte jak widzisz całkiem inne niż te co są w polsce bo tam są inne klimaty i inne potrzeby

Opublikowano

Żadne ciągniki farmtarka nie są robione w Polsce tylko wszystko w INDIACH a tu na filmie masz domniemanego szefa polskiego farmtraca, kóry usługuje swoim hinduskim panom

farmtrac NIE POLSKI !  ŚCIEMA !

 

Opublikowano

Farmtrac nie jest polski, ale jest składany w Polsce z gotowych podzespołów. Lepsze to niż nic bo chociaż ludzie mają pracę.

Opublikowano

Nie wiem skąd ludzie sobie ubzdurali że Farmtrack to Polska firma ale Polacy ogólnie mają jakieś dziwne rozumowanie tego z jakiego kraju jest dana firma i to nie tylko w maszynach rolniczych.

Znam wiele osób które po napisie ,,Made in ****'' sprawdzają kto jest właścicielem firmy :lol:

 

Opublikowano

Ursusa zniszczono z pełną premedytacją, tak jak się wszystko w Polsce niszczy, zawsze ktoś ma interes, a kilkaset hektarów w Warszawie też jest coś warte ... nawet ostatnio wyciekło że to kolesie od Komorowskiego z WSI te ha przejęli ci co to SKOK Wołomin okradli przy akceptacji Komisji Nadzoru Bankowego:)

 

A co do Ursusa to nie wiem czym jest sie tak podniecać, toż to składak,  silnik Perkinsa, skrzynia i mosty Carraro, produkują mooooże kabinę i kilka uszczelek, pewnie nawet opony są chińskie ... A Zetor ... Czesi nie są głupi nie pozwolili zakładu zniszczyć, podobnie postąpili ze Skodą która też istnieje i dalej produkują, jedynie Zetor Major to składak bo ma skrzynię Carraro, ale silnik Zetora z CR.

 

Trochę historii, dawno, dawno temu  w 1989 roku Zetor był własnosćią Polaków ... ale nadszedł rząd Mazowieckiego i ... sprzedał Spólkę Zetor Polska w Kaliszu która posiadała pakiet większościowy akcji czeskiego Zetora.

Opublikowano

Gó**o prawada Czesi klepią tak samo składaki jak Polacy. I tak samo zakłady Zetorowskie też nie były takie wspaniałe na samym początku od przejęcia tylko czas upływał a zetor dalej klepie te składaki. I co tak samo Skody gucio prawda że są Czeskie bo przejął je niemiecki inwestor i mają tyle wspólnego z Czechami co zetor tylko znaczek  no może być jeszcze kabina i opony ale poza tym nic innego.

 

Opublikowano

A co do Ursusa to nie wiem czym jest sie tak podniecać, toż to składak,  silnik Perkinsa, skrzynia i mosty Carraro, produkują mooooże kabinę i kilka uszczelek, pewnie nawet opony są chińskie ... A Zetor ... Czesi nie są głupi nie pozwolili zakładu zniszczyć, podobnie postąpili ze Skodą która też istnieje i dalej produkują, jedynie Zetor Major to składak bo ma skrzynię Carraro, ale silnik Zetora z CR.

Chińskich opon szukaj w chińskich ciągnikach, a nie w Ursusie. Zetor ma słowackiego właściciela, który dba o dochody tej firmy. A w Majorze nie ma silnika Zetora z CR. Jest silnik Deutza. Oznacza to, że Major jest większym składakiem, niż taki C-380.

Opublikowano

Nie wiem skąd ludzie sobie ubzdurali że Farmtrack to Polska firma ale Polacy ogólnie mają jakieś dziwne rozumowanie tego z jakiego kraju jest dana firma i to nie tylko w maszynach rolniczych.

Znam wiele osób które po napisie ,,Made in ****'' sprawdzają kto jest właścicielem firmy :lol:

No więc oświeć nas jakiej to narodowości jest Farmtrac? A następnie napisz jakiej to narodowości jest Valtra?

Opublikowano

Valtra jest Fińska ale zakupiona przez AGCO a Farmtrac powstał z inicjatywy Pol-mot Holding Farmtraca z Indii. Jest produkowany w Mrągowie ale to też jest składak

Opublikowano (edytowane)

Kto odda ci za tego twojego classa jak to nie idzie w naszą kieszeń. Zamiast classa wolałbym Renault, Jd, MF.

 

Edytowane przez Graham
Opublikowano

Ciągniki Claas to dawniej Renault. Valtra może i fińska, ale seria A jest rodem z Turcji. Dokładniej to ten sam producent robi serię H Ursusa i Valtry serii A.

Opublikowano (edytowane)

Dobra Panowie to teraz ja wkraczam do akcji i mówię co mi leży na sercu. (czysta szczerość)

 

Po pierwsze mnie nie interesuje z jakich podzespołów ciągnik jest zbudowany (swoich czy innych) ważne aby był trwały i przepracował jak najwięcej. 

Po drugie czepianie się że FARMTRAC nie jest polski nie jest na miejscu (daje zatrudnienie polakom to najważniejsze, no i jest chętnie kupowany)

Po trzecie inne marki to nie JD które większość (szacuje ze tak 90-95% mają własnych podzespołów) - każdy sobie radzi jak może i robi z tego co jest na rynku. 

Po co te kłótnie! Teraz na rynku jest tyle tego wszystkiego że ludzie nie mogą się zdecydować co brać! Głownie zależy to od ceny i zapotrzebowań klienta. 

 

Wszystkie ciągniki mają jedno zadanie jak każdy wie. Mają wykonywać ciężką pracę w polu i ułatwić nam nią w pewnym stopniu. Każdy bierze to co dla niego jest najlepsze.

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Gość BestZetor
Opublikowano (edytowane)

Taka ciekawostka, Zetor Major ma polską kabinę, a mianowicie KOJA. Poza tym ten temat jest o Ursusach i Zetorach !

Edytowane przez BestZetor
Opublikowano

Nie wiem skąd ludzie sobie ubzdurali że Farmtrack to Polska firma ale Polacy ogólnie mają jakieś dziwne rozumowanie tego z jakiego kraju jest dana firma i to nie tylko w maszynach rolniczych.

Znam wiele osób które po napisie ,,Made in ****'' sprawdzają kto jest właścicielem firmy :lol:

 

Może stąd się to wzięło, że od lat Farmtack się lansuje jako "Polska marka" we wszystkich akcjach reklamowych i materiałach promocyjnych? Po prostu już się tak przyjęło z czasem...

Opublikowano (edytowane)

Zetor Major wyprodukowany w tym roku ma dalej silnik Zetor tylko tyle że dodali CR-a, proszę o sprawdzenie na stronie producenta, faktycznie były informacje że mają mieć silniki DF ale nie mają.

 

Prosze sprawdzić cytuję:

silnik zetor – czeski know-how w produkcji wysokiej klasy silników

 

Silnik

Sprawdzone przez pokolenia klientów

  • Certyfikowany 4 cylindrowy rzędowy silnik.
  • Pojemność skokowa 2,9 litra.
  • Wysokociśnieniowy systém Comon Rail.
  • Wydajny system chłodzenia EGR zapewnia stałą moc silnika nawet w ciężkich warunkach pracy.
  • Katalizator utleniający DOC - skutecznie oczyszcza spaliny.

Silniki Zetor zawdzięczają swą popularność niskiemu zużyciu paliwa, dużej niezawodności i prostocie konstrukcji, co przekłada się na niską cenę zakupu, niskie koszty eksploatacji, niezawodność i umiarkowane wymagania w zakresie serwisu i konserwacji.

 

Dalej można ściągnąć folder w pdf i tam jest to samo.

 

http://www.zetor.pl/zetor-major

 

 

Co do Polskich Ursusów to mam dwa i napisze że to dobre ciągniki, tylko że obecnie, zakład zniszczono, maszyny sprzedano, a części zamienne albo chińskie lub jakieś ze stodoły, może to się zmieni, jest kilka dobrych elementów które są robione przez Ursus Chełmno.

Farmtraki czy obecne Ursusy to są składaki, Zetor produkuje traktory, jedynie model Major to składak. Parę miesięcy temu w prasie były artykuły Ursus będzie produkował nowe modele nawiązujące nazwą do starszych modeli ... a tu okazuje się że to nie produkcja tylko składanie. Ja wiem że zniszczyć zakład było łatwo, ale teraz zacząć produkcję jest trudno, ale myślę że można silniki - podjąć wspópracę z Andorią, popracować nad skrzynią i wtedy ... jak będzie to traktor w miarę dobrej jakości kupię tego Ursusa z Lublina, ale obecnie mając wybór albo składaki lub Zetor ... wybrałbym Zetora.

 

A co do Skody ... istnieje zakład?? Istnieje i produkuje, przejął zakład VW, ale Czesi zadbali o to by marka pozostała i jeszcze jeden bardzo ważny zapis, zakład w przyszłości będzie mugł być wykupiony przez Czechów. A u nas co zrobiono z Ursusem, Jelczem, Starem, Nysą, Żukiem, Tarpanem, Autosanem, FSM i FSO ? Trzeba zmienić podejście do interesu narodowego, dokonać dobrego wyboru podczas wyborów  i moze w przyszłości powoli odbudujemy to co zostało zniszczone.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez tracker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v